Naike 05.11.2008 22:43:55 | |
---|
Mutta tuo Ibanezi menee hieman yli hintakriteerini.. :/ Niin, http://www.musik-produktiv.com/(s(vav6qo4jo1u6lvn18ev1hblr))/jackson-kelly-js-series-js-30-ke-bk.aspx tossa olis sulle kunnon hevi kitara, ainoo mikä siin on vähän huonoo on et se on tolanen ihme malli et kuten toi yks tyyppi sano ni et välttämättä lyödä hyvää soitto asentoo, en nyt tiedä onko se ihan 100% totta, mut tossa on hyvä hevi keppi, maksaa kylläkin 280€ :/ |
Icy-Sun 05.11.2008 22:44:47 (muokattu 05.11.2008 22:47:12) | |
---|
Jos menee hieman yli, osta käytetty tai säästä vähän. Tuskin petyt. E: Tarkoitan siis Ibanezia. |
Naike 05.11.2008 22:46:19 | |
---|
Jos menee hieman yli, osta käytetty tai säästä vähän. Tuskin petyt. Samaa mieltä, itekkin aijon ostaa käytetyn kitaran, siin säästää paljon rahaa ja saa paremman kitaran, mut jos ostat käytetyn, ota joku kaveri mukaa joka soittaa kitaraa joka testaa ettei siin oo mitää vikaa, ja muista itekkin kokeilla, edes jotain ukko nooaa tai ede whankkaa sitä kaulaa. |
Antti1 05.11.2008 22:47:38 | |
---|
Voi jeesus, mä oon tainnut tulla vanhaksi. Menen nukkumaan ennenkuin kuolen nauruun. :) Ei mitään, pitäkää lippu korkealla ja ihmetelkää tätä viestiä. Diezel huone: http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=775 |
Naike 05.11.2008 22:48:32 | |
---|
Voi jeesus, mä oon tainnut tulla vanhaksi. Menen nukkumaan ennenkuin kuolen nauruun. :) Ei mitään, pitäkää lippu korkealla ja ihmetelkää tätä viestiä. Mä oon siirtyny tähän netti kieleen :) |
munkero 05.11.2008 22:50:36 | |
---|
Eisss mitä settiä... Taidampa painua lakanoiden väliin minäkin. Musiikkihan on hienoimmillaan suorittamista... |
Morbid 05.11.2008 22:54:04 | |
---|
En oikein tykännyt tosta Naiken ehdottamasta hevikepistä..ei ole edes hieno :P Kun joulu/synttäri lahjaks meinasin kitaran saaha.. Kaverillaki on Ibanez niin kyllähän tuolla on ihan hyvä soittaa ja hyvä soundi muutenki. Miel. uuven kitaran niin sais tilattua kaikki samaan syssyyn. Ja mieluiten tuolta Thomannilta tilaisin ku sieltä sais sit melkein kaikki hommelit mukaan. Kitara+Vahvari+Plekut PS: Tuleeko muuten kitarassa/vahvarissa ne johdot mukaan? Ja säröpedaalinkin vielä meinasin ottaa samaan syssyyn niin pitäskö se tuo Deanin kitara ostaa niin sais sen säröpedalin mukaan, eikä tulis kalliimmaks? :D Morbid kuittaa |
Naike 05.11.2008 22:57:36 (muokattu 05.11.2008 22:57:59) | |
---|
En oikein tykännyt tosta Naiken ehdottamasta hevikepistä..ei ole edes hieno :P Kun joulu/synttäri lahjaks meinasin kitaran saaha.. Kaverillaki on Ibanez niin kyllähän tuolla on ihan hyvä soittaa ja hyvä soundi muutenki. Miel. uuven kitaran niin sais tilattua kaikki samaan syssyyn. Ja mieluiten tuolta Thomannilta tilaisin ku sieltä sais sit melkein kaikki hommelit mukaan. Kitara+Vahvari+Plekut PS: Tuleeko muuten kitarassa/vahvarissa ne johdot mukaan? Ja säröpedaalinkin vielä meinasin ottaa samaan syssyyn niin pitäskö se tuo Deanin kitara ostaa niin sais sen säröpedalin mukaan, eikä tulis kalliimmaks? :D Mun mielest kannattaa tehä niinku sust tuntuu hyvältä, must on vaikee sanoo mist tykkäät jne. Mut ite oon sitä mieltä et ei kannata ostaa kitaraa ennenkun on kokeillu sitä jossain. Ja muutenkin yleensä noi aloittelija kitarat on about saman laatusii kaikki. En tiiä johdoista, mut ei ne paljoo maksa, 5€ kpl tai jotain. |
Henkka1000 05.11.2008 22:58:18 (muokattu 05.11.2008 22:59:32) | |
---|
Sinuna kävisin ainakin kysymässä tarjousta lähimmästä/lähimmistä musiikkiliikkeistä, voi saada halvemmalla kuin thomannilta, ja saa lähes poikkeuksetta kaiken, myös plektrat. Kitaran mukana tulee yleensä yksi "peruspiuha". Se on melko lyhyt, ja kaikki omani ovat jääneet kaapin pohjalle. Tietysti pedaalin ja vahvistimen väliinhän tuollainen käy oikein hyvin. Eli kannattaa mieluusti ostaa ainakin yksi piuha erikseen, mielellään 6 metrinen, koska mielummin pitkä, kuin liian lyhyt. That's it... |
Icy-Sun 05.11.2008 23:17:52 (muokattu 05.11.2008 23:20:43) | |
---|
Kuten edellä mainittiin, kannattaa käydä siellä musaliikkeessä kysymässä ja tinkiä viimeiseen asti. Yleensä lykkäävät kylkiäiseksi piuhan, mutta kannattaa kyllä satsata niihinkin ja ostaa kerralla se 20e laadukkaampi roikka. Parempi kestää pitempään ja soundikin on kirkkaampi. Ja säröpedaalinkin vielä meinasin ottaa samaan syssyyn Ei muuten pitäisi ;) Jos kerta aiot sen Cuben ostaa, niin et kyllä noihin käytössä oleviin rahoihin saa mitään järkevää pedaalia lisäksi. Et todennäköisesti tarvikaan. Having enough rock n roll probably kills you. |
Naike 05.11.2008 23:22:57 | |
---|
Kuten edellä mainittiin, kannattaa käydä siellä musaliikkeessä kysymässä ja tinkiä viimeiseen asti. Yleensä lykkäävät kylkiäiseksi piuhan, mutta kannattaa kyllä satsata niihinkin ja ostaa kerralla se 20e laadukkaampi roikka. Parempi kestää pitempään ja soundikin on kirkkaampi. Ei muuten pitäisi ;) Jos kerta aiot sen Cuben ostaa, niin et kyllä noihin käytössä oleviin rahoihin saa mitään järkevää pedaalia lisäksi. Et todennäköisesti tarvikaan. Nojaa, mun kaveri osti just vähän aikaa sit 350€ kitaran ja vahvistimen ja ei kyllä kehumista oo särön suhteen, se on hankkimassa just pedaalia. |
Henkka1000 05.11.2008 23:24:10 | |
---|
Nojaa, mun kaveri osti just vähän aikaa sit 350€ kitaran ja vahvistimen ja ei kyllä kehumista oo särön suhteen, se on hankkimassa just pedaalia. Mut mikä vahvistin? ;) That's it... |
Naike 05.11.2008 23:30:13 | |
---|
Mut mikä vahvistin? ;) Niijoo totta. En tiedä joku yamaha, mutta soittomyymälän myyjä möi sen, tuskin se ihan paskinta möi? |
hullu_ukko 05.11.2008 23:53:41 (muokattu 05.11.2008 23:54:09) | |
---|
Niijoo totta. En tiedä joku yamaha, mutta soittomyymälän myyjä möi sen, tuskin se ihan paskinta möi? Just joo... Ainakin tietyt liikkeet myyvät tasan sen paskimman mahdollisen vaihtoehdon aloittelijalle, joka ei ymmärrä vielä soittokamojen laadun päälle samalla tavoin kuin kokeneempi soittaja... Pääsee niistä paskatuotteistakin eroon ja saa niistä vielä hyvät rahat, kun se aloittelija ei kuitenkaan tajua edes tinkiä. En siis tosiaankaan väitä, että kaikki liikkeet tuota harjoittaisivat. Kunhan vain sanon, että ei välttämättä kannata ihan sokeasti luottaa niiden musiikkiliikkeen setien myyntipuheisiin. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |
taskumatti 05.11.2008 23:57:31 | |
---|
Niijoo totta. En tiedä joku yamaha, mutta soittomyymälän myyjä möi sen, tuskin se ihan paskinta möi? Voi jeesushelvetti :D täällähä sitä yritettää olla avuks aloittalijalle vaikka itsekkin niitä ollaan?? Elikkäs. tosiaankin käy koesoittamassa niitä siellä läheisessä musiikkiliikkeessä. Juttele niitten mukavien myyjien kanssa siellä, koska niiden työ on jutella sun kanssa. Sano niille, että "thompalta sais tän 27e halvemmalla. Voisko mitenkää alentaa hintaa viel vähäsen?" sitten ne alentaa hintaa sen 40e ja zädäääääm!! Siinä sulle kitara ilman postisäätöä jne. Muutenkin Jos kitaraan tulee vikaa, niin parempi se takuuhuoltoon on heittää siihen 200m päähän olevaan musaliikkeeseen, ku tuonne saksanmaalle. Kaikki hoituu paljon nopeammin. |
Icy-Sun 06.11.2008 00:00:02 | |
---|
Nojaa, mun kaveri osti just vähän aikaa sit 350€ kitaran ja vahvistimen ja ei kyllä kehumista oo särön suhteen, se on hankkimassa just pedaalia. Kyllä minä jaksan 1000e kitaraa soittaa microcubenkin läpi. Having enough rock n roll probably kills you. |
Naike 06.11.2008 00:05:39 | |
---|
Voi jeesushelvetti :D täällähä sitä yritettää olla avuks aloittalijalle vaikka itsekkin niitä ollaan?? Elikkäs. tosiaankin käy koesoittamassa niitä siellä läheisessä musiikkiliikkeessä. Juttele niitten mukavien myyjien kanssa siellä, koska niiden työ on jutella sun kanssa. Sano niille, että "thompalta sais tän 27e halvemmalla. Voisko mitenkää alentaa hintaa viel vähäsen?" sitten ne alentaa hintaa sen 40e ja zädäääääm!! Siinä sulle kitara ilman postisäätöä jne. Muutenkin Jos kitaraan tulee vikaa, niin parempi se takuuhuoltoon on heittää siihen 200m päähän olevaan musaliikkeeseen, ku tuonne saksanmaalle. Kaikki hoituu paljon nopeammin. Ai jos kaverini ostaa noob-kitaran se tekee minusta aloittelijan? |
hullu_ukko 06.11.2008 00:15:11 (muokattu 06.11.2008 00:16:21) | |
---|
Ai jos kaverini ostaa noob-kitaran se tekee minusta aloittelijan? Sori vaan, mutta ei nuo sun kommentit tähän ketjuun anna kuvaa erityisen kokeneesta soittajasta. http://muusikoiden.net/keskustelu/print.php?p=8437709 E: Soitin muuten tänään Sweeppejä 21-nauhaisella Stratocasterilla, jossa oli pulttikaula. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |
Sori vaan, mutta ei nuo sun kommentit tähän ketjuun anna kuvaa erityisen kokeneesta soittajasta. http://muusikoiden.net/keskustelu/print.php?p=8437709 E: Soitin muuten tänään Sweeppejä 21-nauhaisella Stratocasterilla, jossa oli pulttikaula. No jos katot herran deani kitaraa ni varmaa päätelet että hän soittaa jotain mutantti heviä jotain ihan hulluu, mis pimpotetaan niin nopee ettei edes kuule mitään. Mun on vaikee sweeppaa edes 17 fretin jälkee ku se palikka on edessä. Ja en väitä että olen joku kitara-guru. Mut varmaankin osaan auttaa ku mulla kyseinen ongelma on, sulla ei taida olla. |
Mr. Speed 06.11.2008 00:44:07 | |
---|
No jos katot herran deani kitaraa ni varmaa päätelet että hän soittaa jotain mutantti heviä jotain ihan hulluu, mis pimpotetaan niin nopee ettei edes kuule mitään. Mun on vaikee sweeppaa edes 17 fretin jälkee ku se palikka on edessä. Ja en väitä että olen joku kitara-guru. Mut varmaankin osaan auttaa ku mulla kyseinen ongelma on, sulla ei taida olla. Soitanko mä mutanttiheviä, koska mulla on Dean Guitarsin paita? Lopeta jo se soittotaidon arviointi kamojen perusteella. On mullakin monta tuhatta euroa kamoissa kiinni, ja silti tuntuu, etten osaa mitään. Telecaster ja Flying V ovat rumia kitaroita. |