ballfish 05.11.2008 16:23:16 | |
---|
Noita on tullut ihailtua ja mietinkin mistä noita saa. Siis nimenomaan näitä about a4-kokoisia kuvia joissa naikkonen juo pepsiä lasipullosta. Maalattuja siis. Tänks tietäjälle! "Uskomatonta, kuinka rumpuraita voi kuulostaa kuin läiskyteltäisiin peniksellä reisiin. Jos se tietenkin yltäisi. Jestas." -kokarek |
Lisää pituutta heti, muuten ei aukene naisen peti. |
ballfish 05.11.2008 22:58:39 | |
---|
"Uskomatonta, kuinka rumpuraita voi kuulostaa kuin läiskyteltäisiin peniksellä reisiin. Jos se tietenkin yltäisi. Jestas." -kokarek |
Mediamoguli 05.11.2008 23:20:05 | |
---|
Jos oot kova poika voittamaan lotossa niin ehkä ois mahkut kirppariltakin tuommoinen yhyttää. Useinhan niissä törmäilee tuon tapaisiin tauluihin, joskin juuri tuommoisen löytämiseen varmaan tarvitaan sitä tuuria. Sisustusliikkeetkin (tai mitä ne semmoset on mis on tauluja jne.) kannattanee tsekata. Pimeys komerossa on laajempi psykofyysinen kokemus |
funkylord 05.11.2008 23:48:31 | |
---|
Isommat kirpputorit tosiaan. Myy halpisversioita vanhoista mainostauluista uudelleen kopioituna ja pahville, tai puulevylle läntättyinä. Hinta pyörii jossain 2-10e Elämä maistuu, kun noudattaa kahta sääntöä:
1. Älä ota paineita pienistä asioista
2. Kaikki asiat ovat pieniä asioita |
ballfish 24.11.2008 20:40:45 | |
---|
Tilasin Jack And Friendsiltä, kun lahjaksi tulee niin piti saada. Toimitus kesti noin viikon, ei mitään ongelmia. Suosittelen jos kiinnostaa! "Uskomatonta, kuinka rumpuraita voi kuulostaa kuin läiskyteltäisiin peniksellä reisiin. Jos se tietenkin yltäisi. Jestas." -kokarek |
Mediamoguli 24.11.2008 21:05:07 | |
---|
Mitäs helvettiä, oonpa ollu taas silmät auki! Nyt vasta avasin tuon linkin ja tajusin että mulla on just tommonen jääkaapin ovessa. Tosin vaan postikortin kokosena, mutta metallinen kuitenkin. Siskolta oon saanu, en tiedä mistä on hommannu. Ties vaikka juuri siellä olis ollu niitä a4-kokosiakin... no hyvä että sait tilattua kuitski! Pimeys komerossa on laajempi psykofyysinen kokemus |
asna 24.11.2008 21:11:36 | |
---|
Mulla on noita! Taidemuseon kaupasta löysin. |