Aihe: Aloittelija ! minkälaisia rumpuja ?
1 2
Tindrum
06.10.2008 20:57:31
Tavallisesti olen tuntitaksan veloittanut palvelusta.

Plop plop plop! : )
m© Jos ihminen kehittyi apinasta, niin miksi vielä on apinoitakin?
toba
07.10.2008 00:05:08

Threadin aloittaja on joku 13vee jannu?
Herranjestas mitä juttua.

Meikäläinen omistaa ite PDP:t ja Gretschit ja oon yhdistelly niitä nyt sillein että koska Gretschissä on 20" basari ja PDP:n basarissa taas on virityspesä rikkoutunu (paska hardware) niin oon pitäny niitä treeniksellä mutta PDP:n virpan kanssa koska siinä on taas parempi soundi. PDP:t on sitte himassa Gretschin virpan kanssa. Virityspesän hajoamisen takiahan basaria ei pystynyt triggaamaankaan koska kalvoa ei pysty tasaisesti kiristämään. Täytyy kyllä ihmetellä tota PDP:n hardwarea!! Viritysruuvi vääntyi katki kerran kun koitin sitä kiristää :D No kyllä se nyt on himasettinä hyvin toiminut.

Lähinnä tämmöinen offtopic kun oli puhetta että setin yhdisteleminen olis huono idea, minusta se on todella käytännöllinen idea kunhan vaan ei ihan yötä ja päivää sotke :)
Kailis
07.10.2008 01:00:14

Etkä sä tosiaan saanut aikaiseksi että olisi mennyt takuuseen tuo rikkoutuminen? Minä olen ällistynyt.
toba
07.10.2008 01:18:19

Etkä sä tosiaan saanut aikaiseksi että olisi mennyt takuuseen tuo rikkoutuminen? Minä olen ällistynyt.

Haha, kysymys jostain virityspesästä mikä muutenki sen sisällön uusiminen luultavasti todella halpa.. Ostin rummut 2005 heinäkuussa, kuittikin ties missä :D
Youni
07.10.2008 15:57:59 (muokattu 07.10.2008 15:58:13)
Meikäläinen omistaa ite PDP:t ja Gretschit ja oon yhdistelly niitä nyt sillein että koska Gretschissä on 20" basari ja PDP:n basarissa taas on virityspesä rikkoutunu (paska hardware) niin oon pitäny niitä treeniksellä mutta PDP:n virpan kanssa koska siinä on taas parempi soundi.

Kyllä mä snaren ja basarin vaihtelemisen ymmärrän, ei siinä mitään. Sitten kun aletaan kasaamaan jotain McBrain-settiä Traxeista ja PDP:istä, niin en suosittele. En tätä tehnyt oikein selväksi, kun ei mistään ilmennyt millaista yhdistelemistä topikin aloittaja aikoo harjoittaa.

E: Kokeillahan saa. :D
"Käyttäkää sitä hakua, ja toisaalta älkää joka kohtaan itkekö turhaan sen haun käytöstä." -Moderaattori
binskyy
07.10.2008 18:53:47
noita olen katellut..
mitä mieltä olette ?

http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=266633
Kailis
07.10.2008 19:04:18

noita olen katellut..
mitä mieltä olette ?

*ääni väristen* tollasii mä oon aina hal...inhonnu
ode47
11.10.2008 00:08:23
*ääni väristen* tollasii mä oon aina hal...inhonnu

Ootkohan nyt vähän ilkeä? Piti kertoa mielipide!

Osta toki pois jos haluat. Ei me sitä sulle voida kertoa että tuutko tykkäämään niistä vai et. Itse en ostaisi.
Niq
11.10.2008 00:34:14 (muokattu 11.10.2008 00:34:40)

noita olen katellut..
mitä mieltä olette ?

+ Ihan hyvät peruskannut
+ OK hinta jos kaikki on ehjää ja räkkikin kuuluu kauppaan
+ HW vielä ihan käyttökelpoista, ainakin omassa DX-setissä samoilta ajoilta oli

- V***n syvät tomit, asettelu on vaikeaa heti kun laitetaan etutomeja kaksi tai enemmän
- V***n rumat
- Lars
"I have a cunning plan" -Baldrick
Velli
11.10.2008 01:28:29
noita olen katellut..
mitä mieltä olette ?

Hyhhyh, paska haisee tänne asti...
Antti1997
11.10.2008 01:53:19
Hyhhyh, paska haisee tänne asti...

Huoh.......
Velli
11.10.2008 01:59:34
Huoh.......

No okei, varmasti ne ovat hyvät aloittelijalle ja niillä pääsee hyvin alkuun, mikä onkin kaikkein tärkeintä tuossa vaiheessa ja blaa blaa blaa. Äh en mä jaksa mitään selittelyä. Mun mielestä noi on ihan paskat!
Strumbali
11.10.2008 03:42:57 (muokattu 11.10.2008 03:49:18)
Aivan mahtavat rummut. Syyt ovat nostalgisia. Eivät tieteellisiä tai järkeviä.

Voivat myös oikeasti olla mahtavat rummut, kuten ensimmäisen kerran jonkun Helsingin kanin punaisen Yamahan setin 24'' basuukan nähtyäni. En unohda ikinä sitä, kun se vain oli sitten myyty, kun mentiin takaisin. Vidddu. Kolmella. ;)
Niq
11.10.2008 09:46:18

Äh en mä jaksa mitään selittelyä. Mun mielestä noi on ihan paskat!

Nonii, ei oo viiden tonnin Premierit tai Jamahat. Aloittelijalle nuo on paremmat kuin hyvät. Monet on saanu tyytyä johonkin New Soundin, Centuryn tai Milleniumin romukasaan. Niihin verrattuna nuo on todella paljon paremmat.
"I have a cunning plan" -Baldrick
Velli
11.10.2008 13:09:50
Nonii, ei oo viiden tonnin Premierit tai Jamahat. Aloittelijalle nuo on paremmat kuin hyvät. Monet on saanu tyytyä johonkin New Soundin, Centuryn tai Milleniumin romukasaan. Niihin verrattuna nuo on todella paljon paremmat.

No ei ne nyt sentään mitään viiden tonnin pönttöjä tarvikaan olla. Oli mullakin aikoinaan New Soundit, mutta en siltikään suosittelisi noita Tama Rockstaroja kenellekään. Samalla rahalla saa jo esim. Yamaha Stage Customit, jotka ovat huomattavasti paremmat kuin rokkistarbat.
Kailis
11.10.2008 21:41:04

- V***n syvät tomit, asettelu on vaikeaa heti kun laitetaan etutomeja kaksi tai enemmän
- V***n rumat
- Lars

Just nämä! Ja juuri ostin Royalstarit, matalilla tomeilla.
Bumbarr
12.10.2008 17:28:06
Itsellä oli monta vuotta 80 luvun rock-starbat kyllähän ne toimii kun junan vessa.. Rauta on vähintäänkin mainiota ja tomeista saa virittämällä ja oikeilla kalvovalinnoilla oikein mallikkaat. Ulkonäkökysymys on mielipideasia, mutta itselleni nuo iskevät silmään ehkä kammottavimpina rumpuina ikinä! Uudelleen päällystämään ja tomeja vähän pois, niin avot.
Jos tuollaiset kasari tyyppiset rummut iskee, niin osta pois ja olet varmasti tyytyväinen. Jos haluat moderninpaa tai "vintagea", niin osta esim royal starit.
Kilpikonnat rockkaa!
kapulat poikki
05.11.2008 18:16:21
ainut järkevä kommentti ehkä tähän mennes koska täytyy muistaa että aina on nuori jannu kyseessä jolla ei ole tietoa ja kokemusta. suosittelen uusista rummuista sonor force 505 ja mukana tuli 280 dollarin cast series pellit. hinta sonorin sivulla.
Hei älä ny viitti, ei karhukaan riehu koko aikaa, se syö välillä puolukoita...
Youni
07.11.2008 10:46:12
noita olen katellut..
mitä mieltä olette ?

Mä en saisi näitä ikinä aseteltua niin, että mun olisi näillä mukava soittaa. Siksi en ostaisi...eikä nuo kauniitkaan ole. :D

Toisaalta jos mä olisin saanut kersana valita noiden ja New Soundien välillä, niin kyllähän mä noi olisin ottanut. Jos ei ole vielä urautunut mihinkään tiettyyn asetteluun ja olet pidempi kuin 150cm, niin hyvinhän noilla vetää.
"Käyttäkää sitä hakua, ja toisaalta älkää joka kohtaan itkekö turhaan sen haun käytöstä." -Moderaattori
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)