Niklodeus 05.11.2008 17:55:45 (muokattu 05.11.2008 17:56:21) | |
---|
Mitä pahaa siinä on jos on kuunnellut vain 4 vuotta? Oletko itsekään kuunnellut edes niin kauaa? En sano, että tuo olisi joku maailman ennätys fanittamisessa, mutta ei tarvitse silti alkaa valittamaan jos ei kuitenkaan ole mikään ihan tietämätön ettei edes ole kuullut bändin kaikkia biisejä. Miten edes pystyit vetämään mukaan jonkun Metallican kun täällä pitäisi puhua Slipknotista?(Metallica ei ole edes kovin hyvä, Megadeth!") Häh ? Lue tarkemmin. Ei siinä ole mitään pahaa, sanoinko muka niin ? Tarkoitin vain kun sanot että olet jo tavallaan ''kyllästynyt'' niin ei ole mikään ihme 4 vuoden kuuntelun jälkeen. Mitä hlvttiä alat hikeentymään ? P.S. Tiedän varmasti yhtä paljon Knotista kuin sinä. Wanna-be tr0lli. |
M4ss3 m/ 05.11.2008 17:58:20 | |
---|
Taisit tarkoitta juuri, että kuka jaksaa edes kuunnella putkeen yhtä bändiä? Enkä väittänytkään ettetkö tietäisi yhtä paljon kuin minä. Paitsi kenellä oli toissa päivänä bändin jäsenistä syntymäpäivä? |
Askorbiinihappo 05.11.2008 18:03:59 | |
---|
Taisit tarkoitta juuri, että kuka jaksaa edes kuunnella putkeen yhtä bändiä? Enkä väittänytkään ettetkö tietäisi yhtä paljon kuin minä. Paitsi kenellä oli toissa päivänä bändin jäsenistä syntymäpäivä? Hoho, Slipknotistien taistelu :D Hetken jo luulin, mutta ei, et ole muuttunut ;) "There are some beautiful fucking people in Sweden! Unfortunately, none of them are here tonight." |
-J.- 05.11.2008 18:07:10 | |
---|
Paitsi kenellä oli toissa päivänä bändin jäsenistä syntymäpäivä? Ai... Tää oli paha... Käytän...... Kilauta Kaverille -oljenkorren! Khamoun evripadi lets tuusimuusii.... |
M4ss3 m/ 05.11.2008 18:36:40 | |
---|
Noh, mitä nyt vähän luin väärin ja ylireagoin, niin olen kyllä muuttunut ja paljonkin. Ainakin mietin nykyään vähän enemmän ennenkuin kirjoitan. Mitä tuohon kysymykseen tulee niin kitaristillahan ne synttärit oli, mutta kummalla?:D Pitäähän teitä nyt vähän tentata välillä, että ette turhaan täällä maailman parhaasta bändistä puhu. Mitä luulette, antaiskohan ne niitten vahvistimet mulle jos oikein kauniisti menisin keikan jälkeen pyytämään? |
Niklodeus 05.11.2008 18:53:57 | |
---|
Noh, mitä nyt vähän luin väärin ja ylireagoin, niin olen kyllä muuttunut ja paljonkin. Ainakin mietin nykyään vähän enemmän ennenkuin kirjoitan. Mitä tuohon kysymykseen tulee niin kitaristillahan ne synttärit oli, mutta kummalla?:D Pitäähän teitä nyt vähän tentata välillä, että ette turhaan täällä maailman parhaasta bändistä puhu. Mitä luulette, antaiskohan ne niitten vahvistimet mulle jos oikein kauniisti menisin keikan jälkeen pyytämään? Villi veikkaus, Jim Root (?). Wanna-be tr0lli. |
M4ss3 m/ 05.11.2008 18:54:52 (muokattu 05.11.2008 18:57:03) | |
---|
Mick Thomson.. Edit: Eipä muuten ollut liian lyhyt kirjotus vai pitääkö se ite kirjoittaa? Edit: 2 päivää. |
Niklodeus 05.11.2008 18:56:50 | |
---|
Mick Thomson.. Edit: Eipä muuten ollut liian lyhyt kirjotus vai pitääkö se ite kirjoittaa? Tästä sun kuvauksesta vain päättelin : Kitarat: -Fender Jim Root Telecaster(Emg 81-60 aktiivimikit;) Wanna-be tr0lli. |
Kävit sitten lukemassa>:( No saat anteeksi, mutta on muuten huono kitara, harvoin etenkään mnetissä kiroilen, mutta nyt on pakko: H'lvetin Jim Root kun aivopesi mut ostamaan jonkun Fenderin. |
Niklodeus 05.11.2008 19:08:56 | |
---|
Kävit sitten lukemassa>:( No saat anteeksi, mutta on muuten huono kitara, harvoin etenkään mnetissä kiroilen, mutta nyt on pakko: H'lvetin Jim Root kun aivopesi mut ostamaan jonkun Fenderin. Höhöö, btw tulossa Helsinkiin vai Tampereelle kattomaan ? Wanna-be tr0lli. |
M4ss3 m/ 05.11.2008 19:13:32 | |
---|
Enpä sano;D Jostain syystä repesin hirveesti kun luin ton sun viestin. Ja voinhan sen verran paljastaa, että katso tuota mun edellistä viestiä. |
Niklodeus 05.11.2008 19:18:46 | |
---|
Enpä sano;D Jostain syystä repesin hirveesti kun luin ton sun viestin. Ja voinhan sen verran paljastaa, että katso tuota mun edellistä viestiä. Häh. Täytettä. Wanna-be tr0lli. |
Kasperi Tervonen 05.11.2008 19:20:02 | |
---|
No saat anteeksi, mutta on muuten huono kitara, harvoin etenkään mnetissä kiroilen, mutta nyt on pakko: H'lvetin Jim Root kun aivopesi mut ostamaan jonkun Fenderin. Vähä off-topiccii, mut pakko udella että mikäs tuossa niin paskaa on? En siis oo koskaan edes kokeillut kyseistä skittaa, mutta voisin ainakin kuvitella ihan laatupeliksi.. "the MG sounds totally SLAMMING-the overdrive is CRUSHING" -Zakk Wylde |
M4ss3 m/ 05.11.2008 19:22:52 | |
---|
No sinne Helsingin keikalle jos se nyt noin vaikeata on. Ja liian mutainen soundi. Ja ei ole 24 nauhaa. Kitara nyt Drop-B:ssä niin jos laitan normaaliin niin auttaisko? |
Askorbiinihappo 05.11.2008 19:32:08 | |
---|
No sinne Helsingin keikalle jos se nyt noin vaikeata on. Ja liian mutainen soundi. Ja ei ole 24 nauhaa. Kitara nyt Drop-B:ssä niin jos laitan normaaliin niin auttaisko? Ehkä hieman kirkkaammat mikit kuin EMGit voisi olla hyvät, kun beestä rouhitaan. Kokeilepa huvikses soittaa ihan normivireestä. Ihan vaan, jos vaikka mielipide muuttuu. "There are some beautiful fucking people in Sweden! Unfortunately, none of them are here tonight." |
Räkkipeli 05.11.2008 19:43:06 | |
---|
H'lvetin Jim Root kun aivopesi mut ostamaan jonkun Fenderin. Mitä jos vika ei olekkaan kitarassa? Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
-J.- 05.11.2008 20:12:59 (muokattu 05.11.2008 20:58:03) | |
---|
Kitara nyt Drop-B:ssä niin jos laitan normaaliin niin auttaisko? Makuasia. Joillekkin kitara alkaa tossa vireessä kuullostaa puurolta, toisille ei. Ympäripyöreää.... Khamoun evripadi lets tuusimuusii.... |
Exhausted 05.11.2008 20:20:23 | |
---|
Kuulostaako muut kitarat samalla saundilla samassa vireessä vähemmän mutaiselta? |
M4ss3 m/ 05.11.2008 20:24:50 | |
---|
Mitä nyt muistan niin ei. Kielten paksuuskin on ihan kohdillaan, kai. Pitää käyä hakemassa kaupasta kielet viikonloppuna ja katsoa sitten miten käy. Nyt kyllä tekisi niin mieli laittaa tuonne torille myyntiin, mutta haluan antaa tuolle kitaralle vielä mahdollisuuden. |
ramionparas 05.11.2008 20:34:27 | |
---|
Ovet aukeavat: 18:00 Children of Bodom n. klo 19.00 Machine Head n. klo 19.50 Slipknot n. klo 21.10 http://www.evilpiggy.tk
http://www.mikseri.net/epm
http://www.myspace.com/evilpiggymachine |