Aihe: Idols 2008
1 2 3 4 542 43 44 45 4698 99 100 101 102
BaariMikko
04.11.2008 14:05:34

Itse vaihdoin siinä vaiheessa kanavaa.

Ei se tässä kontekstissa oikein lopulta toiminut, mutta ideana ihan hillitön. Vähän oli kyllä sellaisia ajatuksia, että onkohan pojilla ollut korkki auki tuota keksittäessä. En sano tätä pahalla. :D
aivokuolio
04.11.2008 14:24:39
Rääkkymistekniikkaa. Variksesta olen joskus kuullut lähtevän samalaista ääntä, kun se jää auton alle:)

No siinä tapauksessa täytyy ruveta juoksemaan mikki kourasta varisten alla. On meinaan todella hyvä rokkisoundi nimenomaan suomalaiseksi. Tsekkaa huviksesi melkein mikä tahansa suomalainen katurokkipumppu netistä ja aina on laulajana joko pidättelevä vässykkä tai sitten vaihtoehtoisesti Mika Häkkisen tyyliin artikuloiva spede. Pete revittelee täysiä ja homma toimii. Olisi mahtava kuulla jäbä vetämässä vaikkapa AC/DC:tä. Eihän kaveri mihinkään kuoroon varmasti normisoundillaan pääsisi mutta toisaalta tuskinpa tahtoisikaan.
bedlam
04.11.2008 14:31:56 (muokattu 04.11.2008 14:32:17)

Olisi mahtava kuulla jäbä vetämässä vaikkapa AC/DC:tä.

No AC/DC-kirkumiskähinähän on helppo vetää imitoimalla. Korkealta karjuminen miehekkäällä äänellä on haastavampi homma. Siis se, että vetää korkealta, mutta sellasella matalalla saundilla. Vai eiku miten sen selittää.
aivokuolio
04.11.2008 14:50:19
No AC/DC-kirkumiskähinähän on helppo vetää imitoimalla. Korkealta karjuminen miehekkäällä äänellä on haastavampi homma. Siis se, että vetää korkealta, mutta sellasella matalalla saundilla. Vai eiku miten sen selittää.

No toki jos Brian Johnsonista puhutaan mutta mulla oli mielessä tämmönen Bon Scott-henkinen ratkaisu.
Sakmäster
04.11.2008 17:00:35
Eikös se oo silleen, että Idols voittaja joutuu tekemään ensimmäisen levynsä lähes muiden toimesta, mutta siitä eteenpäin saa alkaa väkeltää omia juttuja mukaan?
Larsson bergeri
JPQ
04.11.2008 17:02:58

Veikkaampa että voittaja tänäkin vuonna poika/mies. Kuka en sano siihen veikkausta.
haunted
04.11.2008 17:07:06
No siinä tapauksessa täytyy ruveta juoksemaan mikki kourasta varisten alla. On meinaan todella hyvä rokkisoundi nimenomaan suomalaiseksi. Tsekkaa huviksesi melkein mikä tahansa suomalainen katurokkipumppu netistä ja aina on laulajana joko pidättelevä vässykkä tai sitten vaihtoehtoisesti Mika Häkkisen tyyliin artikuloiva spede. Pete revittelee täysiä ja homma toimii. Olisi mahtava kuulla jäbä vetämässä vaikkapa AC/DC:tä. Eihän kaveri mihinkään kuoroon varmasti normisoundillaan pääsisi mutta toisaalta tuskinpa tahtoisikaan.

Samaa mieltä ollaan. Kaveri on ainuita suomalaisia "poprock" laulajia, joka ei äristessään tuota sellaista määrää myötähäpeää, että pitää kanava vaihtaa. Vrt. vaikka joku uniklubi/lovex-shittipaska.
Tää on mun koti! Tää on mun koti!
--Tomppa--
04.11.2008 17:49:22
Pete on ollu alusta asti miun suosikkini noista jätkistä (oikeastaan kaikista kisaajista). Jotenkin vetelee asenteella ja se saundikin miellyttää mua, joskin kovin moni muu tuntuu inhoavan sitä.
Mutta se pääsi hyvään kotiin, hyvään kotiin se pääsi.. ihan varmasti se on hyvä koti mihin se pääsi, hyviä tyyppejä, mukavia poikia olivat.. hyvään kotiin, hyvään kotiin pääsi Marshall. - JCM
NHR
04.11.2008 18:26:51

Pete on ollu alusta asti miun suosikkini noista jätkistä (oikeastaan kaikista kisaajista).

Samoin, vaikken ookkaan nähny ku ihan sen alkukarsinnan ja nyt viimeviikon jakson. Ääni ja esiintyminen on jätkällä ihan hele-vetin vakuuttavaa, eikä varmaan yhtään haittaa sekään, että se ainaki tyttöjen mielestä (luultavasti? oonkyl ennenki näitä ulkonäköjuttuja arvioinu ihampäivv... mäntyä) on vielä hyvännäkönenki. Mä ainaki veikkaan, että Peten tulevaisuus on jo turvattu, ihan riippumatta siitä miten tossa kisassa lopulta käy, siis josse vaan ite haluu laulamista jatkaa. Parempi oikeestaan olis, josse EI voittais, sillon päästäs varmaan nopeemmin kuulemaan ihan sen ittensä valittemia biisejä... ;)

Likat onki jotenki semmosta samaa harmaata massaa tänävuonna; ei huonojakaan, mut mitään selkeetä suosikkia en niistä kyl löytäny.
Aleksis-veljen seitsemän kivestä...
Chips
04.11.2008 20:21:45
Aloin sitten katsomaan American Idolin neljättä kautta ja kuten täällä onkin jo mainittu niin nää tyypit on ihan eri planeetalta.
BaariMikko
04.11.2008 20:46:51

Mää en ymmärrä miks ne sitä Jaanaa niin lyttäävät. Parempi se oli kuin muutama muu niistä, ainakin miusta.

Tähän on vielä pakko kommentoida, että se on musta aivan sietämättömän pikkuvanha. Semmonen Täti Monika oikein, ei ees aikuinen vaan vieläpä semmonen hyvin keski-ikäinen olemukseltaan.

Kun tuo lauloi "I'm no good", en uskonut sanaakaan.
trashjones
05.11.2008 17:36:04 (muokattu 05.11.2008 17:36:23)
http://www.mtv3.fi/ohjelmat/idols2008/verkkovierailut.shtml

Nyt mnetiiläiset mukaan rölöttämään, on nimittäin aika hiljasta.
Master of Puppets Im vetämällä your strings
k1mm0
05.11.2008 17:48:42 (muokattu 05.11.2008 18:03:54)
http://www.mtv3.fi/ohjelmat/idols2008/verkkovierailut.shtml

Nyt mnetiiläiset mukaan rölöttämään, on nimittäin aika hiljasta.

Lähetin luoti pähkinän.

E: Ei vastannut Pete, oli varmaan liian paha pähkinä hänelle. Yhdessä kohdassa se kyllä tuijotti vähän aikaa miettiväisenä ruutua ja puisti päätään.
Aha, penis, esine paha!
washburn21
05.11.2008 18:02:21 (muokattu 05.11.2008 18:04:43)
Lähetin: "Sano Kallelle, että laulais Metallicaa"

E:Ei vastannut... Koitan vielä Jaanalle
The slave becomes the master!
washburn21
05.11.2008 18:35:47
Nuo Jonen vastaukset kyllä naurattaa. Tulee Hynynen mieleen...
The slave becomes the master!
ekikoo
05.11.2008 19:12:21
K:Luetko Lizie McGuire-kirjoja?pyydä ansku!
T:jaana-fani!

V:mä en oikeestaan lue kirjoja.. :D oon lukenu vaan juoppohullun päiväkirjoja ja muumi kirjoja.. + ne koulussa pakolliset.. :D

Juoppohullun päiväkirjoja.... Voi helvetti, sietäis pelkästään ton takia pudota.
;S
All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH!
Lemmy-45
08.11.2008 11:48:53
Huomisen finaalin biisit:

Anna-Kaisa Riitijoki Johnny Cash / Nine Inch Nails: Hurt

Koop Arponen Cat Stevens: Father and Son

Anna Puustjärvi Gnarls Barkley: Crazy

Kalle Löfström Chris Isaac / Him: Wicked Game

Saana Liikanen 30 seconds to Mars: The Kill (Bury Me)

Jaana Leiniäinen Vanessa Carlton: A Thousand Miles

Pete Parkkonen Egotrippi: Posteljooni

Vähän kyllä pelottaa ton Anna-Kaisan puolesta, voi olla aika vaikea vetää tuota biisiä uskottavasti. Veikkaan että nyt tippuu joko Koop tai Jaana.
>BD
Meadow
08.11.2008 13:35:59
Anna-Kaisa Riitijoki Johnny Cash / Nine Inch Nails: Hurt

Aaaarggghh.
papitsu
08.11.2008 13:42:57
Vähän kyllä pelottaa ton Anna-Kaisan puolesta, voi olla aika vaikea vetää tuota biisiä uskottavasti.

Kyllä minä Anna-Kaisaan luotan, ei se voi huonosti vetää. Enemmänkin Annan biisi pelottaa, ei oikein lähtökohdat vakuuta. Niin ohuella äänellä tuommoista biisiä vetämään.

Ihan hyviä biisejä on kyllä aikalailla kaikilla. Eikös siellä jo nyt ole ihan kunnon bändi vetämässä?
PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)