baron 25.10.2008 11:20:44 | |
---|
Mä oon lintsannu teoriatunnit. Mun hajotus on oikeella kädellä alhaalta ylös: Ab - C - E - G. bassomies hoitelee loput tai voi vasurilla sen Bbn soittaa jos tulee fiilis Siis sä soitat mun soinnun mutta et vain saa sanotuksi:-) |
Fuzzy Boner 25.10.2008 11:21:00 | |
---|
Mä oon lintsannu teoriatunnit. Mun hajotus on oikeella kädellä alhaalta ylös: Ab - C - E - G. bassomies hoitelee loput tai voi vasurilla sen Bbn soittaa jos tulee fiilis Mut kone lähtee, mä lähen kentälle nyt. Palataan. moe |
EP 25.10.2008 11:24:38 | |
---|
Hain jo eilen ton biisin midin netistä ja poistin siitä kaiken muun paitsi melodian, seuraavaksi haen siihen sopivat soinnut :) |
jape2 25.10.2008 11:28:03 | |
---|
Patata,Patate Potatis, Potet, Kartoffel, kartul, kartupelis........................................ |
isojussi 26.10.2008 01:56:52 | |
---|
Melodiassa G ja E eli 13 ja #11 peräkkäin. Vois lukea pelkkä Bb7 ja ku ite soitan teeman niin siit soinnusta tulee vaan toi 13#11 No heps! Juuri näin. Älkää nuoret tehkö asioista liian viisaita. Sitäpaitti karaktääriääniä (mikähän vitun termi toi oli) ei paljonmuutenkaa passais tuplailla. IMHO Mancinin nerous oli juuri näppärien komppiriffien lisäks melodian ja harmonian yhteispelissä ja vuorovaikutuksessa. Turha niitän melodiaääniä on kaikkien koko ajan runtata. EDES HAITARISTIEN. Tsekatkaa vastaavasti vaikka Charade. "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
isojussi 26.10.2008 02:14:34 | |
---|
Mä oon lintsannu teoriatunnit. Mun hajotus on oikeella kädellä alhaalta ylös: Ab - C - E - G. bassomies hoitelee loput tai voi vasurilla sen Bbn soittaa jos tulee fiilis Luin tän ajatuksella (tai sillä, mitä nyt keikan jälkeen irtoo) moneen kertaan. Moni muukin sais tehdä samoin. Ton (muun muassa) takia sulla FB piisaa duunia. Toiset soittaa pianoa ja toiset bändissä. Plussan painan vielä, mutta enempää en arvaa kehua, ettei jollain mee taas musta kyrsä väärään kurkkuun. Jos yks oksentaa omaan lautaansa 12 mahdollisesta 8 ääntä, on siinämuilla pelimerkkarit jo aika vähissä. nijjuuja "dissonanssi".... mikä se sit lopun perin on? Tai oikeestaan MIKS se sitte on? "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
EP 26.10.2008 06:22:34 | |
---|
Vai "sointuanalyysiä" täällä tehdään.. :) |
Johannes kurkunkastaja 26.10.2008 06:56:57 | |
---|
Vai "sointuanalyysiä" täällä tehdään.. :) Ikuisuusaihe. |
Ukko 26.10.2008 11:26:09 | |
---|
Vai "sointuanalyysiä" täällä tehdään.. :) Jotkut ne jaksaa. Mä vaan yritän (huomatkaa sana, yritän) tilutella kepillä eikä siinä sen kummempaa. COVS jäsen nro 6 |
Epämuusikko 02.11.2008 16:14:19 | |
---|
Vai "sointuanalyysiä" täällä tehdään.. :) Ootteko kokeillu? Ei mene hukkaan. t: vuodesta n. 95. Analyysista pidan. R.I.P Oksanen |
jjussila 05.11.2008 13:40:30 | |
---|
..ei helev...olisko noin?..... |
EP 05.11.2008 13:42:40 (muokattu 05.11.2008 13:43:37) | |
---|
|
KoskPaavo 05.11.2008 13:52:50 | |
---|
Jonkunlainen " alokasmoka" on semmoinen hurja kansioshow josta se riliismii haetaan. Tappaa fiiliksiä tehokkaasti lauteilla ja tanssilattialla. " Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä"
Aleksis K. |
isojussi 05.11.2008 14:29:26 | |
---|
Heh heh, siitä se lähtee.. :D "Easy come, easy go!" Joo - siis huh-huh. Taas yks artisti, joka ei ymmärrä, kuka hänet elättää. Toivottavasti tuntuu levymyynnissä. "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
KoskPaavo 05.11.2008 16:09:49 | |
---|
Joo - siis huh-huh. Taas yks artisti, joka ei ymmärrä, kuka hänet elättää. Toivottavasti tuntuu levymyynnissä. Varmaan se jotakin tuntuu, tämmöinen on se metian mahti. " Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä"
Aleksis K. |
Tankero 05.11.2008 16:45:27 | |
---|
Varsinkin erään lapsen äiti kihisee kiukusta 7 päivää -lehden nettisivuilla. Tämä, jos mikä herättää luottamusta. Tuomio tuntuu irtoavan aika kevyin tiedoin ja perustein. Annaahan kehuvat, hänet tuntevat, fiksuksi ja mukavaksi tyypiksi Humppajyrä |
KoskPaavo 05.11.2008 16:59:21 | |
---|
Varsinkin erään lapsen äiti kihisee kiukusta 7 päivää -lehden nettisivuilla. Tämä, jos mikä herättää luottamusta. Tuomio tuntuu irtoavan aika kevyin tiedoin ja perustein. Annaahan kehuvat, hänet tuntevat, fiksuksi ja mukavaksi tyypiksi Tuomioita ja ylistystä ;molempia tulee nykyään aika kevyin tiedoin ja perustein, pääasiahan on että jotain myydään. " Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä"
Aleksis K. |
jjussila 05.11.2008 17:08:22 (muokattu 05.11.2008 17:08:57) | |
---|
Varsinkin erään lapsen äiti kihisee kiukusta 7 päivää -lehden nettisivuilla. Tämä, jos mikä herättää luottamusta. Tuomio tuntuu irtoavan aika kevyin tiedoin ja perustein. Annaahan kehuvat, hänet tuntevat, fiksuksi ja mukavaksi tyypiksi Eikun idis on siinä, että jotkut ovat nähneet kovasti vaivaa asian suhteen ja heidän ponnisteluihin suhtaudutaan yliolkaisesti... he kokevat asian hyvin henkilökohtaisena. Muistelen aikaa, kun eräälle pystöllemme tavan takaa kannettiin ruusuja, jotka hän unohti sinne stagelle; olis nyt perhana vienyt edes takahuoneeseen, mutta ei......napinaa kuului yleisön suunnasta... ..ei helev...olisko noin?..... |
Tuomioita ja ylistystä ;molempia tulee nykyään aika kevyin tiedoin ja perustein, pääasiahan on että jotain myydään. Tarkoitin palstan tuomiota. Tuli aika sukkelaan ja hyvillä tiedoilla. Humppajyrä |
Tankero 05.11.2008 17:10:48 | |
---|
Eikun idis on siinä, että jotkut ovat nähneet kovasti vaivaa asian suhteen ja heidän ponnisteluihin suhtaudutaan yliolkaisesti... he kokevat asian hyvin henkilökohtaisena. Muistelen aikaa, kun eräälle pystöllemme tavan takaa kannettiin ruusuja, jotka hän unohti sinne stagelle; olis nyt perhana vienyt edes takahuoneeseen, mutta ei......napinaa kuului yleisön suunnasta... Mistäpä tiedät, että tuossa jutussa on siteeksikään totta? Lähdehän, 7-päivää lehti, on tunnettu luotettavuudestaan. Humppajyrä |