-J.- 01.11.2008 21:27:49 | |
---|
Dead Memories tällä hetkellä paras. Jes! En ole ainoa! Khamoun evripadi lets tuusimuusii.... |
M4ss3 m/ 01.11.2008 22:00:19 | |
---|
Jes! En ole ainoa! Jes, sentään minä en ole ainoa. Mietin, että kaikki ajattelee, että tuo on vain joku uusi hittisinkku mitä kaikki huudattaa, mutta minusta yksi parhaimpia Slipknot biisejä ikinä. On muuten kyllä kiva soittaa tuota kitaralla. Kuuntelin tuossa tänään Get This ja Eeyoren. On kyllä parhaimmistoa debyytiltä. Tuo tämänhetkinen live-setti kyllä aika kehno, kaikki sinkut suunnilleen paitsi Wait And Bleed mikä onkin vielä siedettävä verrattuna vaikka Dualityyn mitä ei kyllä jaksaisi millään kuunnella enää yhtään. Ja oldskool kamasta soittaa vaan Only Onen minkä tilalle olisin hartaasti toivonut Dilutedin tai edes No Lifen. (sic) aika huono lopetus jostain syystä. Uudelta levyltä nyt onneksi on tuo DM sentään ja Psychosocialin paikalle edes AHIG tai Gematria. Ajattelin myös, että The Nameless minulla vähiten ollut soitossa, kummalista, koska olihan tuo jonkinmoinen hitti kun bändi sitä hehkutti ainakin 9.0 Liven kansitarrassa. Olipas muuten turha viesti, no mieteskelinpäs tässä nyt vähäsen kun on tuo keikka edessä. Vähän ärsyttää kun jotenkin tällä hetkellä kuitenkaan ei jaksaisi tätä bändiä kuunnellaa vaikka olenkin maggot henkeen ja vereen, juuri tällä hetkellä sitten piti tulla tämmöinen "kyllästymiskausi". |
Niklodeus 01.11.2008 22:29:50 | |
---|
Jes, sentään minä en ole ainoa. Mietin, että kaikki ajattelee, että tuo on vain joku uusi hittisinkku mitä kaikki huudattaa, mutta minusta yksi parhaimpia Slipknot biisejä ikinä. On muuten kyllä kiva soittaa tuota kitaralla. Kuuntelin tuossa tänään Get This ja Eeyoren. On kyllä parhaimmistoa debyytiltä. Tuo tämänhetkinen live-setti kyllä aika kehno, kaikki sinkut suunnilleen paitsi Wait And Bleed mikä onkin vielä siedettävä verrattuna vaikka Dualityyn mitä ei kyllä jaksaisi millään kuunnella enää yhtään. Ja oldskool kamasta soittaa vaan Only Onen minkä tilalle olisin hartaasti toivonut Dilutedin tai edes No Lifen. (sic) aika huono lopetus jostain syystä. Uudelta levyltä nyt onneksi on tuo DM sentään ja Psychosocialin paikalle edes AHIG tai Gematria. Ajattelin myös, että The Nameless minulla vähiten ollut soitossa, kummalista, koska olihan tuo jonkinmoinen hitti kun bändi sitä hehkutti ainakin 9.0 Liven kansitarrassa. Olipas muuten turha viesti, no mieteskelinpäs tässä nyt vähäsen kun on tuo keikka edessä. Vähän ärsyttää kun jotenkin tällä hetkellä kuitenkaan ei jaksaisi tätä bändiä kuunnellaa vaikka olenkin henkeen ja vereen, juuri tällä hetkellä sitten piti tulla tämmöinen "kyllästymiskausi". Sic lopetuskappaleena vai ?! Yleensänhän se on alotuksessa. Wanna-be tr0lli. |
M4ss3 m/ 01.11.2008 23:53:16 (muokattu 02.11.2008 12:13:41) | |
---|
Niin ja silloin kesällä Mayhem-kiertueella alotti tuolla Danger-Keep Away samplella ja sitten lähti Surfacing. Alkaa pojille tulla varhaisdementia:D Kyllä toi sic toimii vielä vaikka 4. viimesenä biisinä, mutta jos tuolla aikoo ensi perjantaina lopettaa niin varmaan pitää vielä kotona laittaa tuo 9.0 Live soimaan, että saadaan "loputkin setistä". Kuulostaa varmaan niin keikan alotukselta tuo sic, että se siinä mättää. Edit: Mitä olette mieltä tuosta uudesta musiikkivideosta? Omasta mielestä paras tähän mennessä. Kiva nähdä bändin jäsenet itse esiintymässä, etenkin tuo on tuommoinen tarinavideo verrattuna Psychosocialiin. Voihan se olla kun tuo on niin uusi niin siihen ei ole vielä kyllästynyt niin se on sen takia paras, mutta tuon kyllä jaksaa aina katsoa uudestaan. |
Niklodeus 02.11.2008 12:08:49 | |
---|
Wanna-be tr0lli. |
seppo69 02.11.2008 14:31:56 | |
---|
|
M4ss3 m/ 02.11.2008 14:54:36 | |
---|
Eihän tuo biisi minusta ollut yhtään erilainen kuin levyllä. Vai mikä siinä muka oli? |
seppo69 02.11.2008 17:46:07 | |
---|
Eihän tuo biisi minusta ollut yhtään erilainen kuin levyllä. Vai mikä siinä muka oli? Alku lyhyempi ja toisen kertsin ja soolon välissä olevaa kohtaa ei myöskään ole. |
Kasperi Tervonen 03.11.2008 00:58:07 | |
---|
Eihän sitä heviä ole pakko aina tehdä, mutta omasta mielestä jos on tietty imago mitä bändinä yrittää pitää yllä ja pistää lausuntoja sen mukaan (this next album will be our heaviest one / this next album will be the heaviest thing ever made) niin voisi ainakin miettiä kahdesti ennenkuin änkee levylle muutaman aivan mitäänsanomattoman sytkärinheilutusrallin Heh, mun mielestä taas esimerkiksi Snuff on kaunein heviballadi vähään aikaan. :) Sitä skip-nappiakin on tietty mahdollista painaa jos levyllä on pari biisiä jotka ei miellytä, olettaen luonnollisesti ettei niiden olemassaolo samalla levyllä estä sua kuuntelemasta niitä mättöbiisejä, jotka kattavat mun villin arvion mukaan ehkä noin 90% levyn annista.. "the MG sounds totally SLAMMING-the overdrive is CRUSHING" -Zakk Wylde |
Coe 04.11.2008 10:47:37 (muokattu 04.11.2008 10:48:39) | |
---|
Onkohan tuosta perjantain Helsingin keikan aikataulusta tullut tarkempaa tietoa? Ovet avataan klo 18, mutta Live Nation pihistää tietoa varsinaisen poljennon alkamisesta. Down. Pick. |
M4ss3 m/ 04.11.2008 20:08:19 | |
---|
Niin, moneltahan tuo Slipknot aloittaa ja kuinka pitkä setti on? Mitä lauluja haluaisitte itse kuulla tuolla keikalla? |
rocky0 04.11.2008 23:02:21 | |
---|
Slipknot soittaa 16 biisiä ja pikaisella googlettamisella löytänee setin. Aika peruskauraa lähinnä vanhoja klassikoita, mutta ylläreitäkin joukossa. Uudelta levyltä ois toivonu enempi, mutta aikovat kuulemma säästellä nekin ensi vuoteen. |
morgga 05.11.2008 10:16:45 | |
---|
Jeah! Kuulostaa hyvältä, en niitä uusia olisi kaivannutkaan. Onhan nekin tietysti ihan hyvää, mutta vanhat biisit ne vasta jyrää. Kerkesin jo pelätä että tulee uusi biisejä mahdoton määrä. BASOJYTÄM |
J.Newkid 05.11.2008 11:23:49 (muokattu 05.11.2008 11:24:09) | |
---|
Onkohan tuosta perjantain Helsingin keikan aikataulusta tullut tarkempaa tietoa? Ovet avataan klo 18, mutta Live Nation pihistää tietoa varsinaisen poljennon alkamisesta. Ois kiva tietää joo, että ehtiikö ollenkaan. Itellä sitte keikka rocktownissa siinä Knotin jälkeen. Vituttaa jos jonku bodomin missaa Imperanon influences lay strong under the style of Children of Bodom, but imo they are no COB II: just consider the difference in guitar techniques , in temperament, and above all in drumming. Great drumming by Jaakko Nylund who is a founder member of t |
Rakoni 05.11.2008 14:10:02 | |
---|
Jes! En ole ainoa! Omasta mielestä Dead Memories on yksi levyn huonoimmista. Mielenkiintoista miten mielipiteet vaihtelevat hyvin paljon jo yksittäisen levyn sisällä. All Hope Is Gone taitaa olla se kovin ralli mun korvaani. Mesa/Boogie Stiletto 4x12" myynnissä torilla |
M4ss3 m/ 05.11.2008 14:31:47 | |
---|
Loppujen lopuksi tuohon kyllästyi aika nopeasti koko levyyn ja kun aina kuuntelee sitä Psychosocialin kertsiä niin kyllä sitten muistaa, että ainakin koko levyn paras kertsi siinä. Eipä tuossa noita S/T levyn biisejäkään oikein paljoa ollut. Just näitä Dualityjä ja muita ihan loppuunkuluneita biisejä ne sitten jaksaa vaan vuodesta toiseen runnoa. Vähän kyllä masentaa kun Slipknot kuitenkin ollut vuodesta 2004 alltime favorite bändi niin nyt kun se ensimmäinen keikka on edessä niin ei edes jaksaisi lähteä, mutta kun olin tuolla Maidenin keikalla pari vuotta sitten niin eipä ole koskaan oikein ollut kovin suuressa suosiossa minulla, mutta vasta paikanpäällä tajuaa miten siistiä siellä on ja on sen verran hieno kokemus ainakin näin alussa nuo keikat ettei niistä kyllä pois jäisi ellei olisi pakko. Toivottavasti nyt noin käy tuolla Knotissakin. |
Loppujen lopuksi tuohon kyllästyi aika nopeasti koko levyyn ja kun aina kuuntelee sitä Psychosocialin kertsiä niin kyllä sitten muistaa, että ainakin koko levyn paras kertsi siinä. Eipä tuossa noita S/T levyn biisejäkään oikein paljoa ollut. Just näitä Dualityjä ja muita ihan loppuunkuluneita biisejä ne sitten jaksaa vaan vuodesta toiseen runnoa. Vähän kyllä masentaa kun Slipknot kuitenkin ollut vuodesta 2004 alltime favorite bändi niin nyt kun se ensimmäinen keikka on edessä niin ei edes jaksaisi lähteä, mutta kun olin tuolla Maidenin keikalla pari vuotta sitten niin eipä ole koskaan oikein ollut kovin suuressa suosiossa minulla, mutta vasta paikanpäällä tajuaa miten siistiä siellä on ja on sen verran hieno kokemus ainakin näin alussa nuo keikat ettei niistä kyllä pois jäisi ellei olisi pakko. Toivottavasti nyt noin käy tuolla Knotissakin. Niin no kenellä nyt on 4 vuotta alltime favorite bändi.. (Metallicaa jne. ei nyt lasketa.) En todellakaan usko keikasta tulevan paskan, jos Knotti ei vedä pottia niin ainakin Machine Head vetää. Wanna-be tr0lli. |
Askorbiinihappo 05.11.2008 17:17:08 | |
---|
Niin no kenellä nyt on 4 vuotta alltime favorite bändi.. (Metallicaa jne. ei nyt lasketa.) En todellakaan usko keikasta tulevan paskan, jos Knotti ei vedä pottia niin ainakin Machine Head vetää. Mietin oikeasti vähän aikaa, mitä sanoit. "Pottia" mulle tuli jotenkin automaattisesti mieleen se joku huume, jota sanotaan niinkun "pot" enklanniksi :D Ihmettelin hieman. Ei mulla muuta. "There are some beautiful fucking people in Sweden! Unfortunately, none of them are here tonight." |
Niklodeus 05.11.2008 17:18:00 | |
---|
Mietin oikeasti vähän aikaa, mitä sanoit. "Pottia" mulle tuli jotenkin automaattisesti mieleen se joku huume, jota sanotaan niinkun "pot" enklanniksi :D Ihmettelin hieman. Ei mulla muuta. Stnan nisti, luit mitä halusit siinä lukevan ; D Wanna-be tr0lli. |
M4ss3 m/ 05.11.2008 17:51:14 | |
---|
Mitä pahaa siinä on jos on kuunnellut vain 4 vuotta? Oletko itsekään kuunnellut edes niin kauaa? En sano, että tuo olisi joku maailman ennätys fanittamisessa, mutta ei tarvitse silti alkaa valittamaan jos ei kuitenkaan ole mikään ihan tietämätön ettei edes ole kuullut bändin kaikkia biisejä. Miten edes pystyit vetämään mukaan jonkun Metallican kun täällä pitäisi puhua Slipknotista?(Metallica ei ole edes kovin hyvä, Megadeth!") |