absqua 05.11.2008 14:18:12 | |
---|
Kylläpäs sisäistin. Mutta en vieläkään omista D-tuneria. Ratkaisuja on monia. tämäkin toimii: (Eikä tartte edes kättä irrottaa kaulasta (Ja tätä käytän itse.)) Virimittarin jälkeen efektiketjussa mulla on octaver, ja kas, voi jalalla polkaista saundit oktaavia alemmas. Ainiin, eikä tullut yhtään lisäpainoa tuonne virityskoneistoon! Mutta joo, jos d-tuneria tarttee, niin ostaa ja asentaa. Varmasti hyvä laite. Octaver on mainio peli kyllä, mutta ei toimi kaikissa tilanteissa. Kuten ei toimi D-tunerikaan. Ja on se viides kielikin välillä vain riesaksi. On tämä vaikeaa. D-tunerin tuoma lisäpaino on minusta aika marginaalinen asia, enkä ole omalta kohdaltani havainnut siitä painolastista mitään haittaa. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Kylläpäs sisäistin. Mutta en vieläkään omista D-tuneria. Ratkaisuja on monia. tämäkin toimii: (Eikä tartte edes kättä irrottaa kaulasta (Ja tätä käytän itse.)) Virimittarin jälkeen efektiketjussa mulla on octaver, ja kas, voi jalalla polkaista saundit oktaavia alemmas. Ainiin, eikä tullut yhtään lisäpainoa tuonne virityskoneistoon! Mutta joo, jos d-tuneria tarttee, niin ostaa ja asentaa. Varmasti hyvä laite. Oktaaveri ei ole sama asia kuin vireen lasku, ei ollenkaan. Ja mikä tuo lisäpaino-kauhukuva on? Eikai D-tuner nyt hirveästi grammoja voi lapaan lisätä? Mutta joo, tarvitsevalle hyvä laite. Itse ehkä... joskus. E: No niin, tuossahan sanomani tulikin jo yllä. |
Antti K. 05.11.2008 14:38:41 | |
---|
Oktaaveri ei ole sama asia kuin vireen lasku, ei ollenkaan. Ja mikä tuo lisäpaino-kauhukuva on? Eikai D-tuner nyt hirveästi grammoja voi lapaan lisätä? Mutta joo, tarvitsevalle hyvä laite. Itse ehkä... joskus. E: No niin, tuossahan sanomani tulikin jo yllä. Ei ole minua ainakaan nuo muutamat lisägrammat D-tunerissa haitanneet. Off-topic: Itse olen tässä noita grammoja ruvennut seuraamaan. Tavoitteena palata neuvolassa punnittavien joukkoon tjsp. Yksi t-paitakin painaa 300gr, joten perjantai-aamun kontrollipunnitus tehdään "munasillaan"! ;) |
J.Nikkanen 05.11.2008 15:34:47 | |
---|
Octaver on mainio peli kyllä, mutta ei toimi kaikissa tilanteissa. Kuten ei toimi D-tunerikaan. Ja on se viides kielikin välillä vain riesaksi. Jep jep. Kaippa se riittää että ratkaisu jota käyttää toimii itsellään. Mutta siltikin tämänkin keskustelun myötä alkoi harkitsemaan että joskos sittenkin ostais sen D-tunerin, ihan vaan vaikka toiseen bassoon. Tuskinpa siitä haittaakaan olisi. On tää vaikeeta, prkl. |