Velli 03.11.2008 21:05:27 | |
---|
|
Jupi57 03.11.2008 21:37:58 | |
---|
PLOP, PLOP... PLOP Minä lähden, kun minusta puhutaan ihmisten oikeilla nimillä. -Kirofoni- |
Simbe 04.11.2008 12:31:20 | |
---|
Mallinumeroista päätellen ovat 6000-sarjaa. |
Tindrum 04.11.2008 13:43:09 | |
---|
Plop, plop, plop. Sikäli kun noista on myös soittokokemuksia, olis kiva lueskella niistä rapsaa. m©
Jos ihminen kehittyi apinasta, niin miksi vielä on apinoitakin? |
iekku84 04.11.2008 18:10:03 | |
---|
Hieno juttu kiitosta näistä on paljon apua tiedon puutteeseen ja tallennettu on! Sairaan hyvät kannut ainakin nuo minun tai siois itse olen tyytyväinen!. Ka niin... |
iekku84 05.11.2008 06:59:08 | |
---|
nonii. Lueskelin noita ja aika positiivinen kuva jäin mainoksesta eli ihan filippiiniläistä mahonkina=) ei haitannu yhtään. mitäs settiä tuo 6000 vastaa niinkun nykyiseltään kun pidin tuota power v specialia jopa huonompana kun 5000nen. ja onko kilpailevilla merkeillä mitkä vastaavia? eli ollaan ilmeisesti menty esim pearl exportin ja tama swingstarejen ohi. Itse oon tyytyväinen kyllä hankintaani ja tämä tietopläjäys vahvisti oli kerrassaan mahtava. aikaisempi yllätys oli setissä mukana tullut joku paska yamahan ensimmäisiä virveleitä kuitenkin jotain puuta niin se olikin turbotourcustom 8000 sd086 Niin ja setin ostin ihan näkemättä arpapelilläettä mitähän tulee ilman kuvia yms... Mut jaarittelut sikseen. jos joku omistaa noita mainoksia lisää esim 80.90taitteen recording customeista ja muista kannuista niin ei kun nettiin vaan muidenkin luettavaksi niin saa oikeaa tietoa kun aina jotkut menee mututuntumalla vaikka yamaha ukoilla tietoa tuntuisi olevan ja reilusti mut joukkoon mahtuu tiedottomiakin itseni mukaan lukien. Ka niin... |
ei kun siis häh täh miksihän tuolla on kahdet eri sepustukset noista mitä pytyt on siis 2 ja 3sivu no kuitenkin on niissä poppelin kaverina kuitenkin sitä filippiiniläistä mahonkiakin. miun huono kielitaito tulee nyt vastaan ja vaikeaa ottaa sanakirja joten menen töihin. Ka niin... |
Velli 05.11.2008 09:27:24 | |
---|
ei kun siis häh täh miksihän tuolla on kahdet eri sepustukset noista mitä pytyt on siis 2 ja 3sivu no kuitenkin on niissä poppelin kaverina kuitenkin sitä filippiiniläistä mahonkiakin. miun huono kielitaito tulee nyt vastaan ja vaikeaa ottaa sanakirja joten menen töihin. Kato niistä linkin osoitteista pönttöjen valmistusmaa. Jos siellä osoitteen perässä on Jap-teksti, niin silloin kyseessä on katalogi japsi Power V Specialeille. Toiset on Englannissa valmistetuille. |