Aihe: Oasis
1 2 3 4 567 68 69 70 7195 96 97 98 99
riimu
04.11.2008 18:53:22
Jepp mä olisin kans kyl lähös ruotsin keikalle, toivottavasti vaan ei ruuhkaudu sivut liikaa. Tuleekos nää ny sitten myyntiin Suomen aikaa klo 8 vai 10 öööh ei pysty ajatteleen kumpaan suuntaan toi aikaero menee.
Ite oon kerran ollu Ruotsissa keikalla ja silloin pistin vaihtoehdoks lipun noudon areenalta ja hyvin saatiin liput silloin itse keikkapäivänä. Ajattelin sen sitten pistää sen nyt taas.

Mikä muuten tuon Ruåtsin lippupalvelun osoite on netissä ja miten lipun hommaaminen käytännössä onnistuu. Meinaan toimiiko ihan laskuperiaatteella vai pitääkö olla visa-tunnarit tjsp.
Don't ask me about Grim Fandango.
Lape
04.11.2008 18:56:39

Mikä muuten tuon Ruåtsin lippupalvelun osoite on netissä ja miten lipun hommaaminen käytännössä onnistuu. Meinaan toimiiko ihan laskuperiaatteella vai pitääkö olla visa-tunnarit tjsp.

http://www.ticnet.se en oo varma laskutuksesta joten pitäisin visaa lähettyvillä se ny on ainaki varma..
"You tried your best, and you failed miserably. The lesson is, never try." "No matter what you do there's always someone who's better" - Homer Simpson
MV
04.11.2008 19:09:57 (muokattu 04.11.2008 19:10:37)
Niin, eikö nuo yleensä vaadi luottokorttia tai jotain? Tätäkään ei varmaan tarvi miettiä, jos liput voi noutaa vasta keikkapäivänä. Vittu kun siellä lippupalvelun sivuillakaan ei mainita ollenkaan, miten tuon tapahtuman kohdalla homma toimii:( Jos joku hoitaa meikäläiselle kenttälipun Globeniin, lupaan palkita ko. jäsenen viinalla tulevalla keikkamatkalla;) Hymiöstä huolimatta tuo ei ollut läppä. Ihan oikeasti, jos joku haluaa yhden ruman, mutta ihan asiallisen miehen matkakaveriksi niin tässä olisi. Kaverin oli alunperin tarkoitus kärkkyä noita lippuja netistä aamulla, mutta teki nyt tavallaan oharit.
Are you madferit?
MV
04.11.2008 19:30:20
Jepp mä olisin kans kyl lähös ruotsin keikalle, toivottavasti vaan ei ruuhkaudu sivut liikaa. Tuleekos nää ny sitten myyntiin Suomen aikaa klo 8 vai 10 öööh ei pysty ajatteleen kumpaan suuntaan toi aikaero menee.
Ite oon kerran ollu Ruotsissa keikalla ja silloin pistin vaihtoehdoks lipun noudon areenalta ja hyvin saatiin liput silloin itse keikkapäivänä. Ajattelin sen sitten pistää sen nyt taas.

Kymmeneltä Suomen aikaa tulee myyntiin, tunnin ovat meitä jäljessä siis.
Are you madferit?
Stain
04.11.2008 19:43:26
Kuinka monissa tapahtumissa on yleensä saatavilla noita tulostettavia e-tickettejä? Ruotsin lippupalvelun sivuilla ei ole mitään mainintaa asiasta tuon Globenin keikan suhteen:/

Kyllä mä luulen että tuo e-ticket on voimassa kyseisen tapahtuman kohdalla. Ainakin tuossa aloitussivulla vaihtuvan bannerin kohdalla oli eilen Oasis ja siinä luki jotain että "välj e-ticket det är fast" tai jotain. Kymmeneltä siis yrittämään kenttälippuja.
"Ajatuskaava oli se, että pakko tehdä maailman paras keikka, jos natsit tappaa meidät keikan jälkeen... " - Kristiina, The Micragirls -
MV
04.11.2008 19:48:11
Olihan tuossa saapuneessa sähköpostissa vähän muutakin:

Hi,

Tickets are released on Wednesday, Nov. 5 at 09.00 am.

25.1 Gothenburg, Scandinavium
28.1 Stockholm Globe Arena

Max number of tickets per person per concert: 8 pcs.

Tickets for the concert in Gothenburg will cost 495 SEK + service and sold via Livenation.se, Ticnet 077-1707070, and Got Event Ticket Scandinavium, 031-81 10 20 and ATG agent.

Tickets for the concert in Stockholm costs 345 - 495 SEK + service and sold via Livenation.se, Ticnet 077-170 70 70, and Globenarernorna 077-131 00 00 and ATG agent.

Best regards
Ticnet AB

Linda

Kellään mitään kokemusta noista muista lippukaupoista?
Are you madferit?
Lape
04.11.2008 20:20:25

Niin, eikö nuo yleensä vaadi luottokorttia tai jotain? Tätäkään ei varmaan tarvi miettiä, jos liput voi noutaa vasta keikkapäivänä. Vittu kun siellä lippupalvelun sivuillakaan ei mainita ollenkaan, miten tuon tapahtuman kohdalla homma toimii:( Jos joku hoitaa meikäläiselle kenttälipun Globeniin, lupaan palkita ko. jäsenen viinalla tulevalla keikkamatkalla;) Hymiöstä huolimatta tuo ei ollut läppä. Ihan oikeasti, jos joku haluaa yhden ruman, mutta ihan asiallisen miehen matkakaveriksi niin tässä olisi. Kaverin oli alunperin tarkoitus kärkkyä noita lippuja netistä aamulla, mutta teki nyt tavallaan oharit.

Jooo samainen ongelma itsellänikin, kukaan tuttu ei oikein ole koneella huomenna ennen kahtatoista joten pienoinen paniikki lippujen suhteen tulossa..
"You tried your best, and you failed miserably. The lesson is, never try." "No matter what you do there's always someone who's better" - Homer Simpson
MV
04.11.2008 20:43:47 (muokattu 04.11.2008 21:55:27)
Kai sitä täytyy yrittää saatana puhelimella, eli vituiksi meni.

EDIT: Kaveri tuossa soittelikin, yrittää sittenkin netin kautta. Nyt vaan peukut pystyyn kaikille sitten!
Are you madferit?
riimu
04.11.2008 22:38:04 (muokattu 04.11.2008 22:50:53)
Toivottavasti tuol käy Visa electronin tunnarit yms. Muuten tapan kaiken. Jos massit piisaa niin ajattelin ostaa kolme lippua, itelle ja paremmalle puoliskolle ja ylimääräisen jos joku frendi lähtee messiin tai random m.nettiläiselle fanille. Peukut pystyyn.

Edit: Näköjään on useampi maksumetodi mahdollista. Saa vaan nähdä miten toimii.
MV
04.11.2008 22:58:45
Nyt tuossa etusivulla lukee:

Oasis
Oasis kommer till Sverige. Biljettsläpp 5/11 kl 9. Välj TicketFast e-biljett! Du får biljetten direkt till din e-post, som du skriver ut.
Are you madferit?
riimu
05.11.2008 03:02:30
E-ticket on kyllä loistojuttu. Ite menin kesällä Tukholmaan eräille festareille samaisella lipulla samaisesta lafkasta ostettuna, eikä ollu mitää ongelmia. Siittä vaan. Ja eiköhän sen kaikki halukkaat ehdi ostaa, tuskin tuota minuutissa myydään loppuun?

Siis mitä tuo e-ticket käytännössä meinaa? Saa tulostettua lipun kotona?
carlos
05.11.2008 07:50:54
Siis mitä tuo e-ticket käytännössä meinaa? Saa tulostettua lipun kotona?

Juurikin sitä. PDF-muodossa lähettävät lipun sähköpostiin.
by the grace of God
Stain
05.11.2008 10:13:17
Jees, sain kaksi lippua kentälle. Tammikuussa sitten.
"Ajatuskaava oli se, että pakko tehdä maailman paras keikka, jos natsit tappaa meidät keikan jälkeen... " - Kristiina, The Micragirls -
riimu
05.11.2008 13:56:12
Kaks lippua sain, istumapaikat tosin, mutta vittu OASIS!
Lape
05.11.2008 15:07:02

Lippu kentälle:) JESS!
riimu
05.11.2008 15:28:41
On tämä kyl käsittämättömän hienoa, että bändin näkee pitkästä aikaa livenä. Huh.
-Pecu-
05.11.2008 15:38:17 (muokattu 05.11.2008 15:38:32)
Kaksi lippua kentälle!! globenissa tavataan.
MV
05.11.2008 15:46:15 (muokattu 05.11.2008 15:52:23)
Fucking MADFERIT, kaksi lippua Globeniin odottaa tulostusta! Kaveri runttasi netistä ja itse yritin puhelimitse. Pääsin läpikin yllättävän nopeasti. Oli kyllä melkoista röytöä se varailu. Olin töissä (telakalla) ja kesken hommien yritin tavata sille muijalle sähköpostiosoitettani ja muita tietoja, mutta eihän siitä tullut oikein lasta eikä paskaa ja puhelu katkesi. Siinä sitten vitutuksissani vilkaisin kännykästä kelloa ja kaverilta oli tullut tekstari, että kentälle lähdetään.

EDIT: Sinnehän on lippuja vielä paljon, toivottavasti ei ihan väljää olisi hallissa sitten keikalla.
Are you madferit?
riimu
05.11.2008 18:53:55
Cool että jengi sai liput Globeniin, vois vaikka pistää pystyyn yhteisen reissun, majoituksen whatever keikan tullessa?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)