Aihe: Oletko ottanut turpaasi vaatteiden takia?
1 2 3 4 527 28 29 30 31 32 33
Stalkah
30.10.2008 09:06:09

Missä päin tollaista tapahtuu? mulle ei ole kukaan tule edes aukomaan päättä eikä varsinkaan kiinni ole käynnyt. :o

Joutsenossa esimerkiksi. Lappeenrannassa on jonkun verran samanlaista porukkaa. Ei ole kuitenkaan kukaan ikinä ihan näin pitkälle, mutta kyllä sellasta porukkaa löytyy joka tivaamalla tivaa vastausta tuontyylisiin kysymyksiin: "Etkö kuullu saatana, kysyin että ootko homo!?"
Well, You know, I don't know! B.o.D. netissä - Myspace | Maihinnousu.net | Last.fm
Dushead
30.10.2008 11:40:02

Joutsenossa esimerkiksi. Lappeenrannassa on jonkun verran samanlaista porukkaa. Ei ole kuitenkaan kukaan ikinä ihan näin pitkälle, mutta kyllä sellasta porukkaa löytyy joka tivaamalla tivaa vastausta tuontyylisiin kysymyksiin: "Etkö kuullu saatana, kysyin että ootko homo!?"

No ei ole porukalla paljon älliä.
Keep On Rocking!
kassper
30.10.2008 22:07:28

Asiallinen vastaushan kuuluu, että "Kui, emmä noin ruman jätkän kans lähe treffeille." Tosin sitten ei voi tulla tähän ketjuun kertomaan, koska turpaan tuli ihan muusta syystä...

Pohjanmaalle vaan. Ei tarvii olla ku väärän väriset nenäkarvat, niin lätty lätisee, jos oikein päteviä kurittajia on liikenteessä. Suomessa tulee turpaan joskus pienimmästäkin syystä ja joskus jopa syyttä, joten liekö tuossa nyt mitään ihmeellistä. Vaikka kyllähän se vituttaa, kun lyödään.
Basson soittaminen kuin kitaraa on helppoa. Basson soittaminen bassona onkin sitten ihan eri juttu. -KaamOs
Ginga
03.11.2008 11:36:39
Pohjanmaalle vaan.

No tuuppas kuule skinien Joensuuhun ;) jonnekki Kiihtelysvaaran tai Pyhäselän takametsiin nii eiköhä amis-isänmaalliset iskis!
Dushead
03.11.2008 15:14:14

No tuuppas kuule skinien Joensuuhun ;) jonnekki Kiihtelysvaaran tai Pyhäselän takametsiin nii eiköhä amis-isänmaalliset iskis!

No siellä Joensuunssahan on vaikka minkälaista väkeä ;)
Keep On Rocking!
kassper
04.11.2008 17:18:51

Oon mä Jojensuussa käyny paljonkin. Ei oo kertaakaan ollu mithi ongelmia. Kiteellä, Rääkkylässä, Tohmajärvellä ja Kesälahdellakin on saanu olla ihan rauhassa.

Joensuussa on ihan mukavia skinejä. Turpaan tulee, jos pittiin lähtee punkkikeikalla, mutta muuten oikein mukavia ne, joiden kanssa oon ollu tekemisissä. Boneheadit erikseen, mut niihin en oo juuri törmänny.
Basson soittaminen kuin kitaraa on helppoa. Basson soittaminen bassona onkin sitten ihan eri juttu. -KaamOs
Ginga
05.11.2008 11:11:04 (muokattu 13.01.2010 17:18:23)
Oon mä Jojensuussa käyny paljonkin. Ei oo kertaakaan ollu mithi ongelmia. Kiteellä, Rääkkylässä, Tohmajärvellä ja Kesälahdellakin on saanu olla ihan rauhassa.

Joensuussa on ihan mukavia skinejä. Turpaan tulee, jos pittiin lähtee punkkikeikalla, mutta muuten oikein mukavia ne, joiden kanssa oon ollu tekemisissä. Boneheadit erikseen, mut niihin en oo juuri törmänny.

Aijaa :) no niihin törmäileekin enimmäkseen takapajulassa, rantakylässäkin .

Juu ei pidä sekoittaa original skinheadeja uusnatseihin.

Olen pahoillani, en uskonut että sortuisin tähän :S. Kyllä muaki vituttas olla oldschool-skini nykyään kun kaikki leimataan uusnatseiksi.
MauCer
10.11.2008 21:28:35
Njuu eipä ole tullut otettua, mutta joskus kesällä oltiin pitämässä hauskaa ulkona, ja kaveri sattui menemään istumaan puuhun nojaten. Noh siihen sitten tuli joku humalainen hokipoika kuselle, ja huusi kaverille jotain "Vitun emohomo". Noh, kaveri tokaisi itsekseen "Voinyt vittu" ja lähti kävelemään pois. Tämä mulkkupa lähti nyrkki pystyssä perään, täysin syyttä. Meinasin siinä itekkin ottaa tattiin väliin mennessäni. Kumminkin jokaisen naamavärkki tais sillä reissulla säilyä ehjänä.
metall1ca
06.01.2009 12:34:51
On mut tairettu kolomeen kertaa hakat koulus rehulettien takia ja sikku rupesi haukkuu niit nii ne hakkas mut sin asfaltil.
-J.-
10.01.2009 14:55:58
En tiedä turpaan otosta vaan tehny mieli turpaan antaa pari kertaa kun meikäläinen on kledjujen takia ''tuomittu''. Näitä vittuilujoitahan on joka lähtöön..
Vierii kyynel, vierii toinen, vierii silmistä vesi veden jälkeen. Kotiteollisuus - Tuonelan Koivut.
Jokapaikanapina
11.01.2009 00:04:41
Oon aika rokkari ulkonäöltäni. Sen ainoan kerran kun mulle on jotain tosi pahansuopaista sanottu on sen ainoan kerran kun läpällä pukeuduin hoppariksi, jolloin jotkut rokkarit nauro.
korppikotka
12.01.2009 16:17:25
Yleisestikkään ongelmana ei ole oma ulkonäköni vaan kovan humalatilan aiheuttama muiden arvostelun tarve, joka yleensä kohdistuu näihin kaikkien rakastamiin lippatukka-amiksiin ja heidän akan mäskeihinsä jotka näyttävät jo elämänsä eläneiltä 20-vuotiaina.

Yleensä suusta vain lipsahtaa jotain kaunista heidän erittäin tyylikkäästä lähes vetyperoksidin valkoista läheksyvästä hyppyrimäestään tai vaatetuksestaan ja aina joskus homma päätyy siihen että käynnissä on varsinaiset nenänpyyhkijäiset, joissa minä olen lähinnä se ottava osapuoli.

Kaippa minä sitten olen hirveä ihminen.
ubik
19.01.2009 12:36:40
"oot sie joku homo?" kysmykseen on paras vastaus etleä-karjalan alueella
"en ku mie"
howlinwolf
20.02.2009 21:26:05
mä oon nytte 7-luokalla ni bussi pysäkillä joku 9-luokkalainen tyylihirmu tuli aukomaa päätään että olenko mä tyttö vai mikä ja uhkaili tuoda hiusten ajokoneen ja ajaa mun hiukset,mut eipä se sitte mitää uskaltanu tehdä(mikä oli kyl hyvä)
howlinwolf
20.02.2009 21:31:36
Kyllähän mä jokapäivä kuulen kaikenlaisia haukkumisia hiuksista ja siitä että olen hevari, mutta aina vaan silloin kun olen yksin ja näitä vittuilijoita (yleensä jotain hoppareita) on enemmän kuin kaksi. Aina kun näen jonkun niistä kaupungilla yksin niin ei ne koskaan uskalla sanoa mitään, mutta heti kun niitä alkaa olee pari tai enemmän ja muutaman vuoden vanhempia ni johan alkaa kuulua.
En yleensä sano mitään takasin mutta joskus on kyllä pakko. Toivottavasti vältyn turpaan saamiselta.

toi on kyllä todella totta ku mulleki ne pussihousut tulee vittuilemaa vaa jos mä kävelen yksin kaupungilla ja joku fruittari lauma hakkas mun yhen kaverin ku se oli yksin kävelemäs
jomppu
21.02.2009 19:24:07
Vaatteitteni takia en ole turpaani koskaan saanut, ne on muut syyt sitten ollut jos niin on käynyt. Muutaman kerran baarissa kyllä olen ilmeisesti pukeutumisellani onnistunut ärsyttämään keski-ikäisiä miehiä sillä seurauksella, että melkein on ruvettu senkkaa nenästä kaivelemaan. Mutta tosi harvoin. Niistäkin pystyy melko helpolla selviämään ihan huumorilla, tai sitten vastaamalla vieläkin agressiivisemmin. Ei tapella, rakastellaan.
nemo92
07.03.2009 10:28:34
ite en oo saanu onneks mutta kyl sitä o toisilta tytöiltä tullu vittuilua ja se jos mikä saa meikäläisen ärsyyntyy ite nyt ku pukeudun tummaan, korsetteihin, hameisiin, teräskärkisiiin maihareihin, rikkinäisiin farkkuihin ja tummaa méikkiä yleensä ja lista jatkuu
varo
08.03.2009 16:46:24
Lähinnä tätä ketjua lueskellessa on tullut mieleen, että aika amismaista uhoamista tuntuu olevan näillä aggressiivisilla tyypeillä. Omassa kaveripiirissä en ole kyllä törmännyt tällaiseen muiden ulkonäölle piruiluun, mitä se kenellekään tekee jos joku harrastaa breikkausta ja pukeutuu lrg-huppariin.

Itse en ole turpaan saanut, en varsinkaan vaatteiden takia, koska pukeudun niin "tavallisesti." Olen myös keskivertoa isompi niin sekin voi vähän vaikuttaa joidenkin uhoamistarpeiden vähenemiseen.

Ja tuosta "sano ei lakupekoille "-paidasta, mitä se niille ulkomaalaisille ynnä muille tekee, jos joku haluaa olla asiasta tätä mieltä. Itse en ole rasisti,päinvastoin, mutta ei toi ole yhtään sen kummallisempi kuin että painaa kadulla "äijjä" tai jokin muu tekstipaita päällä.
etsitään kitaristia bändiin
FrankComa
08.03.2009 18:46:16 (muokattu 08.03.2009 18:46:31)
Ja tuosta "sano ei lakupekoille "-paidasta, mitä se niille ulkomaalaisille ynnä muille tekee, jos joku haluaa olla asiasta tätä mieltä. Itse en ole rasisti,päinvastoin, mutta ei toi ole yhtään sen kummallisempi kuin että painaa kadulla "äijjä" tai jokin muu tekstipaita päällä.

Mielestäni aika juntahtavaa.
Give The Mule What He Wants!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)