Aihe: Seymor Duncan sh-4JB ja sh-2 Jazz
1 2
lärviapina
04.11.2008 15:15:48 (muokattu 04.11.2008 15:17:26)
Nuissa Ec-1000:ssa on valmiiksi tuo maadoitusjohto porattu ja juotettu hardwareen. Löytyy ku tutkii konehuoneistoa.

Ja jos bassoa ja keskiääntä haluut, niin mun valinta tallaan ois Dimarzion Tonezone!
Omassa UV:ssä on tuo tallassa ja potkii niin pirusti tuota alarekisteriä, välillä tuntuu et ehkä vähän liikaa ja välillä ei:)

Mikkien vaihto on itelläkin tuohon EC:hen edessä, kun nuissa EMG:issä tuntuu olevan sitä käyttökelvottomampi saundi, mitä enemmän niillä soittelee. Varmaan testaan Dimarzion D-activatorit tai Evo2+joku kaulaan.

E: Typo
business in the front, party in the back.
Vladi
05.11.2008 16:52:50
Nuissa Ec-1000:ssa on valmiiksi tuo maadoitusjohto porattu ja juotettu hardwareen. Löytyy ku tutkii konehuoneistoa.

Ja jos bassoa ja keskiääntä haluut, niin mun valinta tallaan ois Dimarzion Tonezone!
Omassa UV:ssä on tuo tallassa ja potkii niin pirusti tuota alarekisteriä, välillä tuntuu et ehkä vähän liikaa ja välillä ei:)

Mikkien vaihto on itelläkin tuohon EC:hen edessä, kun nuissa EMG:issä tuntuu olevan sitä käyttökelvottomampi saundi, mitä enemmän niillä soittelee. Varmaan testaan Dimarzion D-activatorit tai Evo2+joku kaulaan.

E: Typo

Eli härvelistä löytyy johto valmiina potikkapuolelta jostain eristettynä? Nice. Aikani tutkittuani taidan päätyä dimarzion tonezoneen tallassa ja air nortoniin kaulassa, vaikuttaisivat aika toimivalta parilta. niin ja push/pull potikka jotta saa ykskelaisen saundit.

Ps. asennusvinkkejä otetaan mielellään vastaan. :) tarkoitus olis tehdä homma itse.
Sam Hotman
05.11.2008 18:49:46
Mulla on tuossa Jacksonissa JB/Jazz setti ja itselläni ainakin toimii. Satun vain pitämään middlekkäästä soundista, kun vahvarissakin on aikamoinen middle korostus.
Löytyykö kiinostusta mnetin junnumiittiin? Lähetäppä huoneanomusta jäsen Hohhoijaa:lle http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=766
karsa
05.11.2008 21:10:44
Mulla on oikeestaan melkeinpä vastaavassa kitarassa(edwardsi) toi jazz-jb setti kii ja sanoisin että jazz kaulassa on ihan maukas mutta ainakin omaan käyttöön tuo jb kuulostaa liian terävältä, tonet täytyy pitää aina jossain kolmosella...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)