Aihe: Infoa soittimen ostajalle,mistä ja miten??
1
ninnuli-78
03.11.2008 09:10:47
Hei olen ostamassa itselleni hyvää kosketinsoitinta ,mutta sellainen mitä tarvitsen maksaa aikaslailla..Eli voiko mistään ostaa osamaksulla ??
Sami H
03.11.2008 15:38:38
Joka liikkestä saa osamaksulla...ulkomailta jos ostaa voi käyttää visaa jos omistaa.
Myyjät opastavat tässä asiassa parhaiten.
JPQ
03.11.2008 20:25:10

Ei muuten joka kaupasta saane osamaksulla aikoinaan eräs kauppa kieltätyi ja siis ei vain minua koskien lopetti näet ihmisten maksu vaikeuksien takia. ja muutenkin ei tietääkseni ihan normaali käytäntö tuo osamaksu kuitenkaan.
jp8000
03.11.2008 20:30:10

kyllä osamaksu onnistuu, mutta se vaatii esim käyttöluoton ottamista

(joka tosin tulee kalliiksi kaikkine kuluineen)
Although Kraftwerk has taken its part from my playlist, I will always love the music of JMJ.
Torsti Suomi
03.11.2008 21:17:39
Soitin on jo, mutta koteloa ei. Onko tuhoon tuomittu ajatus hankkia pehmeä tai puolipehmeä pussukka Nordille? Vai pitääkö kotelon olla kova Gator tms?

Tarkoitus ei ole roudailla missään extremekasojen alla, joten siten ei kuormaa tarvitse kestää. Yleistä kuljettelua varten minä sitä olen hankkimassa.
Quru
04.11.2008 07:37:09 (muokattu 04.11.2008 07:37:41)
Soitin on jo, mutta koteloa ei. Onko tuhoon tuomittu ajatus hankkia pehmeä tai puolipehmeä pussukka Nordille? Vai pitääkö kotelon olla kova Gator tms?

Tarkoitus ei ole roudailla missään extremekasojen alla, joten siten ei kuormaa tarvitse kestää. Yleistä kuljettelua varten minä sitä olen hankkimassa.

Jos ei tarvitse kuormaa ja vääntöä kestää, niin itse hankkisin puolipehmeän. Oman Rolandin kanssa on käytössä pehmeä pussi joka tuli kaupan päälle, välillä vähän hirvittää siinä kanniskella soitinta, vaikka kuljetus rajoittuu vain linkkimatkoihin akselilla koti-reenis-koti. Ja kyllähän se täyskova painaa ja maksaa enemmän.
It's fast, it's fucking metal fuck
Leikari
04.11.2008 08:35:05 (muokattu 04.11.2008 08:37:05)
Käyttöluotolla tosiaan saa - jos on luottotiedot kunnossa ilman häiriöitä.

Ellei ole rahaa kannattaa säästää ennakkoon - siinä ehtii kypsytellä ostoksen tarpeellisuutta, minkä lisäksi homma on noin edullisempi.

... ja sekin riski on, että kun käyttöluoton ottaa niin jossain vaiheessa luottotiedot eivät enää sen jälkeen olekaan kunnossa.

Osamaksu on joskus oikotie onneen, mutta kannattaa käyttää harkiten ja vain oikeaan tarpeeseen - ei mielitekoinnostuksiin. Osamaksuvelkaa ei kannata tehdä jos ei ole varma, että rahaa on säännöllisesti tai muuten varmasti tulossa.

Suoria myyjän ja asiakkaan välisiä osamaksusopimuksia tehdään enää harvoin ja valituille asiakkaille - juuri luottoriskien ulkoistamisen vuoksi. Esim. soittimen osalta myyjä on varma lopullisesta kaupasta kun "osamaksu" on ulkoistettu rahoitusyhtiölle - joka kylläkin vetää melkoisen siivun siihen päälle. Kauppiaalle tuo on hyvä ratkaisu so. kaupan saa tehtyä vähävaraisenkin, mutta innokkaan kanssa ilman riskejä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)