Aihe: Fallout- pelisarja
1 2 3 4 541 42 43 44 4566 67 68 69 70
Uruk
02.11.2008 16:03:24 (muokattu 02.11.2008 16:05:50)
Voisiko joku auttaa, miten saisin power armorin käyttöön? Oon parilta brotherhoodin tyypiltä kysellyt, mutta lupa treenamiseen pitäisi saada joltain pääjehulta, enkä tiedä mistä tämän löytää. Joku sanoi, että "hes usually near the lab" Mikä vitun laboratoria? Missä se on? Citadeliin en pääse sisään ja siellä radioasemalla ei ole mitään laboratoriota. Ärsyttää, kun oon löytäny jo normi armorin ja lisäksi jonku medical armorinkin, mutta ei voi pukea. :(

Säilö se ne haarniskat jääkaappiis ja pelaa mainquestia, kyllä se mahdollisuus Power Armor-harjoitteluun tulee aikanaan. ;)

e: panosten harvassaolo ja aseiden huono kunto tuo oman haasteensa, eihän niitä kauheasti enää sodan jälkeen valmistettu. Mad Max-leffoissakin pahiksilla oli aina jotkut jouskarit tai nuoliaseet ja Maxin haulikko tyhjä. :D
Snowblind
02.11.2008 17:54:56 (muokattu 02.11.2008 18:00:06)

Mutta ääninäyttelijöitä olisi voinut palkata edes pari enemmän, välillä vaivaa kun joka vartija ja vanhus polottaa samalla äänellä.

On siellä pari ihan positiivistakin yllätystä seassa. Moriartyn aksentti on jotain aivan parasta, varsinkin kun se vetää keskustelua Novan kanssa siellä saluunan sisällä.

Voisiko joku auttaa, miten saisin power armorin käyttöön?

Sen saa melkein main questin lopussa. Brotherhoodin jehut toteavat että olet tehnyt aika paljon kaikkea kivaa ja kutsuvat sut jäseneksi ja tarjoavat vielä armoria kaupanpäälle.
Itsehän vedin sheriffin rotsi päällä ja haulikko kädessä suurimman osan pelistä.
Se perhanan haulikko vaan tahtoo mennä heikkoon kuntoon aika nopeasti ja varaosia on nihkeästi tarjolla.

Mutta tosiaan. Tuota jatkomahdollisuuden puutetta läpipeluun jälkeen en tajua enkä käsitä. Koko ajan oli pelatessa sellainen fiilis, että kiva kun nämä on tehnyt peliin kaikkea mitä voi sitten mainquestin jälkeen häärätä, kuten oma kämppä ja monissa mestoissa 100 lockpicking/science ovia/koneita.
No, toivotaan patchia ja modeja ja parasta, josko ne tulisivat järkiinsä.
Ei nimittäin kiinnosta tehdä koko aikaa uusia hahmoja, kun mielummin keskittyisin tuohon yhteen vielä enemmän.
ANtTIKRISTUS
03.11.2008 05:14:30
En oo ennen välittänyt liiemmin näistä naamavärkin muokkaus sims-menoista, mutta tällä kertaa panostin hieman siihenkin. Hahmosta tuli isäntänsä näköinen, eli komea tapaus tietenkin.

http://i35.tinypic.com/2qx2pfq.jpg

Päättyykö peli muuten pian sen jälkeen, kun on saanut power armorin? Aattelin lykätä vähän main questia jos näin on, niin paljon tutkittavaa vielä.
Tie miehen sydämeen käy alaonttolaskimon kautta.
Mako
03.11.2008 07:05:17 (muokattu 03.11.2008 07:08:38)

Agility ja intti kympissä. Ois vielä mahdollisuus yksi nostaa kymppiin. Tai sitten perspectionin nostan kuutoseen ja luckin ysiin. Dämn näitä valinnanvaikeuksia

Älä tommosia stressaa. Intense trainingia myöhemmin kehiin jos jonkun haluat vielä nostaa ylemmäs..

EDIT: Jaa niin bugeista puheenollen: kerran hyytyi peli, siis musiikki jäi soimaan ja tilttasi vain kuva paikalleen. Kyseessä ps3-versio. Muuta ei havaittuna vielä arviolta 20 tunnin pelaamisen jälkeen. Kyllä se yksi pikkupoika sanoi minua misteriksi tosin vaikka hahmo on naispuolinen. Erikoista kun droiditkin sentään tajuavat sukupuolet. Itse asiassa protectron oli kivoin kaveri mitä erämaasta on toistaiseksi löytynyt.
"Think MacGyver, think!" -MacGyver
Uruk
03.11.2008 08:05:33
En viitsi spoilata mutta pelillä on pointtinsa loppua ilman sen jälkeisiä remuamisia.
Rumpukapulat
03.11.2008 09:16:52

Itseasiassa ensimmäistäkään Falloutia ei pystynyt jatkamaan läpipeluun jälkeen. Tää mahollisuus on vaan kakosessa.
Kirjoitus virhe
03.11.2008 09:20:19
Jaah. Ainakin mun koneella bugailee aika hyvin. Joka kerta kun ammun vaultissa sitä koppakuoriaista niin kaataa koko koneen. Tais jäädä pelaamatta ennen päivityksiä. Välillä olisi vaan helpompaa ostaa se boxi ja pelata sillä.
Fuck that! I want my rockstars dead! -Bill Hicks
Ed_Guy
03.11.2008 09:40:57
Älä tommosia stressaa. Intense trainingia myöhemmin kehiin jos jonkun haluat vielä nostaa ylemmäs..

EDIT: Jaa niin bugeista puheenollen: kerran hyytyi peli, siis musiikki jäi soimaan ja tilttasi vain kuva paikalleen. Kyseessä ps3-versio. Muuta ei havaittuna vielä arviolta 20 tunnin pelaamisen jälkeen. Kyllä se yksi pikkupoika sanoi minua misteriksi tosin vaikka hahmo on naispuolinen. Erikoista kun droiditkin sentään tajuavat sukupuolet. Itse asiassa protectron oli kivoin kaveri mitä erämaasta on toistaiseksi löytynyt.

Siis intense trainingillähän mä niitä oonkin nostellut. Eipä tuossa nuita muita perkkejä niin paljon odottele kuin sniper perkkiä =) ja bloody mess
Basaka jätkä
Uruk
03.11.2008 13:04:25 (muokattu 03.11.2008 13:06:48)
Jaah. Ainakin mun koneella bugailee aika hyvin. Joka kerta kun ammun vaultissa sitä koppakuoriaista niin kaataa koko koneen. Tais jäädä pelaamatta ennen päivityksiä. Välillä olisi vaan helpompaa ostaa se boxi ja pelata sillä.

Taitaa johtua enemmän koneesta kuin pelistä tuo 'bugi'.

e: eli meinaan sitä että en ole tohon bugiin vielä missään foorumeilla törmäillyt. Onko minkälainen kone? Voi johtua näyttiksestä justiinsa se että vatsissa kaatuu peli.
Uruk
03.11.2008 13:05:41
Siis intense trainingillähän mä niitä oonkin nostellut. Eipä tuossa nuita muita perkkejä niin paljon odottele kuin sniper perkkiä =) ja bloody mess

Ota myös Commando niin peli on pelkkää päänräjäyttelyä snaipperilla sitten.
Dunga
03.11.2008 13:06:30 (muokattu 03.11.2008 13:07:05)
Itellä ei oo PC:llä ollut mitään suurempia probleemia, mitä nyt pari kertaa kaatunut jostain syystä. Onneksi autosavet pelastaa.
Interstellar overdrive.
Kirjoitus virhe
03.11.2008 13:24:40
Taitaa johtua enemmän koneesta kuin pelistä tuo 'bugi'.

e: eli meinaan sitä että en ole tohon bugiin vielä missään foorumeilla törmäillyt. Onko minkälainen kone? Voi johtua näyttiksestä justiinsa se että vatsissa kaatuu peli.

Konehan on nuhapumppu. Näyttiksenä radeon x1550. Saattapi kyllä hyvinkin olla joko emolevyn ajureissa tai näyttiksessä vika kun muutenkin vähän oireillu. Mm catalysin smartgardin "agp speed" vetelee itseään offille ilman suurempaa syytä. Via ajurit ei auttanut. Mutta onhan se aina kivempi ajatella että pelissä on vika eikä koneessa =)
Fuck that! I want my rockstars dead! -Bill Hicks
Informaatiokameli
03.11.2008 13:26:58

Helvetti kun alkoi kaasuttamaan tuo peli kun veljen näin sitä pelailevan, lähti heti ykkös- ja kakkososa tilaukseen. Jospa niistä löytyisi lohtua siksi aikaa, että pääsen itsekin hakkaamaan tuota kolmosta. Kuulemma ihan hyviä pelejä :)
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali.
Snowblind
03.11.2008 14:37:51

Päättyykö peli muuten pian sen jälkeen, kun on saanut power armorin? Aattelin lykätä vähän main questia jos näin on, niin paljon tutkittavaa vielä.

Juu, jos haluat jatkaa ni power armorin saatuasi heität että tarviit vielä muutaman minuutin valmistautumiseen.
Uruk
03.11.2008 15:16:33
Helvetti kun alkoi kaasuttamaan tuo peli kun veljen näin sitä pelailevan, lähti heti ykkös- ja kakkososa tilaukseen. Jospa niistä löytyisi lohtua siksi aikaa, että pääsen itsekin hakkaamaan tuota kolmosta. Kuulemma ihan hyviä pelejä :)

Mjoo onhan ne tosiaan hyviä pelejä, itse diggailen kakkosesta enemmän. Ei kyllä enää maistu samalle kun tahkottu kymmeniä kertoja läpi, kolmosta ootellessa. Ja nythän se tuli. Eri maailmaltahan toi tuntuu kun on enemmän tuollaista pääkaupunkialueen sissisotaa kuin aavaa aavikkoa. Ja Mirelurkit pimeissä metrotunneleissa, paskiaiset aina hiipii selustaan ja puskee perseelle, siinä säikähtää.
ANtTIKRISTUS
03.11.2008 15:16:47

Mulla oli melkein täsmälleen sama ongelma. Vaultissa kun ammuin pilkkaa, niin aina toisen taulun kohdalla peli kaatui. Tähän auttoi kaikkien taustaprosessien sulkeminen. Jos peli kaatuu aina samassa kohtaa, niin kannattaa sulkea kaikki prosessit ja jättää ne pakolliset 16 tjsp vaan käyntiin. Monissa peleissä on semmoisia "tiedostamattomia ristiriitoja" taustalla pyörivien prosessien ja softien kanssa, esim Battelfield 2ssa Atitool salakavalasti kaatoi aina koneen ja veikkaan tässä hieman samaa ongelmaa.
Tie miehen sydämeen käy alaonttolaskimon kautta.
Uruk
03.11.2008 15:21:02
Mulla oli melkein täsmälleen sama ongelma. Vaultissa kun ammuin pilkkaa, niin aina toisen taulun kohdalla peli kaatui. Tähän auttoi kaikkien taustaprosessien sulkeminen. Jos peli kaatuu aina samassa kohtaa, niin kannattaa sulkea kaikki prosessit ja jättää ne pakolliset 16 tjsp vaan käyntiin. Monissa peleissä on semmoisia "tiedostamattomia ristiriitoja" taustalla pyörivien prosessien ja softien kanssa, esim Battelfield 2ssa Atitool salakavalasti kaatoi aina koneen ja veikkaan tässä hieman samaa ongelmaa.

Ja Bethsedan pojat ei ole mitään maailman taitavimpia koodaajia. Mutta annan anteeksi, koska Xbox-versio on suht stabiili. Muistakaa vaan ettei kannata jättää peliä idleen pitkäksi aikaa eikä pipboy ole pause-tila. Pari kertaa jäätyny kun jättäny pipboyn päälle kun käynyt jossain toisessa huoneessa tappamassa aikaa.
Definhel
03.11.2008 15:24:02
Juu, jos haluat jatkaa ni power armorin saatuasi heität että tarviit vielä muutaman minuutin valmistautumiseen

Powerarmorin voi noukkia jo aikasemmin niiltä kuolleilta Steeliläisiltä ja Enclaveilta, ja heti kun sinne citadelliin pääsee niin etit sen jonkun Gunnyn sieltä pihalta niin se opettaa käyttöä.
Kielioppi = harhaoppi
Dunga
03.11.2008 16:30:30
Hitto että on rasittavaa etsiä tuota Galaxy radio stationia, saatanan betoniviidakkoa :D

Löysin kyllä jo uuden vinkin isukista, mutta pitää siellä silti pistäytyä...
Interstellar overdrive.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)