tatta 03.11.2008 11:11:32 | |
---|
teen tikapuita kuuhun, se vie mun elämän, teen niitä sormet verillä, mut silti hengitän, teen valtatietä maahan, se vie mun unelmiin, se pitää kaiken sisällään myös mistä luovuttiin, suruani huovutan se laskun pehmentää, kun sinä kysyt "tiedätkö, ei tää oo elämää.." surustani luovutan, mut elämästä en, en täällä tarkoitus oo olla yli-ihminen teen siltaa eilisistä, ne vie mut huomiseen, teen kirjaa helvetistä, saan taivaan paikoilleen, teen totta, teen myös harhaa, suren, iloitsen, ja muistan ihmis parkaa, ken elää paeten Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not!
Jos elämää seuraa kuolema... on väistämätöntä, että me molemmat olemme yhtä aikaa perillä.... |
ei kolise, mutta ei myöskään aiheuta mitään "hyi saatana" -reaktiota. helppo sanoa teemoja, mitä laulu käsittelee, mutta kokonaisuus on aika hajanainen. mennään vähän sinne sun tänne. huile alimentaire et la nudité est la paix mondiale ....
he kutsuvat sitä myrskyiseksi maantaiksi, mutta tiistai on aivan yhtä paha. keskiviikko on huonompi ja torstai on myös surullinen. |
tatta 03.11.2008 17:23:23 | |
---|
No joskus käsittääkseni voi tehdä jotain keveämpää. Aika usein tänne kirjoittamani muutamat tekstit ovat olleet "raskaita ja täysiä". Tämä syntyi aamuisesta fiiliksestä, kun ei voi sanoa jotakin jollekin, jolle se on tarkoitettu. Ja halusinkin viestittää ajatusta vähäsanaisuudella. En mie tänne siks kirjoitakkaan, että esittelisin Tenacious D:n master biisejä :D Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not!
Jos elämää seuraa kuolema... on väistämätöntä, että me molemmat olemme yhtä aikaa perillä.... |
raindog 03.11.2008 18:17:18 | |
---|
mulle taas toimii tekstin rentous ja luettavuus. isoja aiheita pienesti. parasta riimiä tässä suruani huovutan se laskun pehmentää, .... surustani luovutan, mut elämästä en, ..... tulee kuvana mieleen nainen työstämässä surua. kirjaimellisesti. ! |
Eddy_ 03.11.2008 19:11:15 | |
---|
mun mielest toimii tommonen rallatteluki välil.. ei tarvi yleisöö aina saada lyriikal itkee Eetu "Eddy" Kivioja |
soihtu55 04.11.2008 06:13:24 | |
---|
Hei ja huomenta Tatta, hyvä on jokus kevennellä. Tähän sen mukainen musiikki. tätä kohtaa en ihan ymmärtänyt: teen siltaa eilisistä, ne vie mut huomiseen, teen kirjaa helvetistä, saan taivaan paikoilleen, Mutta aina ei tarvitse ymmärtää joskus pitää vaan antaa mennä tekstin, ja siihen sitten samalla tavalla antaa mennä sävelen... x-temporee.. |
tatta 04.11.2008 10:34:21 | |
---|
Hei ja huomenta Tatta, hyvä on jokus kevennellä. Tähän sen mukainen musiikki. tätä kohtaa en ihan ymmärtänyt: teen siltaa eilisistä, ne vie mut huomiseen, teen kirjaa helvetistä, saan taivaan paikoilleen, Mutta aina ei tarvitse ymmärtää joskus pitää vaan antaa mennä tekstin, ja siihen sitten samalla tavalla antaa mennä sävelen... x-temporee.. Huomenta, huomenta, niin tuolla säkeistöllä ajan takaa tarkoitusta, että kun elää sitä omaa elämäänsä ja vaikka jokasella se oma helvettinsä onkin, niin vaikeista ajoista oppimalla, ihmisenä kasvamalla, siitäkin se taivas löytyy ja oma vahvempi minä :) "saan taivaan paikoileen" Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not!
tatta 04.11.2008 10:41:28 | |
---|
mulle taas toimii tekstin rentous ja luettavuus. isoja aiheita pienesti. parasta riimiä tässä
tulee kuvana mieleen nainen työstämässä surua. kirjaimellisesti. Näen :) Ja sitten lisä pointti siinä, että osaa, on oppinut suremaan. Suremaan sellaisella tavalla, että pysyy jaloillaan, eikä pelkää surra. No äh, vaikea selittää sanoin mitä tarkotan. Suruhan ei ole mitatttava suure kuitenkaan. No ehkä mun tarkoitus välittyy sitten paremmin, kun on nauhalla tämä. Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not!
seitikki 21.11.2008 09:46:01 | |
---|
hyvä tatta! tosi hyvin toimii nimenomaan toi "isoja asioita pienesti kerrottuna"... ehkä kaipaa jotain kokoavaa tekijää, ehkä jonkun yleispätevän kertosäkeen? tosi hienoa!! Tällainen tapaus! Hankala! |