Aihe: biisien kirjoitus
1 2 3
Ianuarius
03.11.2008 08:05:11

Niin no, mun mielestä kysymys on siitä miten hyvää musaa kirjottaa, mutta mä nyt oonkin mä.
Jos Sibulla loppuu vauhti kesken niin vika on kyllä se lihakasa näppiksen ja selkänojan välissä. Jos kyseisellä ohjelmalla pystyy halutessaan päivässä kirjottamaan viittätoista raitaa 6 minuuttia, 91-sivusen partituurin sovituksineen, sooloineen päivineen niin, että biisin voi runtata suoraan narulle, niin ei se nyt mun mielestä kauheen hidasta oo.

P.S. Ennen ku kysyt, tempomerkintä oli 154 ja pääasiassa mentiin 16-osia, eli ei nyt ihan mitään doomia ollut sillä kertaa kyseessä.

Okei. :D

Virhe! Mitä tohon ny voi muuta sanoa!
Animate-Inanimate
John Titor
03.11.2008 14:00:21 (muokattu 03.11.2008 21:43:23)

Saisiko ko. teoksen kuulla?

Laitatko mikseriin?

Joo, voisihan tuon laittaa jos muut mukana olleet suostuvat, täytyy kysästä.

EDIT: Menee ens viikkoon, studio on tällä hetkellä lievän uudelleenrakentamisen kourissa ja sessiot saa auki vasta sen jälkeen.
Ne, jotka väittävät etteivät kuule ääniä päässään, eivät ole ikinä kuulleet millaista on kun ne ovat vaiti.
John Titor
14.06.2009 15:16:07 (muokattu 14.06.2009 15:19:55)

komppaaja: Saisiko ko. teoksen kuulla?

Laitatko mikseriin?

Muistinpas juuri että lupasin joskus pistää näytille ton puheena olleen biisin. Demo löytyy täältä: http://www.myspace.com/matiaskupiainen
Ei valitettavasti oo Mikserissä, syystä X.

Eka listalla, kappaleen nimi Boogie From Hell. Puuttuu yks Zappa-henkinen atonaalinen unis ku Matiainen ei jostain syystä ole vetänyt sitä. Levyltä sitten voi fiilistellä;)
Ne, jotka väittävät etteivät kuule ääniä päässään, eivät ole ikinä kuulleet millaista on kun ne ovat vaiti.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)