Aihe: Muusikon kirpputorilöydöt..
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Veksi
23.10.2008 14:20:57 (muokattu 23.10.2008 14:22:13)
Tämä nyt ei ole kirppikseltä, vaan erään kerrostalon roskisksesta Cube 60w bassovahvistin, täysin kunnossa, oli harjoitus käytössä muutaman vuoden,myin sitten 90 eurolla!!
Johannes kurkunkastaja
23.10.2008 14:22:04
Tämä nyt ei ole kirppikseltä, vaan erään kerrostalon roskisksesta Cube 60w bassovahvistin, täysin kunnossa, oli harjoitus käytössä muutaman vuoden,myin
sitten 90 eurolla!

No voi helvetti!
isojussi
23.10.2008 14:22:19
Standardi virtajohtoja tulee kirppiksiltä haalittua, jos halvalla saa.

Yhdeltä naapurilta, joka on entinen osataa-myy-vaihtaa-varastaa-kauppias ostin puisen pikkukuljetusräkin ja kaks kelalla olevaa pirun pitkää 6,3 mm:n plugeilla varustettua kaiutinkaapelia. Maksoinko niistä vallan yhteensä kaks kymppiä. Helojen hinta. Jos joskus tarvis.

Yks kaverini olis heittäny tekemänsä 3kpl par 56:n laatikkomallin heittimiä ja telineen roskiin. Otinpa vastaan ja muutin ne par 38:ksi. Hyvästi pelittää.
"Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner
artope
23.10.2008 15:06:50

Miksen mä löydä koskaan roskiksista ja kirppareilta mitään hyödyllistä?? Ai niin, enhän mä käy penkomassakaan niitä.
"Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma"
Timi
23.10.2008 15:43:43
Kaveri oli linkoomassa rodeen kotiteatteri jutskaa ko kaukosäädin ei toimi.Liekö myös vanhakin?Pelastin kamat ja viritin duuniin koppiini ne .Voihan vinde että soundaa!5 satelliittia ja subbari.Annoin hetken palaa kunnolla Turusen Tarjan vanhaa levyä,niin olihan kohta kurkkijoita.Joku Baier oli merkiltään.
Kylmän viileesti!
Tankero
23.10.2008 16:52:03
Mä kävin kerran F-musassa ostamassa kaksi metronomia kerralla (toinen stadiin ja toinen landelle)
Myyjä kysyi mitä mä teen kahdella? Mä sanoin että mä soitan pianoa ja toinen on oikealle kädelle ja toinen vasemmalle.
Se alkoi jotain sönköttää, mutta mä sanoin että sä et ymmärrä pianon soitosta mitään, tee sitä mitä osaat eli myy mulle mitä mä haluan.

HOHO, hyvä.
Humppajyrä
Qsine
23.10.2008 19:10:50

Åijumalaut, jumalaut:

Kultainen laulukirja, 5 euroa.

Kirjoja myyvät pöydät kannattaa penkoa aina tarkkaan. Nuotit sun muut erikoiskirjat on nimittäin monasti lykätty sinne taka-alalle, näkymättömiin, paasilinnojen taa.
"Ensi kuun alussa minä lähden Puolaan, ja jään sinne, siksi aikaa kun asiat sitä vaativat".
EP
23.10.2008 19:21:18
Åijumalaut, jumalaut:

Kultainen laulukirja, 5 euroa.

Kirjoja myyvät pöydät kannattaa penkoa aina tarkkaan. Nuotit sun muut erikoiskirjat on nimittäin monasti lykätty sinne taka-alalle, näkymättömiin, paasilinnojen taa.

On yritetty penkoakin, mutta aina ei viitti, kyllä niitä nuotteja aika vähän näkee ikävä kyllä :/

..Paasilinnatkin on melken kaikki joutunu ostaan uutena.
Coelhinho21
23.10.2008 19:33:25

Miksen mä löydä koskaan roskiksista ja kirppareilta mitään hyödyllistä?? Ai niin, enhän mä käy penkomassakaan niitä.

Sama..
Tässä juttuja lukiessa tulee mieleen, että pitäisköhän käydä kuikkimassa joskus.
"Siellä sentään muistavat unelmansa, mitä joskus oltiin ja mitä oltaisi voitu olla."
Timi
23.10.2008 20:26:16
Sama..
Tässä juttuja lukiessa tulee mieleen, että pitäisköhän käydä kuikkimassa joskus.

Varsinkin silloin jos joku muuttaa.Kandee tsekata.Ja jos on taloyhtiön toimesta tuotu roskalava vaikka vintin tai klitsun tyhjennykseen.Helvetin hyviä fillareitakin on yleensä silloin tarjolla.Mullekkin 21 vaihteinen Insera.Kunhan renkaat pumppasin täyteen ja pesin.Ja tietty suksia tarjolla pilvin pimein.Lundian hyllyt komeilee tallissa.Lavalta löytyi.
Kylmän viileesti!
Johannes kurkunkastaja
24.10.2008 06:35:13
Lundia ois kova sana, jos löytäisi jostain. Tarvetta olisi.
artope
24.10.2008 08:35:40

Sama..

Tuli kans sama mieleen...
"Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma"
EP
30.10.2008 16:59:33
No niin, nyt sitten tuli kivoja löytöjä vaihteeksi n. 20 kpl vanhoja originaalinuotteja

mm. Laila Kinnunen: Mandshurian kummut, Tiet, Kaupunki taakse jää.

Musiikkia elok. Lampaansyöjät: Ilo ilman viinaa on teeskentelyä ja Harvoin toiveet toteutuu.

The Seekers: Walk With Me
Jorma Panula: Unen ilhme
Frank Sinatra: My Way Of Life
Leroy Anderson: Jazz piano solo
Lena Hanson: Ja, det var då
Ja paljon muuta.. :)

Lisäksi:
Eino Linnalan Yleinen musiikkioppi 1
Arto Paasilinna: Aatami Ja Eeva
poppamies
31.10.2008 00:39:56

Tykkään kierrellä kirppareita. Viimeisin "löytö" oli HH bassovahvistin 40,-. Mun stereot on käytännössö sieltä. Suoraveto Kenwood hi-end levysoitin 10,-. Epämääräinen puukuorinen"Expert" merkkinen viritin/vahvinstin josta pyydettiin 50,-. Ostin vähän riskillä. Kotona kun avasin laitteen niin huomasin että kaikissa komponenteissä luki "Marantz". Meidän kitaristi osti lähes käyttämättömän Epiphone 335 ja Marsun combon yhteishintaan 150,-
G strings are for strippers!
EP
31.10.2008 00:42:40
Tykkään kierrellä kirppareita. Viimeisin "löytö" oli HH bassovahvistin 40,-. Mun stereot on käytännössö sieltä. Suoraveto Kenwood hi-end levysoitin 10,-. Epämääräinen puukuorinen"Expert" merkkinen viritin/vahvinstin josta pyydettiin 50,-. Ostin vähän riskillä. Kotona kun avasin laitteen niin huomasin että kaikissa komponenteissä luki "Marantz". Meidän kitaristi osti lähes käyttämättömän Epiphone 335 ja Marsun combon yhteishintaan 150,-

Millainen HH toi on?
Mulla on sellanen HH :n 100W combo jossain tuolla kellarissa.
KoskPaavo
31.10.2008 00:59:50
Millainen HH toi on?
Mulla on sellanen HH :n 100W combo jossain tuolla kellarissa.

HH oli semmoinen olevinaan " vähän huonompi" englantilainen merkki, muistan että näitä liikkui paljonkin 1970- luvulla. Eipä kai tuo todellisuudessa ollut huonompi ollenkaan.
" Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä" Aleksis K.
omarklah
31.10.2008 08:21:11

Ei kirpparilta, mutta remontin yhteydessä ullakolta:
- Reino Helismaan lauluvihko nuotteineen
- Dallape:n nuottikirja
- n. 40 kpl paikallisen torvisoittokunnan edesmenneen vanhan jäsenen omia sävellyksiä ja arreja, jotka toimitin torvisoittokunnan omaan arkistoon.
Simmottos!
ave t
02.11.2008 19:51:14
...musta pukutakki.. liituruutu.. 2 € ... toimii...edelleen..
...mielipide on kuin pers'reikä...-kaikilla meillähän se on...
onni
02.11.2008 22:22:01
Kierrätyskeskuksesta ostin Philipsin systeemin jossa on levysoitin, c-kasetti ja radio.
Sellainen stereokeskus. Mukaan tuli ASA:n kaiuttimet jotka painaa aivan helvetisti.
Stereot oli tullut juuri huollosta ja on kuin uudet. Neulakin on ehjä.
Maksoin 32 € systeemistä.
Ota lisää!!!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)