Aihe: Fallout- pelisarja
1 2 3 4 540 41 42 43 4466 67 68 69 70
Niklodeus
01.11.2008 12:41:04

Ihan hyviä ne on. Älä valita vaan pelaa ;)

Njuuuh. Pelaisin mutta vielä peliä ei ole, jouluna sitten : )
Wanna-be tr0lli.
Snowblind
01.11.2008 17:36:48

Miten nuo hahmojen naamat voivat olla niin huono grafiikkaisia verrattuna esim. ympäristöön.

Ei musta ne mitenkään huonoja ole, silmät varsinkin aika hyvin tehty.
Ja tollanen aiemmin mainittu lastentappomodi nyt on aivan varmasti tulossa, kunhan ne modityökalut julkaistaan ja modaajat saa likaiset käpälänsä niihin.
Ed_Guy
01.11.2008 20:07:00
Pelihän toimii siis läppärilläni kun kaikki on minimissä, mutta olisiko mahkuja hommata parempaa näytönohjainta läppäriini?
Basaka jätkä
valtse
01.11.2008 22:02:32
Pelihän toimii siis läppärilläni kun kaikki on minimissä, mutta olisiko mahkuja hommata parempaa näytönohjainta läppäriini?

Eipä kannettaviin taida oikein pystyä päivittämään näyttistä, koska ne on yleensä integroituja emolevyyn. Tai jos pystyykin niin se on helvetin kallista.

Vähän kyllä pistää hajottamaan, kun oman neljä vuotta vanhan pöytäkoneen mahdollisuudet 3:n siedettävään pyörittämiseen on ihan helvetin minimaaliset. Noh, eilen sentään latasin sen Restoration packin Fallout 2:seen. Toivottavasti se nyt vähän tyydyttää pahinta Fallout-nälkää.
As I'm stalked by the shadow of death's hand The fire in my heart is forged across the land.
Ed_Guy
02.11.2008 03:24:33 (muokattu 02.11.2008 03:25:06)
Tänään olisin esim. voinut lähteä baariin katselemaan tyttölöitä, mutta valitsin oluen juonnin ja fallout 3;sen. Juum. Vittu kun nyt olen suorittamassa sitä tehtävää missä pitää paikantaa "the family" ja pelastaa se skidi siis missä helvetissä ne on? Mulla on panokset täysin loppu ja vastaan tulee vaan scoprppioneja. Voi saatana että menee hermo =) tää on yllättävän vaikea peli.
Basaka jätkä
Snowblind
02.11.2008 03:27:20

Jaaha, tuli sitten vedettyä läpi.
Ihan hyvä juoni sinäänsä, ja varsinkin loppupuolella tulee melko yllättäviä kääneitä, mutta sellainen pieni spoileri että..

Perkele, tässä ei saa jatkaa vapaasti (tyyliin 1 ja 2) kun on peli vedetty läpi.

Miksi?!
Ed_Guy
02.11.2008 03:31:40
Ihan hyvä juoni sinäänsä, ja varsinkin loppupuolella tulee melko yllättäviä kääneitä, mutta sellainen pieni spoileri että..

Perkele, tässä ei saa jatkaa vapaasti (tyyliin 1 ja 2) kun on peli vedetty läpi.

Miksi?!

Tätä vähän aavistelinkin. Aika vammaista sinänsä. siis jos haluaisi jotkut sivuquestit vetää pääjuonen jälkeen loppuun niin voi vähän ketuttaa
Basaka jätkä
PJS
02.11.2008 03:38:55

Psyyke rakoilee. Poden moraalista krapulaa koska en osaa päättää pitäiskö minun katua joitakin tekojani. Pelottaa ja säikyn pienimmästäkin äänestä.

Syy: Oon pelannu viimiset kaks yötä Fallout 3:sta
Peace!
Ed_Guy
02.11.2008 06:32:54
Aloitin eilen pelaamisen illalla yhdeksän aikoihin. Vois vissiin mennä nukkumaan välillä =)
Basaka jätkä
Dunga
02.11.2008 09:05:46 (muokattu 02.11.2008 09:06:02)

Miksi?!

WTF? Hieman perseestä. Itsehän pelaan toki nautiskellen ja pikkuhiljaa, mutta eihän tuo kuulosta hyvältä. Kai tuohonkin joku modi toisaalta tulee?

Noh, tuleepa ainakin pelattua entistä erilaisimmilla hahmoilla, kai.
Interstellar overdrive.
Mako
02.11.2008 09:08:03 (muokattu 02.11.2008 09:11:43)

Näinhän se on : http://www.youtube.com/watch?v=Sd9iBdRfsUU

Hehe. Touché!

Täytyypä sitten pelata kaikki pikkuquestit huolellisesti lävitse, jos pelissä aikaa ei niihin läpipeluun jälkeen suodakaan..

Ensimmäinen hahmo diplomaattinen supliikkikaveri. Toisesta ajattelin tehdä yön mustan ninjapinjan eli sillä sitten jotain Solid Snaken ja Rambon välimuotoa havittelen täydellisine sniikkaus ja big guns taitoineen..

Todella viihdyttävä peli.
"Think MacGyver, think!" -MacGyver
--Tomppa--
02.11.2008 12:25:46
Kokeileppa tolla:

http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest

Höh, tää väittää että mun video cardissa on jotain häikkää : /
Mutta se pääsi hyvään kotiin, hyvään kotiin se pääsi.. ihan varmasti se on hyvä koti mihin se pääsi, hyviä tyyppejä, mukavia poikia olivat.. hyvään kotiin, hyvään kotiin pääsi Marshall. - JCM
Niklodeus
02.11.2008 12:43:26 (muokattu 02.11.2008 12:44:13)

Pyörittäisi tällä koneella Minimumilla..
Noh PS3 on, siihen sitten jossain vaiheessa. Pyörittää ainakin varmasti.
Kysyisin vielä että vaikuttaako oikeasti valinnat paljonkin lopputulokseen vai oliko se vain hypetystä ?
Wanna-be tr0lli.
Milkop
02.11.2008 13:08:27

Noh PS3 on, siihen sitten jossain vaiheessa. Pyörittää ainakin varmasti.

Gamespotin mukaan PS3-versio on muita alustoja bugisempi ja rumempi. Tiedä sitten totuutta kun en ole kokeillut, mutta näin väittivät arvostelussa.
"I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide
Ed_Guy
02.11.2008 13:58:50
Agility ja intti kympissä. Ois vielä mahdollisuus yksi nostaa kymppiin. Tai sitten perspectionin nostan kuutoseen ja luckin ysiin. Dämn näitä valinnanvaikeuksia
Basaka jätkä
Kikolaa
02.11.2008 14:15:06
Agility ja intti kympissä. Ois vielä mahdollisuus yksi nostaa kymppiin. Tai sitten perspectionin nostan kuutoseen ja luckin ysiin. Dämn näitä valinnanvaikeuksia

Eikö valinnanvaikeuden pitäisi olla siinä, miten valitsee tarinan etenemisen, eikä siinä minkä numeron nostaa ensin kymppiin? :)
One O'Clock Jump
Niklodeus
02.11.2008 14:16:36 (muokattu 02.11.2008 14:16:51)

Gamespotin mukaan PS3-versio on muita alustoja bugisempi ja rumempi. Tiedä sitten totuutta kun en ole kokeillut, mutta näin väittivät arvostelussa.

Rumimmillaan varmasti vielä katsottavaa. Nykyään tämä rumuus on niin pientä, melkein kaikki pelit ovat hyvä grafiikkaisia : )
Wanna-be tr0lli.
ANtTIKRISTUS
02.11.2008 15:52:43
Psyyke rakoilee. Poden moraalista krapulaa koska en osaa päättää pitäiskö minun katua joitakin tekojani. Pelottaa ja säikyn pienimmästäkin äänestä.

Syy: Oon pelannu viimiset kaks yötä Fallout 3:sta

Älä hätäile, täysin samoja oireita täälläkin havaittavissa.

Ja itse pelistä, kyllä se on kova. Jotkin asiat vähän nakertaa pelissä, onhan tää hieman enempi fps tyylinen mitä edelliset Falloutit. Ja huomaa, että konsoleille pääsääntöisesti luotu. Aseita ja ammuksia saisi olla monipuolisemmin, skillejä ei voi nostaa yli sadan jne mutta hyvä peli silti. Paikoin karkeahkoja grafiikoita en jaksa laskea miinukseksi, eihän niitä laskettu edellisissäkään Fallouteissa. Mutta ääninäyttelijöitä olisi voinut palkata edes pari enemmän, välillä vaivaa kun joka vartija ja vanhus polottaa samalla äänellä. VATS on toimiva ja sen käyttö on jotakuinkin pakollista, koska ammuksia on välillä todella kitsaasti saatavilla... en tiedä miten vaihtelee vaikeustason mukaan. Myöskään näitä mystisiä vieraita ei ole tullut vastaan wastelandissa seikkaillessa, ainoastaan muutama palkkionmetsästäjä meikäläisen pään perässä.

(Mahd spoiler!)

Voisiko joku auttaa, miten saisin power armorin käyttöön? Oon parilta brotherhoodin tyypiltä kysellyt, mutta lupa treenamiseen pitäisi saada joltain pääjehulta, enkä tiedä mistä tämän löytää. Joku sanoi, että "hes usually near the lab" Mikä vitun laboratoria? Missä se on? Citadeliin en pääse sisään ja siellä radioasemalla ei ole mitään laboratoriota. Ärsyttää, kun oon löytäny jo normi armorin ja lisäksi jonku medical armorinkin, mutta ei voi pukea. :(
Tie miehen sydämeen käy alaonttolaskimon kautta.
Uruk
02.11.2008 15:59:25
Ittelläni tullu xboxilla vaan toi haircut-valikon täysi pimeys kerran, muuta ei. Paitsi kerran tuli että levyä ei voi lukea, restarttaa kone kun jätin sen idleen siksi aikaa kun hain lisää kaljaa ja voileipiä jääkaapista. Roving Trader suit + Biker goggles + massiiviset pularit + jykevä leuka + elvis-torttu = Bruce Campbell, shäätänä. Minigunin VATS-sekvenssi on maailman munakkain kun se jannu seisoo leveässä haara-asennossa, nojaten hieman taaksepäin kun samaanaikaan repii mutantteja palasiksi. Itse juuri pääsin GNR-plazan ohi, siinä ei naurata kun keskellä yötä pitäisi rojun seasta etsiä Fatman ja aukion läpi sinua kohti puskee vihainen Behemoth.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)