Aihe: Kova keikkamies,lista ominaisuuksista!
1 2 3 4 5 6 7 8
jakeni
31.10.2008 22:18:58
Hoho, sama juttu , mun muija on nähnyt mut " oikealla keikalla" tasan 2 kertaa, se riitti hänelle, hyvä. (samat meiningit)

Hieno nainen sulla!
Milloin syödään? (Topi)
KoskPaavo
31.10.2008 23:36:41
Te annoitte kuitenkin sille muijalle mahdollisuuden valita.

Näin on, valitsi oikein , 35 vuotta on katsellut tilinauhoja
" Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä" Aleksis K.
Tankero
01.11.2008 02:37:41
Tuohon mä haluaisin perustelun? Miksi ei?

Kuten myös. Vissiin jotain kliseejuttuja.
Humppajyrä
rintapek
01.11.2008 06:21:46

Ai jaa, minusta on. Jotenkin ne liittyvät keikkailuun. Toisaalta,melko kivan ohjelmiston kasaan saaneita on kuultu aina silloin tällöin.
En nyt tarkoita sun ryhmääsi, kun en ole kuullut, mutta sun ilmaisuasi.

Keikka iacta est. Eka keikkandaali tällä kokoonpanolla.

Juu, ilmaisussa voipi olla virheitä. Mut, kui pal taitoa vaaditaan kolmen- neljän soinnun koverrokkiin? Meikän keski- ikäisten kaljamahojen stressiklubi ei kaipaa maailman taitavinta tiluttajaa. Mialummin tyyppiä, joka kemian pualesta natsaa bändiin.

Joka taitoa vaatii varmasti ymmärtää palkata paremman bändin, ko mun stressiklubin.
One kind of music only - the good kind
Tankero
01.11.2008 11:24:56
Keikka iacta est. Eka keikkandaali tällä kokoonpanolla.

Juu, ilmaisussa voipi olla virheitä. Mut, kui pal taitoa vaaditaan kolmen- neljän soinnun koverrokkiin? Meikän keski- ikäisten kaljamahojen stressiklubi ei kaipaa maailman taitavinta tiluttajaa. Mialummin tyyppiä, joka kemian pualesta natsaa bändiin.

Joka taitoa vaatii varmasti ymmärtää palkata paremman bändin, ko mun stressiklubin.

Sitä komen neljän soinnun koverrokkiakin voi soittaa monella lailla.
Humppajyrä
Lyyki
01.11.2008 12:59:59
Jätkät puhuu vaimosta/tyttöystävästä kuin röökiaskista, jonka voi jättää skoben päällee setin ajaks, ja joka tärisee äänenpaineesta lattialle ja unohtuu siihen kunnes vimonen laatikko on roudattu lavalta autoon! Edelleenkin mitä sillä on väliä onko se siellä vai ei? Tuntuu olevan kaikkein tärkein asia, vitut muista listan ominaisuuksista.

Ei ole koskaan sattunu eteen tyyppiä joka ois kaikissa noissa vastakohta. Jotenkin sana vaan kiirii näissä piireissä ja huonoihin sekä hyviin puoliin keretään reagoimaan ennen h-hetkeä tai sit tulee joku toinen...
EP
01.11.2008 13:01:52
Rumpalin pitää osata soittaa hiljaa!
..tai sitten sillä pitää olla "sähkikset"! :)
Ukko
01.11.2008 13:10:22

Kova panomies lienee myös yksi edellytys.
COVS jäsen nro 6
Lyyki
01.11.2008 13:13:41
Kova panomies lienee myös yksi edellytys.

Eiks kaikki oo luonnostaan (tai mielestään). Naisethan on panonaisia sitte koska tuo lista sopii Kaikille sukupuolille!
Anonymous-jazz
01.11.2008 14:00:44

Rumpalin pitää osata soittaa hiljaa yössä!
..tai sitten sillä pitää olla "sähkikset"! :)

Tankot haltuun :D
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
paice60
01.11.2008 20:49:25
Hyvä zumba! siitä lussa.(kenties koulutus tahi muuten vain toimiva suhde)

Saattaa olla että se koulutus on mulla eli sitten toimiva parisuhde.
Vittu näitä hommia vieläkin. COVS jäsen n:o 7.
pekkajau
01.11.2008 23:31:28 (muokattu 01.11.2008 23:37:31)
Kovat niskalihakset. Hiacen keskipenkillä vaaditaan aika kovia G-voimien kestokykyjä kun kyttää luonnottomassa köyryssä sieltä väärin sijoitetun peruutuspeilin alta mahdollisia hirvieläinten yllättäviä invaasioita ajoradalle!
Ihan Spede!
Martso
02.11.2008 03:10:57
Kovat niskalihakset. Hiacen keskipenkillä vaaditaan aika kovia G-voimien kestokykyjä kun kyttää luonnottomassa köyryssä sieltä väärin sijoitetun peruutuspeilin alta mahdollisia hirvieläinten yllättäviä invaasioita ajoradalle!

Eilen menin Hiacen keskipenkillä polvet suussa Helsingistä Imatralle.
Martso
02.11.2008 14:29:05
Eiks sekin ollu "Haieissi", millä taannoi Mansesta Koillis-Ahvenanmaalle jouduitte änkeemään koko revohka?

Muistaakseni se meni niin, että kolme meni sillä Hiacella ja muuta henkilövehkeellä. En mene enää ehki satavarmaksi sanomaan. Jotenki tuo ikä... :)

Nyt pääsin kotia. Taas Hiacen keskipukilla, mutta vain Kotkasta Stadiin.
Juupe
03.11.2008 12:38:34

Soittotaito ei ainakaan mun miälestä tarkoita sitä, kuinka nopeasti tai monimutkaisesti osaa soittaa. Siihen sisältyy myös tyylitaju. Yksinkertaisesti soittaminen (niin että se toimii) vaatii todella taitoa.
veeka
03.11.2008 15:10:48
Soittotaito ei ainakaan mun miälestä tarkoita sitä, kuinka nopeasti tai monimutkaisesti osaa soittaa. Siihen sisältyy myös tyylitaju. Yksinkertaisesti soittaminen (niin että se toimii) vaatii todella taitoa.

Hyvin sanottu, plussaa.
keikkoja olis mutta kun ei oo paikkoja
Qsine
03.11.2008 16:22:20

Kyllä se sanavalmius kannattaa olla!

Tämän verukkeella voinen kertoa jutun vanhemmasta haitaristista, jolta tultiin loppuillasta ikäänkuin vihjaten kysymään, että mites kauan meinaat soittaa. Pelimanni tunnisti äänensävyn ja vastasi kättään esitellen, että on viime vuosina tuo reuma äitynyt niin perkeleen pahaksi, että korkeintaan viisi vuotta enää.
"Ensi kuun alussa minä lähden Puolaan, ja jään sinne, siksi aikaa kun asiat sitä vaativat".
häläppääjä
03.11.2008 19:20:07
Eilen menin Hiacen keskipenkillä polvet suussa Helsingistä Imatralle.

Kuulostaa hyvin tutulle..Jopa Erittäin tutulle..Oli meleko tuskallisia keikkoja sen istumisen jäläkeen..Hartiat suht jumisa.Niin ja jokkaisella etupenkillä palo sesti koko ajan
pekkajau
03.11.2008 23:38:33

Tuossapa tuo on aika hyvin tiivistettynä koko juttu.
Ihan Spede!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)