Aihe: Kaasutuksen kohteet
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
balla
01.11.2008 17:56:23
Presaria tässä on hinguttu jo pitkään, mutta toisaalta kun tässä ei olla mikään tekijä niin turhahan noita soittimia on haalia älyttömiä määriä. Mennään vaan tällä nykyisellä kalustolla eli Jassolla ja Blazerilla.
aho
01.11.2008 18:00:01
http://www.thomann.de/fi/fender_roscoe_beck_iv_mn_lpb.htm

Lisätään tämä nyt oikeaan ketjuunkin!
www.myspace.com/boristheconductor
Seba
01.11.2008 20:59:21

Presaria tässä on hinguttu jo pitkään, mutta toisaalta kun tässä ei olla mikään tekijä niin turhahan noita soittimia on haalia älyttömiä määriä. Mennään vaan tällä nykyisellä kalustolla eli Jassolla ja Blazerilla.

EIEIEIEIEIEIEIEIEI!!!!

Aivan väärä asenne.
Kamaa niin paljon kuin nurkat vetää, ja jos varaa riittää kunnon soittimiin niin anna mennä vaan. Sillä ei ole sen kanssa mitään tekemistä kuinka kovasta soittajasta on kyse.
Jos itsestä tuntuu siltä, ja laite sopii käteen ja rahat on taskussa, niin se pitää ostaa.

Soittamaan oppii sitten joskus jos pitää paremmaksi tulla. Tärkeintä on että pojat viihtyy.
Muuten itse soittelisin vielä tuolla iban gsr200 bassolla ja behrinkelin nupilla ja kaapilla jos se taidoista mitattaisiin millä saa soittaa.
TommiW.
01.11.2008 21:27:48
Törkeä kaasu jammun BB414:een. Ei oikein kasarijammuja tällä hetkellä taida liikkua.
Lisäks joku Ampeg SVT-4-pro ja 4x10 kaappi ois aika pop. Tai sitte joku Traynori. Emt.
"I suppose people like to call me gay because I am effeminate and they are, in fact, gay and want to have sex with me." - Trevor Dunn
Seba
01.11.2008 21:52:13 (muokattu 01.11.2008 21:53:24)

Välikysymys että onku sulla koskaan ollut päivää kun ei mikään kaasuta? :)

Kelpaako tuo http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=271619
TommiW.
01.11.2008 21:56:11
Välikysymys että onku sulla koskaan ollut päivää kun ei mikään kaasuta? :)

Kelpaako tuo http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=271619

Oikeesti ja rehellisesti tän vuoden aikana ihan törkeän monta. Alan väsähtää, kun hiffasin että sama millä vedän, niin kuulostan just vain ja ainoastaan tylsältä iteltäni. Sie voisit kaasuuntua mun vitun kalliista custombassosta ja ostaa sen pois? Viel ois yks jälellä, meinaan.
"I suppose people like to call me gay because I am effeminate and they are, in fact, gay and want to have sex with me." - Trevor Dunn
Seba
01.11.2008 21:59:55

Mikämikä :)

Aina kaasun kohotukset kelpaa..
Tosin vähän jazzit ja presarit on mielessä tällä hetkellä, mutta veronpalautuksia odotellessa..
Mitä sulla on?
nro5
01.11.2008 22:18:01
Oho! Soundstoressa Bass Big Muff 59€.
balla
01.11.2008 22:53:30
EIEIEIEIEIEIEIEIEI!!!!

Aivan väärä asenne.
Kamaa niin paljon kuin nurkat vetää, ja jos varaa riittää kunnon soittimiin niin anna mennä vaan. Sillä ei ole sen kanssa mitään tekemistä kuinka kovasta soittajasta on kyse.
Jos itsestä tuntuu siltä, ja laite sopii käteen ja rahat on taskussa, niin se pitää ostaa.

Soittamaan oppii sitten joskus jos pitää paremmaksi tulla. Tärkeintä on että pojat viihtyy.
Muuten itse soittelisin vielä tuolla iban gsr200 bassolla ja behrinkelin nupilla ja kaapilla jos se taidoista mitattaisiin millä saa soittaa.

Tottahan se tämäkin on ja kysehän on siitä mitä arvostaa. Toinen arvostaa vanhoja autoja, toinen huumeita, yksi kerää postimerkkejä. Itse arvostan materiaalisista asioista eniten kauniita ja hyvin rakennettuja soittimia. Niissä on vain se jokin selittämätön asia mikä vetää puoleensa. Kuitenkin järkeä pitää olla mukana kun kyse on vielä opiskelijasta. Ehkä sitten joskus kun pääsee palkkatyöhön, pääsee samalla kiinni johonkin hienoon presariin. Kuten vaikka tähän http://www.thomann.de/fi/fender_american_standard_p_bass_mn_ow.htm joka on ehkä maailman hienoin basso ikinä. Täydellinen. Ja tämä kaasutus on kestänyt jo ties kuinka monta vuotta. Ehkä sitten joskus...
elampen
02.11.2008 10:20:54

Tämä on kauneimpia näkemiäni soittimia ja herätti ensi näkemältä samanlaisia pakahduttavan haaveellisia tunteita kuin jotkut naiset tai Moto Guzzi -moottoripyörät.

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dl … photoDisplayType=2#ebayphotohosting
Kyllä elämä on ihmisen parasta aikaa.
J.Hollström
02.11.2008 10:58:05
Ketjun aloittaneena kommentoin, että toi jatsikaasukin on tukahdetettu, nyt ei kaasuta enää mikään. Ruusupuuotelautainen lyhytleimainen 60-luku presari on ikuisuuskaasu, mutta hankalammin poistettaessa.

Linkissä kuvia jatsista: http://juki.1g.fi/kuvat/Musakuvia/Fender_MIJ_Jazz_Bass/
Ben Matlock
02.11.2008 11:39:30
Ketjun aloittaneena kommentoin, että toi jatsikaasukin on tukahdetettu, nyt ei kaasuta enää mikään. Ruusupuuotelautainen lyhytleimainen 60-luku presari on ikuisuuskaasu, mutta hankalammin poistettaessa.

Linkissä kuvia jatsista: http://juki.1g.fi/kuvat/Musakuvia/Fender_MIJ_Jazz_Bass/

Aika saakelin komea! Erittäin groove väritys. Miltä vuodelta?
Seba
06.11.2008 22:29:59

Jazzaria tai presaria mulle ny.
Tai veronpalautuksista.
Helvetti.

Kun ei keksi minkä ostais.
Liikaa vaihtoehtoja.
Harmittavaista.

Big Blockin saisi halvalla, mutta ei yhtään tiedä minkälainen on kun ei tässä maassa ole niitä paljot näkynyt..

Ehkä american deluxe jazzari laannutaisi kaasun..
JussiKoo
06.11.2008 22:35:22
Musariiii!
juici
07.11.2008 00:51:43

Kyllä se vaahteraotelautainen 70's Jazzari kuumottaa edelleen.
"hyviä jäyniä on yms.: -tabaskoa muijan tampooneihin -fuzzin vaihtaminen jalkaväkimiinaan" -Zarmo
JaS
07.11.2008 00:57:33
Tällä hetkellä kaasuttaa 6-kielinen, nauhaton, 12-kielinen ja näiden mahdolliset yhdistelmät. Sitte pitäis vielä hankkia varabassoks joku 5-kielinen. Ehkä 5-kielinen nauhatonki olis aika kova. Mulla on kaverin Squire jazz säädettävänä ja siin on jotain tosi namia. Johtuisko kenties siitä, et oon kyllästyny ruusupuuotelautaan? Noh... Pitäis näköjään löytyä vähintään tommonen pari donaa ylimäärästä, et sais tyydytettyä soitinestetiikan tarpeensa. Rikas mies jos oisin, niin ostaisin varmaan joka viikko uuden lankun. :D
knet725
07.11.2008 08:44:25
Ketjun aloittaneena kommentoin, että toi jatsikaasukin on tukahdetettu

Terve,
saiskos tuosta jaappanin jazzista luonnehdintaa, ulkonäkö on komea, mutta miten soundi, tatsi jne ?
Kovasti on noita Japanin versioita mm. Talkbassilla kehuttu, voisi olla ratkaisu minunkin jazzin puutteeseen kun ei noihin ihan oikeisiin pääse enää mitenkään käsiksi
kallefuture
07.11.2008 12:09:09

Ampegin Flip Top tai Oliver amp. Tää on paha.
Kalle
J.Hollström
07.11.2008 13:50:17
Terve,
saiskos tuosta jaappanin jazzista luonnehdintaa, ulkonäkö on komea, mutta miten soundi, tatsi jne ?
Kovasti on noita Japanin versioita mm. Talkbassilla kehuttu, voisi olla ratkaisu minunkin jazzin puutteeseen kun ei noihin ihan oikeisiin pääse enää mitenkään käsiksi

Mulla on ollut aikojen saatossa about 5 erilaista jatsia ja täytyypä vaan sanoa että tämä on näistä kaikista paras. Speksi on mulle mieleinen kaikkine featureineen, ja soundi on tykein mitä mulla on ollut. Velipoika vertasi tätä omaansa 60-lukulaiseen, eikä keksinyt ihmeempää eroa (muuta kuin että toinen on hieman hintavampi hankkia).
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)