Aihe: Ampeg-Klubi
1 2 3 4 553 54 55 56 5796 97 98 99 100
T.Nick
28.10.2008 12:36:33
Joo en kyllä itse suosittele ampegia. Jäi itellä vähä paska maku suuhun viime keikalta, kun ampegin nuppi kärysi eikä mitään saundia enään tullut onneksi saatiin pa:sta bassot kuulumaan en tiedä mitä mallia ne oli tai mitää mutta ampegia en suosittele!

Oma on huollossa, mutta en viitti hakea takaisin, ettei se hajoa uudestaan.

Osaatko sanoa, että oliko käyttämäsi nuppi putki- vai transistorivahvistin? Ja asteikolla 1-10, kuinka asianmukaisesti käytit kyseistä laitetta? Oliko kytkennät kaappiin kunnossa ja sen sellaista, vai hajosiko nuppi itsestään?
jars
28.10.2008 12:44:26

Just olin tilaamassa SVT:tä

En muuten usko.
Ruumis päättyy kenkiin. - Anders 5v.
absqua
28.10.2008 12:46:31
Oma on huollossa, mutta en viitti hakea takaisin, ettei se hajoa uudestaan.

Osaatko sanoa, että oliko käyttämäsi nuppi putki- vai transistorivahvistin? Ja asteikolla 1-10, kuinka asianmukaisesti käytit kyseistä laitetta? Oliko kytkennät kaappiin kunnossa ja sen sellaista, vai hajosiko nuppi itsestään?

Voihan se myös olla niinkin että ko. laite oli joko paska tai paskana. Silleen se vaan menee, omat huonot kokemukset jostain vehkeestä X saavat koko merkin tuntumaan epäilyttävältä.
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
Seba
29.10.2008 20:35:19

Voihan se myös olla niinkin että ko. laite oli joko paska tai paskana. Silleen se vaan menee, omat huonot kokemukset jostain vehkeestä X saavat koko merkin tuntumaan epäilyttävältä.

Näin on. Johtopäätöksiä on vaan huono vetää sen perusteella että on kokeillut jotain valmiiksi rikki olevaa tuotetta jota ei edes tiedä mikä peli se oli :)

Kuitenkaan ilmeisesti ei ollut oma laite kun ei siitä mitään tiedä.
Ihan noin helpolla en koko merkkiä dumaisi jos ei edes kokeilemaan asti pääse. Oli se merkki mikä tahansa.
Boxeri
30.10.2008 13:30:01

Varmasti noinkin, mutta kyllä täällä jengi vetää niin mutu-tuntumalla hyvää vs. paskaa keskustelua.. Oikeesti ennen kuin asiaan on perehdytty..

Itte meinasin polttaa hihat yhden Peaveytä kyykkäävän kaverin kans, mutta ku tausta selvisi niin lähinnä vaan huvitti...
Pitää muuten pitää tuo vanha sotaratsu Meegabaaas varuillaan.... tiedä millon A-paska kärähtää... ja mulla ku se on vielä Vietkongin tuote.. ei saatana!!!! ..silmät kierossa kasattu öljytilleyn valossa.. Eihän se voi olla ku paskaa.. hehh

-box-
Behind the smile, theres danger and a promise to be told. You never knew.
Seba
30.10.2008 22:48:41

Kaikkea paskaa säkin ostat :) Et edes jenkkimallia jaksanut metsästää :)
isomela
01.11.2008 20:58:52
Terve!
Sanotte mitä sanotte, mutta hommasin V4bh:n kaveriksi marsun silver jubilee 2x15 kaapin vuodelta 87 4ohm ja toimii iha vidun hienosti!

Pelkäsin, että jään jalkoihin tolla nupilla, mutta enää ei ole pelkoa.
Vaatii vaan paljon kaiutinpinta-alaa. Ei toiminu 4x10 kaapilla ollenkaan noin hienosti.
Seba
01.11.2008 21:01:37

Toi sun uusi hankinta muuten tuuttaa ihan vitun kovaa. Samanaikaisesti rantikseen kytkettynä ei rantista kuule juuri ollenkaan.
JussiKoo
02.11.2008 09:00:36
Toi sun uusi hankinta muuten tuuttaa ihan vitun kovaa. Samanaikaisesti rantikseen kytkettynä ei rantista kuule juuri ollenkaan.

Sitä mä en muistanut melalle mainitakaan. Testattiin sitä Seban kanssa rantiksen kanssa yhtäaikaa 2 Ohmiin.
isomela
02.11.2008 09:05:08
Toriltapa moinen löytyi! Olin tosi nopee!

Harmi kun kaapista löytyy niin hintsusti tietoa netistä.

Kiitos vielä Jussille!
fh
02.11.2008 09:07:52
En minäkään varmaan hidas ollut, mutta swr hakkas ampegin...
Mistä sen tietää?
isomela
02.11.2008 09:09:42
En minäkään varmaan hidas ollut, mutta swr hakkas ampegin...

Johtui varmaan oomeista..
JussiKoo
02.11.2008 09:14:28
Johtui varmaan oomeista..

Näinhän siinä kävi... Ja ehkä välimatka painoi hieman ;)
JussiKoo
02.11.2008 09:16:06
Harmi kun kaapista löytyy niin hintsusti tietoa netistä.

Kiitos vielä Jussille!

Nyt sulla on mahdollista kirjoittaa siitä nettiin lisäinfoa tuleville polville :)

Kiitos vaan itsellesi. Paan ne pyörät vielä matkaan, niin kaikki on ok.
Seba
02.11.2008 09:23:16

Jotta ei ihan aiheesta karattaisi, niin havaitsin perjantaina että valvedrive ja multicomp on aika turhia svt2:sen kanssa.
Soundit on kohdillaan ihan ilmankin.

Multicomp vaihtuu todennäköisesti multidriveen, ja valvedrive ehkä varavahvistimeen.

Mä olen edelleen ihan hämmästynyt miten tuo laite soi..
isomela
02.11.2008 09:37:36
Jotta ei ihan aiheesta karattaisi, niin havaitsin perjantaina että valvedrive ja multicomp on aika turhia svt2:sen kanssa.

Multicomp vaihtuu todennäköisesti multidriveen, ja valvedrive ehkä varavahvistimeen.

Mä olen edelleen ihan hämmästynyt miten tuo laite soi..

Moi!

Toimiskohan tuo multicomppi mun v4bh:n kanssa?
Voitais tehdä kauppoja..
Seba
02.11.2008 11:38:53

Joo jos Jämä jostain syystä ei haluakkaan vaihtokauppaan ryhtyä niin voidaan tehdä.
Oli jo aiemmin puhetta mutta kahtotaan ny kui käy.
waldur
03.12.2008 16:30:23

Liitynpäs klubiin SVT-4 Pro & 410 HLF parivaljakolla.
Katsotaan kui kauan pysyy 410 ennen kuin 810 tulee tilalle.
funk da brutality
Cornflake
03.12.2008 20:39:48
Seba:

Niinhän ne on:-) Ei tarvii kikottimia. Tosin tosta vd:stä saa kivan lisäsärön, jos sellasta tarttee.

Multicompillekin on löytynyt käyttöä, kun on pitänyt vetää suoraan linjaan vaan. Mut eihän sillä ton nupin kanssa juuri mitään tee. Tai riippuu mistä tykkää, tietty. Varmaan kompurakin pelittää messissä, mut mä en ole kaivannut.
I ain't gonna work on Maggie's farm no more
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)