Kaneli 20.09.2008 13:57:45 | |
---|
Mut hintit tekee parhaat biisit... Josko pidettäisi tämä keskustelu ihan asiallisella tasolla kuiteskin. Ja mikäs pakko sitä heviä on aina tehdä? Mielummin tekevät sitten niitä tarttuvia poppisbiisejä kuin väkisin vääntävät Iowan tyylistä väsynyttä tuubaa. Tuo nyt olikin tavallaan "huumorilla" höystetty lausunto. Jos asiallisuutta vaaditaan niin eiköhän tuo minun pointti tule melko selväksi joka tapauksessa. Eihän sitä heviä ole pakko aina tehdä, mutta omasta mielestä jos on tietty imago mitä bändinä yrittää pitää yllä ja pistää lausuntoja sen mukaan (this next album will be our heaviest one / this next album will be the heaviest thing ever made) niin voisi ainakin miettiä kahdesti ennenkuin änkee levylle muutaman aivan mitäänsanomattoman sytkärinheilutusrallin Ja omasta mielestäni Iowa oli hiton tykki. Ja juu, tuo Making of-matsku oli käsittämätöntä tuubaa. Olisi voinut tehdä siistimpääkin matskua kuin kuvata neljänkymmenen minsan verran eri ottoja Dead Memoriesia ja Snuffia ja silti saada siitä taiteellisen oloista. |
bedlam 20.09.2008 15:59:06 | |
---|
Jaa, no musta nää kaks uusinta levyä olisi huomattavasti heikompia ilman niitä tunnelmapaloja. Iowan olen tainnut kertaalleen kuunnella alusta loppuun, puuduttavan tasapaksua mössöä. "Ei niitäkään rakennettu tässä just kerran ihan totta tuli tietoa että ilmeisemmin uskonnonvoimalla" -JPQ |
Niklodeus 20.09.2008 16:21:39 | |
---|
Tuo nyt olikin tavallaan "huumorilla" höystetty lausunto. Jos asiallisuutta vaaditaan niin eiköhän tuo minun pointti tule melko selväksi joka tapauksessa. Eihän sitä heviä ole pakko aina tehdä, mutta omasta mielestä jos on tietty imago mitä bändinä yrittää pitää yllä ja pistää lausuntoja sen mukaan (this next album will be our heaviest one / this next album will be the heaviest thing ever made) niin voisi ainakin miettiä kahdesti ennenkuin änkee levylle muutaman aivan mitäänsanomattoman sytkärinheilutusrallin Ja omasta mielestäni Iowa oli hiton tykki. Ja juu, tuo Making of-matsku oli käsittämätöntä tuubaa. Olisi voinut tehdä siistimpääkin matskua kuin kuvata neljänkymmenen minsan verran eri ottoja Dead Memoriesia ja Snuffia ja silti saada siitä taiteellisen oloista. Ja tämä on taas sinun mielipiteesi saatana. Pitääkö tulla vttu heittämään jotain '''Corey on hintti'' lausuntoja tänne Kaneli. Tämä oli asiallinen ketju ennenkuin tulit jauhaamaan paskaa. Wanna-be tr0lli. |
Röntgen-Jeesus 20.09.2008 16:28:30 | |
---|
No nyt on muutamaan otteeseen koko levy kuunneltu läpi. Ei ollut mikään helppo juttu sillä meininki oli välillä sen verran väkinäistä. Pari ihan tykkibiisiä, pari kohtuuhyvää ja loput sitten kertakäyttöroskaa. Punainen lanka on kyllä pahemman kerran hukassa. Sama homma jatkuu edelleen eli edellistä albumia huonompi teos tuli jälleen kerran. Toivottavasti seuraava levy olisi poikkeus. viikset |
eeyore 20.09.2008 18:04:48 | |
---|
All hope is gone oli alkuun aika pettymys,mutta kun se on nyt pyörinyt soittimessa päivittäin on siitä alkanut löytyyn ihan hyviäkin biisejä.Wherein lies continue kuullosti alkuun ihan täyte kamalta, nyt se kuullostaa jo ihan hemmetin hyvältä.Samoin kävi Gehennan kanssa.Jotkut levyt vaativat useamman kuuntelun.Edellisellä levyllä inhosin alkuun Vermillionia ,mutta nyt se on ihan ykkönen. play´til it hurts!!! |
Niklodeus 20.09.2008 18:08:09 | |
---|
All hope is gone oli alkuun aika pettymys,mutta kun se on nyt pyörinyt soittimessa päivittäin on siitä alkanut löytyyn ihan hyviäkin biisejä.Wherein lies continue kuullosti alkuun ihan täyte kamalta, nyt se kuullostaa jo ihan hemmetin hyvältä.Samoin kävi Gehennan kanssa.Jotkut levyt vaativat useamman kuuntelun.Edellisellä levyllä inhosin alkuun Vermillionia ,mutta nyt se on ihan ykkönen. Joskus albumi voi vaikuttaa huonolta, mutta kuuntelujen jälkeen voi tulla todella hyväksi. Näin tapahtui mulle esim. Mokoman Luihin ja Ytimiin levyn kanssa. Wanna-be tr0lli. |
eeyore 20.09.2008 18:26:22 | |
---|
Itseäni ilahduttaa kitara soolojen lisääntyminen uudella levyllä.Kahdella ekalla levyllä oli alun perin soolojakin,mutta miksattiin pois.Ainakin niin olen kuullut.onko kukaan kuullut Mick Thomsonin soolon Malevolent Creationin uusimmalla(deliver my enemy biisissä)? tai katsonut sen videoita Young Guitar dvd:issä?kyllä sen taidot riitää pistään aika monet hiljaseksi.On luvannut joskus tehdä soololevynkin. play´til it hurts!!! |
Kaneli 20.09.2008 19:56:23 (muokattu 20.09.2008 19:58:07) | |
---|
Ja tämä on taas sinun mielipiteesi saatana. Pitääkö tulla vttu heittämään jotain '''Corey on hintti'' lausuntoja tänne Kaneli. Tämä oli asiallinen ketju ennenkuin tulit jauhaamaan paskaa. Ensimmäistä kertaa netissä? Paljastin jo että tuon lausunnon takana oli sopimatonta huumorinyritystä, pahoitteluni siitä, mutta siihen se minun "paskanjauhanta" loppuikin. Ja niin, niin on minun mielipiteeni. Eli sen esittäminen onkin paskanjauhantaa? Selvennäppä vähän mitä haet keskustelufoorumilta kun ei kerran eriävät mielipiteet lukeudu niihin asioihin. E: Itse levystä kyllä pidän, joskaan ei ole tullut nyt vähään aikaan kuunneltua.. Vähän sellainen fiilis että melko kertakäyttökamaa oli. Kovia riffejä, selkeästi musiikillisesti luovin knottilevy, voksut siedettävät kun ei Corey vedä enää sitä väsynyttä pihinää mitä viime vuosina livenä on vetänyt. |
Niklodeus 21.09.2008 11:57:56 | |
---|
Ensimmäistä kertaa netissä? Paljastin jo että tuon lausunnon takana oli sopimatonta huumorinyritystä, pahoitteluni siitä, mutta siihen se minun "paskanjauhanta" loppuikin. Ja niin, niin on minun mielipiteeni. Eli sen esittäminen onkin paskanjauhantaa? Selvennäppä vähän mitä haet keskustelufoorumilta kun ei kerran eriävät mielipiteet lukeudu niihin asioihin. E: Itse levystä kyllä pidän, joskaan ei ole tullut nyt vähään aikaan kuunneltua.. Vähän sellainen fiilis että melko kertakäyttökamaa oli. Kovia riffejä, selkeästi musiikillisesti luovin knottilevy, voksut siedettävät kun ei Corey vedä enää sitä väsynyttä pihinää mitä viime vuosina livenä on vetänyt. Katsoppa viestejä siihen asti kun sinä ensimmäistä kertaa avaat suusi. Minua ei häiritse sun mielipide, vihaa koko Slipknottia jos haluut. Mutta katso millä tavalla kirjottelet. Wanna-be tr0lli. |
Niklodeus 08.10.2008 18:39:41 (muokattu 08.10.2008 18:48:55) | |
---|
Löysinpä muuten netin ''kätköistä'' aika siistin videon, Slipknot kotimaassamme: http://www.youtube.com/watch?v=Z-0jd9Q6mKI Jim Root katselee Free Record Shopin hyllyjä jne. Eissh... Mikä jäätävä haastattelija jolla jäätävä Englannin- kieli. Minäköhän vuonna tuo ? ''Clown sucks ! Clown Sucks!'' ''Haastlj.: What do you do after show ? Clown: Jerk off.. Haastlj.: Höm.. Clown: Yea''' Epic. Wanna-be tr0lli. |
ramionparas 08.10.2008 19:30:36 | |
---|
Löysinpä muuten netin ''kätköistä'' aika siistin videon, Slipknot kotimaassamme: http://www.youtube.com/watch?v=Z-0jd9Q6mKI Jim Root katselee Free Record Shopin hyllyjä jne. Eissh... Mikä jäätävä haastattelija jolla jäätävä Englannin- kieli. Minäköhän vuonna tuo ?
' Epic. 2002 vuodelta.. http://www.evilpiggy.tk
http://www.mikseri.net/epm
http://www.myspace.com/evilpiggymachine |
Niklodeus 26.10.2008 10:36:34 | |
---|
12. päivää keikkaan. Ketä tulossa täällä ? Minä ainakin. Wanna-be tr0lli. |
Niklodeus 26.10.2008 10:36:34 (muokattu 26.10.2008 10:36:41) | |
---|
*tuplat* Wanna-be tr0lli. |
-J.- 26.10.2008 15:53:13 | |
---|
12. päivää keikkaan. Ketä tulossa täällä ? Minä ainakin. Meinasin vaan vituttas jollain katsomo paikalla olla. Khamoun evripadi lets tuusimuusii.... |
Niklodeus 26.10.2008 18:21:31 | |
---|
Meinasin vaan vituttas jollain katsomo paikalla olla. Häh ? täytettä Wanna-be tr0lli. |
Kerpele 27.10.2008 17:24:00 | |
---|
-Meinasin vaan vituttas jollain katsomo paikalla olla. -Häh ? Veikkaanpa että -J.- meinasi tulla keikalle, mutta hän olisi saanut liput vain katsomoon. Katsomossa oleminen olisi taas vituttanut häntä sen verran, että hän päätti olla tulematta keikalle. Jooh, olen tulossa. |
Niklodeus 27.10.2008 19:59:10 | |
---|
Veikkaanpa että -J.- meinasi tulla keikalle, mutta hän olisi saanut liput vain katsomoon. Katsomossa oleminen olisi taas vituttanut häntä sen verran, että hän päätti olla tulematta keikalle. Jooh, olen tulossa. Nonih, selkeshän se. : / Wanna-be tr0lli. |
Lönnrot 27.10.2008 21:28:44 | |
---|
Itseäni ilahduttaa kitara soolojen lisääntyminen uudella levyllä.Kahdella ekalla levyllä oli alun perin soolojakin,mutta miksattiin pois.Ainakin niin olen kuullut.onko kukaan kuullut Mick Thomsonin soolon Malevolent Creationin uusimmalla(deliver my enemy biisissä)? tai katsonut sen videoita Young Guitar dvd:issä?kyllä sen taidot riitää pistään aika monet hiljaseksi.On luvannut joskus tehdä soololevynkin. Jossain haastattelussa sanoi haluavansa tehdä klassis-vaikutteisen death metal-levyn Brutalityn Screams Of Anguish-pitkäsoiton hengessä. Hieno Immolation-tatska muuten miehellä. Niin, se joka miekkaan tarttuu se miekkaan hukkuu. Mutta johonkinhan sen hukkuvankin on tartuttava. |
Enää alle viikko keikkaan! Luuletteko, että tulee johonkin levykauppaan taas jakamaan signeerauksia, tai keikan jälkeen, tai ei ollenkaan? Edit:Ihan hyvä tuo uusi levy. Soi oikeastaan joka päivä. Dead Memories tällä hetkellä paras. Videokin paras tähän mennessä. Kuulin muuten, että olisi julkaisemassa uusia biisejä, jotka eivät päässyt levylle. |
Niklodeus 01.11.2008 12:23:18 | |
---|
Enää alle viikko keikkaan! Luuletteko, että tulee johonkin levykauppaan taas jakamaan signeerauksia, tai keikan jälkeen, tai ei ollenkaan? Edit:Ihan hyvä tuo uusi levy. Soi oikeastaan joka päivä. Dead Memories tällä hetkellä paras. Videokin paras tähän mennessä. Kuulin muuten, että olisi julkaisemassa uusia biisejä, jotka eivät päässyt levylle. Hienoahan olisi jos tulisivat jakamaan nimmareita johonkin. Juups, viikko enään. Kylkiäisenä venailen Machine Headin myös kovasti. Wanna-be tr0lli. |