Aihe: Fallout- pelisarja
1 2 3 4 539 40 41 42 4366 67 68 69 70
Niklodeus
31.10.2008 16:28:38

Kuka hlvtin pahvi oikeasti harmittelee ettei pelissä voi tappaa lapsia ?
Wanna-be tr0lli.
ANtTIKRISTUS
31.10.2008 16:30:53 (muokattu 31.10.2008 16:39:26)

Minä pahvi.

e: En tarkoita, että lasten virtuaalisessa teloittamisessa olisi mitään erityisen hienoa, siihen pitäisi olla vain mahdollisuus. Ja miksi pitäisi olla mahdollisuus? No sen takia, etten oiken välitä yleisestä kukkahattuilusta ja hyysäilystä.
Tie miehen sydämeen käy alaonttolaskimon kautta.
Jannipaali
31.10.2008 16:32:17

Olisin siinä pelin alussa (10v syntymäpäivillä) ampunut sillä ilmakiväärillä yhtä ikätoveria, kun sain sen suututettua ja se alko siinä riehumaan.

Ilmakiväärillä.
"Jos jokin asia on varma, niin se on aivan varma."
Niklodeus
31.10.2008 17:36:03

No sen takia, etten oiken välitä yleisestä kukkahattuilusta ja hyysäilystä.

Näinhän se on : http://www.youtube.com/watch?v=Sd9iBdRfsUU
Wanna-be tr0lli.
zorro
31.10.2008 18:49:28
Itse en vaan osaa. En saa edes niitä muutamaa tultasyöksevää torakkaa hengiltä. Patit loppuu jopa vatsin kanssa.
saundi lähtee tukasta!
Ed_Guy
31.10.2008 19:14:44
Itse en vaan osaa. En saa edes niitä muutamaa tultasyöksevää torakkaa hengiltä. Patit loppuu jopa vatsin kanssa.

Käytä pesäpallomailaa alussa paljon niin säästät pateja
Basaka jätkä
Torniojaws
31.10.2008 19:35:43

Ja käy samalla Super-Duper Martissa hakemassa Laser Pistol ja satakunta patia siihen. Greyditchissä löytyy myös Chinese Assault Rifle ja jotain 150 patia siitä kämpästä turvapötsiä vastapäätä.
Vortechin kolme täysipitkää nyt CD:nä! Hinta 11,99 euroa. FLACina 3,99 euroa. Tilausohjeet webbisivuilla.
Dunga
31.10.2008 20:07:54
Ja käy samalla Super-Duper Martissa hakemassa Laser Pistol ja satakunta patia siihen. Greyditchissä löytyy myös Chinese Assault Rifle ja jotain 150 patia siitä kämpästä turvapötsiä vastapäätä.

Loottasin just super-duper martin (näitä on ilmeisesti enemmänkin?), nyt alkaa jo sujua. Vats on ihan toimiva systeemi, eikä peli tunnu niin suoraviivaiselta ja päättömältä räiskinnältä jota pelkäsin. Maailma on kyllä sopivan karu, ei tee mieli fast-travelata, vaan tutkia ja sotkea ympäri wastelandia.
Interstellar overdrive.
MrQ
31.10.2008 20:49:12
Minä pahvi.

e: En tarkoita, että lasten virtuaalisessa teloittamisessa olisi mitään erityisen hienoa, siihen pitäisi olla vain mahdollisuus. Ja miksi pitäisi olla mahdollisuus? No sen takia, etten oiken välitä yleisestä kukkahattuilusta ja hyysäilystä.

vittu miten repesin kun tajusin että tämä on tosiaan suurin whinen aihe :D
PASKA PELI EN PÄÄSE RAISKAAMAAN NAISIA JA TAPPAMAAN SKIDEJÄ POMMEILLA IHAN PASKA VITUN BETHESDA VITTU AI MITENNIIN MUN TARVII PELATA SITÄ ARVOSTELLAKSENI SITÄ
Snowblind
31.10.2008 21:15:30

Nyt voi sitten huokaista helpotuksesta, peli täytti odotukset ja on ainakin omasta mielestä fallout tittelin ansainnut.
Tunnelma on kohdillaan eikä peli tunnu liian räiskinnältä, vaikka sitä toimintaakin riittää. Ja VATS lisää mukavaa taktisuutta siihen hommaan.
Siitä oli oikeasti hyötyä kun löysin itseni supermutantin raketinheittimen väärältä puolelta. VATS tulille ja muutama laukaus aseeseen silläaikaa mutantti lataili, ja sen jälkeen siitä heittimestä ei enää ollutkaan niin paljon harmia ja mutantin pystyi lahtaamaan rauhassa kun se säntäsi paniikissa etsimään uutta asetta kaatuneelta lajitoveriltaan.

Lisäksi onnistuin tekemään äijästäni ihan Chuck Norrisin näköisen.
http://img221.imageshack.us/img221/6434/screenshot6tr6.jpg
Flow
31.10.2008 21:33:01
Ihan paska. Huonot grafiikat, tökkii niin pirusti ja lisäksi posti ei tuonut minun kappaletta täksi viikonlopuksi. Eli jossain vaihgeessa ensi viikkoa alkaa tutustuminen tähänkin. BERKELE...
When you reach the end of your rope, tie a knot in it and hang on. -Thomas Jefferson
Stradlin
31.10.2008 23:39:57
Vittu kun pitää olla näin paska näyttis, yhtäkkiä aina ilmestyy kaikki heebot jostain nenän eteen. Parempikin näyttis olis mutta oon niin homo ja retard etten saa sitä survottua tohon saatanan koneeseen. Tai sit se ei vaan oikeesti mahdu.
"There are many dying children out there whose last wish is to meet me." - David Hasselhoff
Ed_Guy
01.11.2008 00:02:09 (muokattu 01.11.2008 00:02:56)
Uijui. Se ydinpommin räjäyttäminen oli jotain käsittämättömän hienoa. Piti ihan save ottaa siihen niin sitä voi aina ihastella. Ja ja kyllä tämä toimii vaikka aluksi epäilin. Heebollani päällä leather armor ja hitsuassuoja. Tein unarmed jätkän joka myös nakkelee kranaatteja. Mikäs sen mukavampaa kuin mättää Ghouleista ilmat pihalle enclave marssimusiikin soidessa taustalla. Kyllä tämä toimii. perkele
Basaka jätkä
Mook
01.11.2008 00:37:17 (muokattu 01.11.2008 00:37:59)
vittu miten repesin kun tajusin että tämä on tosiaan suurin whinen aihe :D
PASKA PELI EN PÄÄSE RAISKAAMAAN NAISIA JA TAPPAMAAN SKIDEJÄ POMMEILLA IHAN PASKA VITUN BETHESDA VITTU AI MITENNIIN MUN TARVII PELATA SITÄ ARVOSTELLAKSENI SITÄ

Ei se childkiller-status mikään järin hyödyllinen ollut niissä aiemmissakaan peleissä, mutta kuitenkin se oli mahdollista hommata. Samoin kuin gravedigger ja slaver. Falloutin pitää antaa olla fallout, perhana.
hilloviiva
01.11.2008 02:23:53
moiiiiiiiiiiiiiiiiii vaan kaikille! hei tos on kätsy tapa ostaa belei suoraan kovalevylle! laittaa yöks valumaan ja ta-daa http://www.direct2drive.co.uk/ . Ite hommasin warhammerin tuolta.

Nii tää fallout 3:n tähän mennessä ihan jees, ziigaillaan nyt miten homma etenee. Siitä tosiaan diggaan et voi olla vähän miten on vaan! Joten olemisiin!
Human nature. I do something nice for you, you do something nice for me, like not kill me. Next thing you know, we're friends. MacGyver
MrQ
01.11.2008 03:17:41
Ei se childkiller-status mikään järin hyödyllinen ollut niissä aiemmissakaan peleissä, mutta kuitenkin se oli mahdollista hommata. Samoin kuin gravedigger ja slaver. Falloutin pitää antaa olla fallout, perhana.

alkuperäisiin peleihin verrattuna fotorealistisella grafiikalla skidien snuffaaminen on hieman eri homma kuin isometrisellä 600/800 suttuprötöpaskalla.
olen samaa mieltä siitä että kuuluu asiaan että noin VOI tehdä mutta vittuperkele, ei se saa olla itseisarvo ja standardi jolla peliä kritisoidaan ennakkoon.
THE RIPPER
01.11.2008 12:16:10
alkuperäisiin peleihin verrattuna fotorealistisella grafiikalla skidien snuffaaminen on hieman eri homma kuin isometrisellä 600/800 suttuprötöpaskalla.
olen samaa mieltä siitä että kuuluu asiaan että noin VOI tehdä mutta vittuperkele, ei se saa olla itseisarvo ja standardi jolla peliä kritisoidaan ennakkoon.

eiköhän joku semmosen modin siihe joskus kyhää ;)
kaljamahan luominen täytyy olla hauskaa
Niklodeus
01.11.2008 12:25:44

Nyt voi sitten huokaista helpotuksesta, peli täytti odotukset ja on ainakin omasta mielestä fallout tittelin ansainnut.
Tunnelma on kohdillaan eikä peli tunnu liian räiskinnältä, vaikka sitä toimintaakin riittää. Ja VATS lisää mukavaa taktisuutta siihen hommaan.
Siitä oli oikeasti hyötyä kun löysin itseni supermutantin raketinheittimen väärältä puolelta. VATS tulille ja muutama laukaus aseeseen silläaikaa mutantti lataili, ja sen jälkeen siitä heittimestä ei enää ollutkaan niin paljon harmia ja mutantin pystyi lahtaamaan rauhassa kun se säntäsi paniikissa etsimään uutta asetta kaatuneelta lajitoveriltaan.

Lisäksi onnistuin tekemään äijästäni ihan Chuck Norrisin näköisen.
http://img221.imageshack.us/img221/6434/screenshot6tr6.jpg

Miten nuo hahmojen naamat voivat olla niin huono grafiikkaisia verrattuna esim. ympäristöön.
Wanna-be tr0lli.
Dunga
01.11.2008 12:33:48
Miten nuo hahmojen naamat voivat olla niin huono grafiikkaisia verrattuna esim. ympäristöön.

Ihan hyviä ne on. Älä valita vaan pelaa ;)
Interstellar overdrive.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)