Credence 22.10.2008 21:10:51 | |
---|
Miksei radiokanavat voisi soittaa Mikserin kaltaisista paikoista löytyviä vähän halvempia biisejä, jolloin tulisi enemmän vaihtelua ja luultavasti myös laatua? Abbath doesnt feel like dancing :( |
Janus 22.10.2008 21:14:46 | |
---|
Kyllähän se maksaa paljon enemmä mitä enemmän piisejä on. --- Miksei radiokanavat voisi soittaa Mikserin kaltaisista paikoista löytyviä vähän halvempia biisejä, jolloin tulisi enemmän vaihtelua ja luultavasti myös laatua? Ei nyt jumalauta oikeesti. Hoho. |
Fuzzy Boner 22.10.2008 21:36:30 (muokattu 22.10.2008 21:37:51) | |
---|
Offtopi: Mun mielestä Radio Rockin aamujen Korporaatio on parasta mitä radiosta on ikinä tullut. Oonks mä ainoa joka diggaa siitä menosta ja jutuista ihan satasella? Mä oikein venaan ku pääsee päiväkotiin heittämään lapsen niin sit ku ajelen takasin niin läpät täysille. En siis tosiaankaan musan takia, vaikkakin rokista tykkään, en välttämättä niiden metallicoista yms. |
Ed_Guy 22.10.2008 23:14:05 | |
---|
Offtopi: Mun mielestä Radio Rockin aamujen Korporaatio on parasta mitä radiosta on ikinä tullut. Oonks mä ainoa joka diggaa siitä menosta ja jutuista ihan satasella? Mä oikein venaan ku pääsee päiväkotiin heittämään lapsen niin sit ku ajelen takasin niin läpät täysille. En siis tosiaankaan musan takia, vaikkakin rokista tykkään, en välttämättä niiden metallicoista yms. Siis Korporaation jututhan on ihan ok, mutta samat rallit aamusta toiseen soittaavat niin ei niitä kukaan jaksa kuunnella Olen idiootti. Minun kanssani ei kannata väitellä, koska vedän sinut omalle tasolleni ja voitan sitten. |
fifehole 23.10.2008 08:25:53 | |
---|
Offtopi: Mun mielestä Radio Rockin aamujen Korporaatio on parasta mitä radiosta on ikinä tullut. Oonks mä ainoa joka diggaa siitä menosta ja jutuista ihan satasella? Mä oikein venaan ku pääsee päiväkotiin heittämään lapsen niin sit ku ajelen takasin niin läpät täysille. En siis tosiaankaan musan takia, vaikkakin rokista tykkään, en välttämättä niiden metallicoista yms. No Korporaatio tulee kuunneltua, mutta Marze soittaa Jonen jälkeen vaihtelevinta musiikkia. Jäykkä J on aivan yössä. Kaikenkaikkiaan RR taso laskenut kuin muijan rukkaset!! Onneksi löytyy hyviä nettiradioita. Aikaeron takia vaan iltapäivällä on turhan paljon puhetta, mutta musa hyvää. Head for an eye |
DJKaaos 23.10.2008 17:37:38 (muokattu 23.10.2008 19:17:54) | |
---|
No Korporaatio tulee kuunneltua, mutta Marze soittaa Jonen jälkeen vaihtelevinta musiikkia. Siltikin Marce soittaa päivästä toiseen samat uudet hitit, jotka soivat jo Korporaatiossa. Näiden lisäksi Marce soittaa päivästä toiseen samat vanhat biisitkin. Esim. Rage Against the Machinen Killing in the Name soi lähes joka vitun päivä. Mutta joo, kuten sanoit niin varmasti vaihtelevinta tyylillisesti, mutta samat biisit silti joka päivä. Marcen jutut ovat myös samat joka päivä. Laskekaas joskus, kuinka monta kertaa lähetyksen aikana Marce käyttää termiä "käsittämättömän" tai "tästä voidaan olla montaa mieltä/eri mieltä". Eipä tule mieleen ketään toista radioääntä, joka olisi varustettu yhtä köyhällä ulosannilla. Radio Rockin virka-ajassa ei ole muuta hyvää kuin Korporaatio ja Hissu Hietalahden mainosjutut. Romanit tuntevat moraalista vain neljä ensimmäistä kirjainta. |
Mysli 23.10.2008 17:52:14 | |
---|
Suomi Popil on Groove äfämmän jälkee enite vaihteluu. Ja parast musaa tietty. Mut hei, mitä haittaa tälläsestä Radio Rock Finlandia jutusta sitten on? Onhan se ehkä turhaa, mutta kaikkia vitun turhuuksia on maailma täynnä. Think twice before you speak and you`ll find everyone talking about something else. |
Booombox 25.10.2008 01:31:38 | |
---|
Jos tuo pytty noista joillekkin pitäs antaa niin kyllähänse rainerille ja kumppaneille menisi. "Cannot the Kingdom of Salvation Take Me Home" |
MrQ 25.10.2008 02:01:24 | |
---|
itse en oikeasti ymmärrä ideaa minkä takia tällaisista pitää ees mainita. ne palkinnot menee samoille tyypeille.. tai ei. samalle porukalle elikästen eniten myyvälle joka saakelin kerta. saatana kun musiikkimaku on subjektiivinen käsite. noh. oli miten vaan... mä en oo koskaan kokenut tätä kilpailuna. hyvä jos joku voittaa. |
bastardo 28.10.2008 18:59:17 | |
---|
Höh, miksei Ari Koivunen ole ehdokkaana? Tais tulla väärään aikaan ulos sinkku "Seepran rauhoitus"? ;) Haha, ota plussa. "If I'm crazy, then you're boring." -Henry Rollins |
masterhat 28.10.2008 19:08:28 | |
---|
Offtopi: Mun mielestä Radio Rockin aamujen Korporaatio on parasta mitä radiosta on ikinä tullut. Oonks mä ainoa joka diggaa siitä menosta ja jutuista ihan satasella? Mä oikein venaan ku pääsee päiväkotiin heittämään lapsen niin sit ku ajelen takasin niin läpät täysille. En siis tosiaankaan musan takia, vaikkakin rokista tykkään, en välttämättä niiden metallicoista yms. Siis voi vittu että niiden "hauskat" läpät on aivan vitusta. Mutta makuja on monia. Radio rock edustaa itselleni aika pitkälti sitä, miltä radiokanavan ei tule kuulostaa. Itse taas kuulun kategoriaan joka diggaa peltsin (ylex) läppiä aivan kybällä, mutta Heikelä diggareilla ei varmaan peltsin jutut tipahda... olipa turha postaus. Niin, ottaen tuohon awardsiin kantaa, niin aika tyhjänpäiväinen happening. Music televisionin gaalat on oikeasti ainoita merkittäviä gaaloja musiikin puolelta. 'On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa' |
Veikko 28.10.2008 20:10:54 | |
---|
Mikä näiden musiikkipalkintojen pointti on? Tunnustus tehdystä työstä? Jos sitä ei ole youtubessa, ei sitä ole olemassa. |
Eero Laine 28.10.2008 21:36:33 | |
---|
Music televisionin gaalat on oikeasti ainoita merkittäviä gaaloja musiikin puolelta. Millä perusteella? Kyl mä Grammyja pitäisin tärkeimpinä ja niitäkin lähinnä hittiartistien selkääntaputteluna. |
samulirask 28.10.2008 22:05:14 | |
---|
Aika tekemällä tehdyltä jutulta tällainen "Rock-finlandia"-palkinto tuntuu. Kunhan radio Rock nostaa omaa häntäänsä ja tekee itseään tärkeäksi. Voihan tilaisuudesta jonkunlaisen konsertin tietenkin saada aikaan. Ja OT, radiosta kun puhutaan. Tässä kaksi HYVÄÄ radiokanavaa. Oikeasti. www.radiohelsinki.fi http://www.yleradio1.fi/ Oi niitä aikoja kun paikallisradioistakin tuli toimitettuja ohjelmia... Mm. Radio 957lta (Tampere) tuli Raamit kaulassa (jonka pohjalta alkoi Alivaltiosihteeri), Juice 40-sarja (Jossa J. Leskisen KAIKKI biisit soitettiin taiteilijan itsensä kommentoimana). Ennen kuin Juice 40 alkoi, niin kanavalta tuli joku toimitettu progeohjelma... Oioi... |
fifehole 29.10.2008 08:35:18 | |
---|
Aika tekemällä tehdyltä jutulta tällainen "Rock-finlandia"-palkinto tuntuu. Kunhan radio Rock nostaa omaa häntäänsä ja tekee itseään tärkeäksi. Ja tekee sen "varman päälle" Metallican, ACDC:n kustannuksella. Head for an eye |
Marshallga 30.10.2008 03:28:28 | |
---|
Ellen ole aivan väärässä, olettanen että kyseisessä tapahtumassa nähdään myös ko. artisteja esiintymässä? "Support music, not rumors." |
fifehole 30.10.2008 08:27:22 | |
---|
Ellen ole aivan väärässä, olettanen että kyseisessä tapahtumassa nähdään myös ko. artisteja esiintymässä? Eihän se silloin olisi Rock-Finlandia? ;) Head for an eye |
Millä perusteella? Kyl mä Grammyja pitäisin tärkeimpinä ja niitäkin lähinnä hittiartistien selkääntaputteluna. no juu, enpäs noita ottanut huomioon. You're right 'On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa' |
fifehole 05.12.2008 21:48:04 | |
---|
Mitä ihmettä, ihan kuin siellä ei olisi kuin kourallinen ihmisiä(YUP/TV)? En henkilökohtaisesti pidä kemuja juuri minään, mutta kovasti niitä on markkinoitu. Nooh, ilta on vasta nuori. [Ja se onko bokserit vai tangat, ihan erilainen rebingo bongo.] |
itsy 05.12.2008 21:59:43 | |
---|
Kertokaa joku mitä toi Maria Lund siellä oikein teki? |