vassago 31.12.2002 17:03:11 | |
---|
Onko kellään mielipiteitä tai kokemuksia mapex m sarjasta? Ostin sellaiset yhdelle keikalle, ja itse olin hyvin tyytyväinen. onhan kyseessä suht halpis setti. maksoi n.1000e. ilman peltejä tai standeja. rummut on 20" 10 "12"14" virveli puuta 14" syvyyttä en jaksa mitata. Soi pirun hyvin kokonaisuudessaan. |
Basari 30.10.2008 19:36:34 | |
---|
Taiat olla joku kovaki soittaja ku nui vaa ostelet aina erit rumpsut joka keikalle! |
Aqualung 30.10.2008 19:58:49 | |
---|
Mulla on muutaman vuoden ollut mapexin pro m all maple -setti. Vaikka se on tuollanen keskikastin setti, niin oon ollut siihen todella tyytyväinen. Virveli ei ole erityisen hyvä, niin kuin ei tuon tason seteissä yleensäkään, mutta tomit on helppo virittää ja soivat kauniisti. Että suosittelen. |
Onko kellään mielipiteitä tai kokemuksia mapex m sarjasta? Ostin sellaiset yhdelle keikalle, ja itse olin hyvin tyytyväinen. onhan kyseessä suht halpis setti. maksoi n.1000e. ilman peltejä tai standeja. rummut on 20" 10 "12"14" virveli puuta 14" syvyyttä en jaksa mitata. Soi pirun hyvin kokonaisuudessaan. Tämä voi nyt tulla hieman myöhässä kaikinpuolin, mutta olen kuullut Mapexien olevan aivan per***stä. Varsinkin M-sarjan. :) meiän bändin paras rumpali |
Niq 31.10.2008 19:12:45 | |
---|
Taiat olla joku kovaki soittaja ku nui vaa ostelet aina erit rumpsut joka keikalle! Taiat olla joku kovaki nostaja ku nui vaa nostelet tämmösiä ikiaikasen vanhoja topikkeja ylös. "I have a cunning plan" -Baldrick |
Kailis 01.11.2008 00:50:59 | |
---|
Taiat olla joku kovaki nostaja ku nui vaa nostelet tämmösiä ikiaikasen vanhoja topikkeja ylös. Voi geesus, näin olikin joo. Vuodelta 2002!?!? Jonkinlainen ennätys? |