Burn 23.10.2008 15:02:05 | |
---|
Uusin oli kyllä ihan jees. Loppu tuntui vähän tuulesta temmatulta mutta muuten kyllä hymyilytti. "I fisted a girl and I liked it..." |
Rattata 23.10.2008 15:03:00 | |
---|
Eipä hirveemmin säväyttänyt. |
Pluto 23.10.2008 18:27:52 | |
---|
Mun mielestäni toi Breast Cancer Show on aivan helvetin hyvä jakso! Ihan perus SP-huumoria ilman mitään hölmöjä salaliittoja sun muuta ylimääräistä. Musta on jotenkin uskomattoman hupaisaa, kuinka Cartaman repeilee joka kerta, kun Wendy sanoo sanan "breast". Ihan niinkuin ala-asteella oikeasti! Ja sitten se itku koulun pihalla: "Now all the guys don't think I'm khyyyyyylll". EI saatana, paras ikinä. Dillon, you son of a bitch! |
voima 23.10.2008 21:45:30 | |
---|
Tämä uusi oli kyllä järkyttävä parannus viime jaksosta. Kävi jo mielessä lopettaa south parkin katsominen kun kävi pissa kakka vitsit niin paljon hermoille. I can no longer resist the pizza. I open the box and unzip my pants with my other hand. As I penetrate the gooey cheese, I moan in ecstacy. The mushrooms and Italian sausage are rough, but the sauce is deliciously soothing. I blow my load in seconds. |
Informaatiokameli 23.10.2008 23:55:29 | |
---|
Mahtava jakso tämä uusin. Ei oikeastaan naurattanut missään kohtaa mutta silti jakso oli parhautta. Loppu toi mieleen Imaginationland-trilogian aloitusjakson lopun, samallalailla meni iho kananlihalle pahaenteisen loppupuheen aikana ja sopivan törkeän biisin alkaessa. Taso on ainakin parin viime jakson perusteella kovassa nousussa. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
Randomizer 24.10.2008 01:22:03 | |
---|
Voi vaan kuvitella miten järetön tuon ratkaisu tulee olemaan. :D Lopettaa etenemisen, kun luulee että jää... |
Bluesmies 30.10.2008 11:14:14 | |
---|
Lähti kyllä tämä uusin jakso niin käsistä, ettei mitään rajaa. :) Mutta mielestäni aika hyvä jakso kyllä. Saas nähdä, tuleeko vielä kolmas osa. |
Informaatiokameli 31.10.2008 12:54:43 | |
---|
Vähän oli pettymys tuo Pandemicin kakkososa loistavan aloituksen jälkeen. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
Kyllä nuo pandemicit on ollut tähän mennessä tämän kauden ylivoimaisesti parhaat jaksot, vaikka tuo kakkonen oli mullekin lievä pettymys, taisi olla ykkösen jälkeen vähän turhan kovat odotukset. Hauskasti myös jäi tuo loppu auki niin ettei siitä nyt oikein ota tolkkua että pitäisikö vielä yhtä osaa odotella. Joka tapauksessa ainoat jaksot 12. kaudelta joille olen ihan oikeasti repeillyt. "Blessed are the cheesemakers" |
Deino 31.10.2008 22:08:26 | |
---|
Kyllä nuo pandemicit on ollut tähän mennessä tämän kauden ylivoimaisesti parhaat jaksot, vaikka tuo kakkonen oli mullekin lievä pettymys, taisi olla ykkösen jälkeen vähän turhan kovat odotukset. Hauskasti myös jäi tuo loppu auki niin ettei siitä nyt oikein ota tolkkua että pitäisikö vielä yhtä osaa odotella. Joka tapauksessa ainoat jaksot 12. kaudelta joille olen ihan oikeasti repeillyt. Aika lailla samaa mieltä. |
Pluto 04.11.2008 10:22:07 | |
---|
Kyllä nuo pandemicit on ollut tähän mennessä tämän kauden ylivoimaisesti parhaat jaksot, vaikka tuo kakkonen oli mullekin lievä pettymys, taisi olla ykkösen jälkeen vähän turhan kovat odotukset. Hauskasti myös jäi tuo loppu auki niin ettei siitä nyt oikein ota tolkkua että pitäisikö vielä yhtä osaa odotella. Joka tapauksessa ainoat jaksot 12. kaudelta joille olen ihan oikeasti repeillyt. Joo, täysin eri mieltä. Mä en vaan innostu näistä salaliitto-seikkailujutuista sitten yhtään. Kai niitä on hauska tehdä kun oikeaa huumoriakaan ei keksitä, mutta ite en jaksa noita katsoa. En nauranut kertaakaan kummankaan Pandemicin aikana. Sama päti muuten Imaginationlandeihin. Peruspaskaa kouluhuumoria mulle niin tykkään. Ja ärsytti helvetisti toi Craigin selostus koko ajan. Dillon, you son of a bitch! |
Pluto 04.11.2008 10:23:19 | |
---|
Loppu toi mieleen Imaginationland-trilogian aloitusjakson lopun, samallalailla meni iho kananlihalle pahaenteisen loppupuheen aikana ja sopivan törkeän biisin alkaessa. Mä en tiennyt, että South Parkia katsoessa voi mennä iho kananlihalle. No, ei kai siinä mitään. Dillon, you son of a bitch! |
Parasite 04.11.2008 10:26:03 | |
---|
Episode 1212 Press Release From the Comedy Central Press Release: The Election Results are in ON AN ALL-NEW EPISODE OF SOUTH PARK ON WEDNESDAY, NOVEMBER 5 AT 10:00 P.M.* ON COMEDY CENTRAL NEW YORK, November 3, 2008 A new President has been elected and the citizens of South Park are partying in the streets in an all-new episode of South Park titled, About Last Night... premiering on Wednesday, November 5 at 10:00 p.m. (ET/PT) on COMEDY CENTRAL. While the country celebrates, the President-elect catches everyone off guard when he arrives at the White House prematurely. From the Oval Office, the new Commander-In-Chief assembles his team and prepares for the job ahead. Tuollaista olisi luvassa. "Blessed are the cheesemakers" |
NHR 04.11.2008 17:18:11 | |
---|
En nauranut kertaakaan kummankaan Pandemicin aikana. Enkä mä, ei vaan tullu mitään semmosta "reväyttävän" hauskaa juttua vastaan nyt. Leffaviittaukset (Cloverfield, Scarface, Blair Witch) parhaimmillaan saatto pikkasen hymyilyttää, mut eipä tommosten vitsien varaan saa vielä kauheen hyvää jaksoo rakennettua, saati sitte kahta. Sama päti muuten Imaginationlandeihin. Kyllä ne mun muistaakseni selvästi parempia oli, vaikka makuasioitahan nää. 10-kauden Go God Go on mun mielestä edelleen sieltä parhaasta päästä näitä moniosasia tarinoita, ainaki mitä ite nyt muistan. Aleksis-veljen seitsemän kivestä... |
Fintrollx 05.11.2008 14:22:24 | |
---|
Huomen aamul. South park. |
Bluesmies 05.11.2008 15:51:13 | |
---|
Vaikuttaa toi huominen jakso kyllä todella paskalta. Mutta katotaan nyt... |
Bluesmies 06.11.2008 12:51:53 | |
---|
Vaikuttaa toi huominen jakso kyllä todella paskalta. Mutta katotaan nyt... Otetaanpa sanoja takaisin. Tämähän oli aivan loistava jakso!! Kauden parhaimmistoa. |
Sälski 06.11.2008 12:59:34 | |
---|
Huomen aamul. South park. Mistäs tuon voisi katsoa? Q: Why does nobody know how to please a woman? - A: Because nobody has a dick made of chocolate which ejaculates money. |
Planetist 06.11.2008 16:38:23 | |
---|
Mistäs tuon voisi katsoa? mrtwig.netin kautta tuli latailtua, vielä en ole katsonut mutta kohta, kohta. |
Sälski 06.11.2008 23:30:07 | |
---|
Otetaanpa sanoja takaisin. Tämähän oli aivan loistava jakso!! Kauden parhaimmistoa. Boom baby! Jep! Parhaimmistoa. Tyylikäs jakso. Q: Why does nobody know how to please a woman? - A: Because nobody has a dick made of chocolate which ejaculates money. |