Nopeesti katottuna näytti MacGyveriltä. Taitaa olla nuorempi herra, jonka rumpaloinnista todellakin diggasin The Whon viimeisimmällä Hesan keikalla (luulin meneväni katsomaan väsähtäneitä ukkeleita ja ne yllätti todella!). Tietenkin sillä on 70-luvun kalvot kun settikin on sovellettu kopio Moonin setistä (Pictures of Lily-malliin). Loistava rumpali; teki todella vaikutuksen kyvyssään sopeutua alkuperäisiin biiseihin aivan toisin kuin muut Moonin jälkeiset The Whon rumpalit. Vaan takaisin aiheeseen: oli palkkapäivä, vaan en ehtinyt kauppaan - seuraavaksi testaan valkoisiksi pinnoitettuja Emperoreja lyöntikalvoiksi (kuten lattiatomissa, jossa on aika kiva jytinä kokoisekseen). Tässä setissä nyt vain täytyy olla valkoiset lyöntikalvot - tai sitten (huh) pinstripet...nää on näitä henk koht hulluuksia. Nuorena poikana mä en koskaan saanut noita pinstripejä viritettyä, joskaan en mä osannut virittää muutenkaan... Alakalvojen kanssa katsellaan ja testaillaan - tällaisen marginaali-kokoisen setin kanssa näyttää olevan aikalailla enempi hommaa saada se istumaan omaan soittotatsiin, kuin muissa. Tai sitten - Herra minua varjelkoon (!) - alan hi-fistelemään! |