Aihe: Rosvo : Sektori (Metalli)
1
Demostudio
26.10.2008 15:51:28
Bändin nimi: Rosvo
Kappaleen nimi: Sektori

Genre: Metalli

URL: http://koti.welho.com/jpappila/rosvo-sektori.mp3 (Mp3)

Suomimetallia yhden miehen voimin. Terapiahenkinen ratkaisu ja omien väkevien mielipiteiden tyrkyttämisyritys. :)

(Tuotantotaidot ja/tai niiden puutteet on tiedossa)
Bobana
31.10.2008 00:02:03
Hmm...

Tää vois toimiakkin bändinä... Paitsi että tolle sun äänelle tarvii tehdä jotain...
Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa.
Scars80
31.10.2008 10:25:48

Ihan toimivan kuulonen setti. Tosin kuten Bobanakin jo sano et äänelle olis tehtävä jotain.

Ehkä ihan aluks ääntämyksellisiin juttuihin kannattais kiinnittää huomiota.

Kun lausut nyt esim. "blaa blaa blaa nujertooaaa" Ja tämä: " ottais asioista vastuun ja blaa pystyy hanskaamooooaaoaaan". En ihan varma oo menikö ne sanat ihan noin, mutta pointin tajunnet.
Ja siis nuo pahiten korvaan käyneinä kohtina ihan esimerkkeinä poimin esiin.

Mun korvaan kuulostaa että tuossa vähän liikaa yritystä vääntää ääntä tiettyyn suuntaan jolloin tulee sitten noita lapsuksia. Ehkä jopa koitat laulaa vähän liian alhaalta.

Mut tosiaan varmastikin toimis bändinä paremmin vielä kun tulis sitä laajempaa näkemystä sovituksiin etc.

Eli ei ollenkaan huonoa kamaa. Erittäin kehityskelpoinen raakile imo. Ja sanoituksissa ihan hienoja kikkoja. Mutta kaikki osa-alueet ei toimi vielä.

-Ugh! Olen puhunut.-
januszian
31.10.2008 17:00:21

Ihan toimivan kuulonen setti. Tosin kuten Bobanakin jo sano et äänelle olis tehtävä jotain.

Ehkä ihan aluks ääntämyksellisiin juttuihin kannattais kiinnittää huomiota.

Kun lausut nyt esim. "blaa blaa blaa nujertooaaa" Ja tämä: " ottais asioista vastuun ja blaa pystyy hanskaamooooaaoaaan". En ihan varma oo menikö ne sanat ihan noin, mutta pointin tajunnet.
Ja siis nuo pahiten korvaan käyneinä kohtina ihan esimerkkeinä poimin esiin.

Mun korvaan kuulostaa että tuossa vähän liikaa yritystä vääntää ääntä tiettyyn suuntaan jolloin tulee sitten noita lapsuksia. Ehkä jopa koitat laulaa vähän liian alhaalta.

Mut tosiaan varmastikin toimis bändinä paremmin vielä kun tulis sitä laajempaa näkemystä sovituksiin etc.

Eli ei ollenkaan huonoa kamaa. Erittäin kehityskelpoinen raakile imo. Ja sanoituksissa ihan hienoja kikkoja. Mutta kaikki osa-alueet ei toimi vielä.

-Ugh! Olen puhunut.-

Kiitos mainiosta vastauksesta! Just tällasiin asioihin en ole edes osannut kiinnittää huomiota. Laulutunnit on ollut harkinnassa jo vuosia mutta aikaansaanti on ollut valitettavan minimaalista.

Joo, varmasti yritän liikaa. Ehkä se ns. "oma saundi" vielä täysin hakusessa muutenkin juuri kokemattomuuden vuoksi. Tossa on kyllä aika rankasti tunetettu että se voi myös saada asiat kuulostamaan oudolta. Monessakin kohtaa tapahtui kaikenlaista jännää ja joutu suoristamaan rankalla kädellä. Tune plugarikin oli "vaan" sonarin oma V-vocal. Ainoa jota opin jotenkuten käyttämään paristakin vaihtoehdosta.

Sanoitukset on tässä mun mielestä se kaikkein kivoin/tärkein osa-alue. Sekin täysin uusi maasto meikälle.
SOLNIC UUSI PROMO THE GREAT MAGNOLIA http://www.myspace.com/solnic NYT MYÖS MYYNNISSÄ!!!! Imperiumin arvosana 4+
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt