Sergei Fallinen 26.10.2008 19:55:38 | |
---|
must eka ja toka oli suht hyviä lajissaan, muita en ole nähnytkään. |
Flow 26.10.2008 20:03:42 | |
---|
1 ja 2 on tullut katsottua ja loput ovat odotelleet dvd hyllyssä jo puolisen vuotta. Ei vaan ole tullut katsottua, meni vähän liian goreiluksi minun makuuni. When you reach the end of your rope, tie a knot in it and hang on.
-Thomas Jefferson |
Ali 27.10.2008 00:16:33 | |
---|
Saw: Ok Muita en ole nähnyt eikä kiinnosta nähdä. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
masterhat 27.10.2008 00:32:37 | |
---|
ykkönen oli ihan ok, tosin vähän kuvottava. kakkonen olikin jo silkkaa paskaa ja muita en halua nähdä 'On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa' |
Planetist 27.10.2008 01:53:17 | |
---|
Saw: Loistava Saw 2: Aika hyvä Saw 3: Aivan vitun surkea Saw 4: Ei niin huono kuin edellinen, mutta huono. Saw 5: Pakko se on silti käydä katsomassa mutta varmaankin paskaa. Saw: Eipä ollut kummoinen pätkä Saw 2: Tämä oli jo aika huono Muut: En ole nähnyt. |
bedlam 27.10.2008 09:00:08 (muokattu 27.10.2008 09:01:48) | |
---|
Mä olen kyllä jossain mielessä nauttinut kaikista jatko-osista. Eka Saw olisi täydellinen, jos homma olisi saatu pidettyä koko leffan keston ajan siinä samassa huoneessa. Ilmeisesti alkuperäinen käsikirjoitus menikin niin. Nyt meininki lopahtaa pahasti jossain leffan puolenvälin tuntumassa. Kyllä nää kaikki jonkun Hostelin voittaa, siinä vasta sikahuono leffa. Nelosen lopputwisti oli kyllä jo niin kaukaahaettu, että Identitykin oli melkein helisemässä. Näitä jatko-osia on sitäpaitsi kiva katsella, kun niiltä ei odota mitään sen kummempaa kuin karuja kidutuslaitoksia. Vähän kuin Friday the 13 -leffoja katselisi. Tietää jo etukäteen mitä saa. Saw: 7/10 Saw 2: 5/10 Saw 3: 5/10 Saw 4: 5/10 |
jarkkkk 27.10.2008 10:51:01 | |
---|
oonko ainut ihminen maailmassa jonka mielestä nelonen on paskempi ku kolmonen? |42| miten ajetaan grungeparta? -haulikolla. |
Rattata 27.10.2008 11:07:44 | |
---|
On nää parempia mun mielestä kuin Hostellit. Tosin niitä on tullut vasta kaksi, toivottavasti ei tule enempää. Eli ykkönen oli ekalla katselukerralla loistava, mutta toisella kerralla tökki pahasti huonot näyttelijät. Näyttelijät ovat töksähdelleet myös jatko-osissa, eikä muutenkaan ole uponneet. Nääkin on jo nähty niin moneen kertaan, samaa juttua kierrätetään jo viidettä kertaa. Eikä muutenkaan oikein nappaa toi sairas mässäily kun muuta sisältöä ei tunnu löytyvän. |
Bluesmies 27.10.2008 15:21:09 | |
---|
oonko ainut ihminen maailmassa jonka mielestä nelonen on paskempi ku kolmonen? Et ole. Mun mielestä nelonen oli yhtiä paskimpia leffoja, jonka ikinä oon nähny. |
TiiaS 30.10.2008 15:57:12 | |
---|
Ite pidän leffoista kovastikin. Ensimmäisen näin jo vuosia sitten ja se oli mitä erinomaisin. Loput tänä kesänä, katsottiin porukalla 2-4. Nyt pitäisi katsoa kaikki uudemman kerran ennen kuin leffaan lähtee tuon viidennen katsomaan, jotta muistuu mieleen, että mitä niissä taas tapahtuikaan.. mulla tais se nelonen mennä ihan ohi viime kerralla :D Leffan tekijöiden haastattelu; http://www.finnkino.fi/links/linkit/saw_v/ Yksi arvostelu tullut myös vastaan; http://www.leffatykki.com/elokuva/saw-v?arvostelut |
ANtTIKRISTUS 30.10.2008 17:01:44 (muokattu 30.10.2008 17:04:22) | |
---|
Ekan oon kattonu kokonaan, toista kattoessa nukahin puolenvälin tienoilla. En oikein tykännyt ekastakaan, nää on niin nähtyjä. Joku karhealla äänellä puhuva salaperäinen pahispsykopaatti (jälleen nerokas henkilöhahmo...) järjestää jotain pikkugorehtavia mukaälykkäitä ansoja... hohhoijaa. Tää on just tätä menoa, jossa pahis piinaa viattomia ihmisiä jossain "pelottavan" kliseisessä taloympäristössä, ja uhrien ongelmanratkontakyky on ainoa keino jolla he voivat säästää henkensä. Mut tyylilajista kiinnostuneille ihan viihdyttävää kertakäyttöistä kierrätyshuttua. E: Näitä jatko-osia on sitäpaitsi kiva katsella, kun niiltä ei odota mitään sen kummempaa kuin karuja kidutuslaitoksia. Vähän kuin Friday the 13 -leffoja katselisi. Tietää jo etukäteen mitä saa. Tällä asenteella näistä leffoista voi jopa diggailla, vähän niinkuin oma kiinnostus kasari-actioniin. Tie miehen sydämeen käy alaonttolaskimon kautta. |
mungiisi 30.10.2008 17:54:19 | |
---|
Ekan oon kattonu kokonaan, toista kattoessa nukahin puolenvälin tienoilla. En oikein tykännyt ekastakaan, nää on niin nähtyjä. Joku karhealla äänellä puhuva salaperäinen pahispsykopaatti (jälleen nerokas henkilöhahmo...) järjestää jotain pikkugorehtavia mukaälykkäitä ansoja... hohhoijaa. Tää on just tätä menoa, jossa pahis piinaa viattomia ihmisiä jossain "pelottavan" kliseisessä taloympäristössä, ja uhrien ongelmanratkontakyky on ainoa keino jolla he voivat säästää henkensä. Eikö kukaan ikinä kiinnitä näiden leffojen perimmäiseen ideaan yhtään huomiota? Onko teidän mielestänne elokuvan idea vain se, että "salaperäinen pahispsykopaatti järjestää jotain mukaälykkäitä ansoja", ilman mitään syytä? Yksi asia mikä meinaan kyrsii muissa kauhuleffoissa, on se, että ihmiset kuolee ja syödään ilman mitään syytä. Se jos mikä on tylsistyttävää katseltavaa, niin kuin esimerkiksi Ranskalainen vastine Hostelille - jonka nimeä en edes muista. Saweissa on sentään joku idea siinä taustalla, minkätakia ihmiset joutuvat ansoihin tai "pelottaviin kliseisiin taloympärystöihin", koska he eivät arvosta elämäänsä vaan sortuvat rikollisuuteen, pettämiseen, väkivaltaisuuteen jne. Tuossa Finnkinon haastattelussa Tobin Bellikin taitaa asiasta jotain mainita. |
PomppoK 30.10.2008 18:17:51 (muokattu 30.10.2008 18:38:18) | |
---|
Onko teidän mielestänne elokuvan idea vain se, että ... koska he eivät arvosta elämäänsä vaan sortuvat rikollisuuteen, pettämiseen, väkivaltaisuuteen jne. Kuulostaa tutulta, mistäköhän toi vois olla tuttu? Aa, niin... yhteiskunnasta! Se se olikin. C'mon, tuollainen on jotakuinkin kaikkein konservatiivis-banaalisin idea, minkä yhteiskunnasta on koskaan voinut "havaita". Heti yhteiskunnan itsensä jälkeen. E: "- Julmuuksien takana on syvällisiä ajatuksia ja jopa filosofista pohdintaa, kuten miksi ihmiset, joilla on kaikkea, eivät arvosta mitään? Kun sanon SAW II:ssa etsivä Matthewsille Jos tietäisit tarkan kuolinhetkesi, miten muuttaisit elämääsi? Siinä on kysymys elämän arvostamisesta. Tämä ja vahvojen selviytyminen ovat teemoja, jotka jatkuvat läpi elokuvien, kertoo Bell." Eipä sillä, ette tule joutumaan toimestani satimeen, vaikka käyttäisittekin kallisarvoista elämäänne juuri tähän elokuvaan. Ehkä Bell olisi eri mieltä. |
miscage 30.10.2008 20:56:38 | |
---|
Saweissa on sentään joku idea siinä taustalla, minkätakia ihmiset joutuvat ansoihin tai "pelottaviin kliseisiin taloympärystöihin", koska he eivät arvosta elämäänsä vaan sortuvat rikollisuuteen, pettämiseen, väkivaltaisuuteen jne. Tuossa Finnkinon haastattelussa Tobin Bellikin taitaa asiasta jotain mainita. Toi idea on oikeasti vanha, käytetty ja paska:) Ekassa osassa meni, viidettä kertaa on jo liikaa. en vittu tiiä. juon vaan - Grunge-Jukka |
Ranskalainen vastine Hostelille - jonka nimeä en edes muista. Tarkoitatko sitä, missä nuoripari on automatkalla, ja nainen katoaa mystisesti, ja myöhemmin se jätkä saa jotain vihjeitä kun se sieppaaja haluaa tavata sen? Mikähän sen nimi olikaan muuten? Se kääntyi jotakuinkin "kadonnut". Up and down, that's how energy stays alive. |
mungiisi 30.10.2008 22:07:56 | |
---|
Kieltämättä, elokuvan filosofia on hieman kliseinen, mutta itselleni leffat toimii jokatapauksessa. Tarkoitatko sitä, missä nuoripari on automatkalla, ja nainen katoaa mystisesti, ja myöhemmin se jätkä saa jotain vihjeitä kun se sieppaaja haluaa tavata sen? Mikähän sen nimi olikaan muuten? Se kääntyi jotakuinkin "kadonnut". Ei, siinä oli joitain nuoria aktivisteja jotka joutuu lopulta pakenemaan kaupungista ja jää sitten yöksi johonkin hosteliin tienvarrella. |
Stalkah 31.10.2008 09:25:10 | |
---|
Tuo traileri on kyllä huvittava kun yrittävät herättää ihmisten mielenkiinnon kysymyksellä "miks tolla yhellä on laatikko päässä?". |
Bluesmies 02.11.2008 16:26:45 | |
---|
Tarkoitatko sitä, missä nuoripari on automatkalla, ja nainen katoaa mystisesti, ja myöhemmin se jätkä saa jotain vihjeitä kun se sieppaaja haluaa tavata sen? Mikähän sen nimi olikaan muuten? Se kääntyi jotakuinkin "kadonnut". Toi leffa on Vanishing, hemmetin hyvä leffa. |
dipshit 02.11.2008 16:30:53 | |
---|
Tänään kattomaan, saas nähä millasta tuubaa tarjolla :) "olin niin vedettynä siihen juttuun, siihen hetkeen, niihin silmiin. Syltty sai harkitsemaan seksuaalista suuntaustani." -konnamatti |
dipshit 02.11.2008 22:34:29 | |
---|
Tänään kattomaan, saas nähä millasta tuubaa tarjolla :) Joo ei se kovin hyvä ollut. Kolmosta parempi kyllä helposti, ja nelosen kanssa suunnilleen samaa tasoa. Siis mun mielestä. Kyl ton ihan irvistelemättä katto. "olin niin vedettynä siihen juttuun, siihen hetkeen, niihin silmiin. Syltty sai harkitsemaan seksuaalista suuntaustani." -konnamatti |