tilut 08.09.2008 18:18:28 | |
---|
Vähän samaa itsekkin välillä miettinyt, mutta kun kerta kaupassakin tuolla nimellä nuita rättejä myyvät niin aivan sama. se meinaa kato sitä hihan mallia ja leikkausta...
mie pukeudun melko tavallisesti... farkut, joku bändipaita ja musta huppari. joskus on joku hame. ei mitään minejä vaan sellainen polvimitaainen, vähän alle. farkkujen kanssa olen tarkka. ne ei saa olla täytsin yksiväriset, muttei kyllä mitään valkoisia pissiskulutuksiakaan. paita pitää olla napakka, et korostaa vyötäröä ja sitten siihen kiskaistaan se löysä musta huppari. joskus pidän löysiä mustia huosuja ku ne on niin mukavat. jos ei ole bändipaita päällä niin sitten pitää olla joku värikäs, ettei ihan mustissa kulje. paitti et nyt mulla on kyllä kaikki mustaa.... pyrin pukeutumisellani tuomaan ilmi musiikkimakuani, mutta nykyisin siitä on tullut hieman hankalaa, kun kuuntelee niin monenlaista musaa... no eipä wissii... |
Jermakki 17.09.2008 18:17:51 | |
---|
-Jotkut halvat skeittikengät -Mustat tai tumman siniset farkut -Koko musta tai koko valkoinen t-paita -Harmaa vetoketju huppari, nyt kun alkaa ilmat kylmenemään niin http://images.asia.ru/img/alibaba/p … 1646177/Men_s_Brown_Lamb_Jacket.jpgMitä nyt hiukan ruskeampi, erilaiset taskut ja kaulus aika erilainen. ikää 20 vuotta takillani. :D -En käytä hattuja, hiukseni menevät lyttyyn. |
Sälski 20.09.2008 02:44:28 | |
---|
Tänään oli esimerkiksi tämmöinen setti päällä: -Varsilenkkari* -Mustat pillifarkut* -Motörhead-vyö* -Nuclear Assault-bändipaita(*) -Harmaahuppari -Snoopy-lippis* -Prätkärotsi* +Sukat ynnämuut kalsongit *:llä Merkityt ovat vakiokamat joita en juuri vaihda koskaan. Joku viisas sanoikin että älyllinen keskustelu kreationistin kanssa on kuin shakin pelaaminen pulun kanssa. Se kaataa nappulat, paskoo laudalle ja luulee vielä voittaneensa ja lentää kertomaan parvelleen. :D |
RocknRoll 29.10.2008 19:43:39 | |
---|
Muotitietoinen, nyt mä olen muotitietoinen ja tytötkin sen huomaa. Pitää kyllä myöntää, vai peräti tunnustaa että nykyään on hyvällä maualla muodikkaat kuteet olleet päällä jo pitkän aikaa. Mikäs tässä, kieltämättä näyttää hyvältä. Ja kuten jo totesin, tytötkin tykkää. |
Joulupukkijormala 29.10.2008 21:06:31 | |
---|
- Mustat skeittikengät punaisilla nauhoilla - Mustat sukat - mustat puolipillit farkut - Musta Northerin t-paita - Punamusta huppari - Punamusta huivi kaulalla - Harmaamusta takki Näillä tänään, varsin mustapunanen päivä. - Kuinka monta kitaristia tarvitaan vaihtamaan sähkölamppu?
- Kolme väittelemään Humbuckereiden mahtavasta soundista ja kolme juomaan muittenkin kaljat. Ai se lamppu? Sehän on yksi tekosyy lisää miksi se soolo meni vituiksi, kuka sen haluaisi vaihtaa? |
Sam Hotman 29.10.2008 21:40:00 | |
---|
Muotitietoinen, nyt mä olen muotitietoinen ja tytötkin sen huomaa. Pitää kyllä myöntää, vai peräti tunnustaa että nykyään on hyvällä maualla muodikkaat kuteet olleet päällä jo pitkän aikaa. Mikäs tässä, kieltämättä näyttää hyvältä. Ja kuten jo totesin, tytötkin tykkää. Mitäs ne sun ''muotivaatteet'' sitten ovat? Itse menin tänään näillä: Niken varsilenkkarit Mustat pillifarkut Anthrax t-paita Prätkärotsi Niittivyö. Löytyykö kiinostusta mnetin junnumiittiin? Lähetäppä huoneanomusta jäsen Hohhoijaa:lle http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=766 |
Tänään harmaata. ääripillit harmaat farkut melodican harmaa hellhound-huppari tummanharmaa t-paita tim burton -henkisellä hämmentävällä printillä sukkaosasto tosin mummon tekemät mustakeltaraidalliset eriparivillasukat, mutta enpä missään ole käynyt. "Bach sävelsi musiikkinsa jumalalle.
Jos me sävellämme, teemme sen saadaksemme pillua."
-Erlend Loe |
BassLass 30.10.2008 18:31:19 (muokattu 30.10.2008 18:33:20) | |
---|
Tänää oli kyllä niin epäsynmetrinen asukokonaisuus että hävettää. Maastohousut skeittikengät semmonen nappipaita (auki) EMPltä tilattu pääkallohärpäke t-paita musta lenksutakki mallia keskipitkä hattu.fistä tilattu HEN-lippis "emo" kaulahuivi Normisti pukeudun joko pelkkään mustaan tahi maastohousuihin sävytettyyn asukokonaisuuteen. |
BassLass 30.10.2008 18:32:22 (muokattu 30.10.2008 18:32:44) | |
---|
Tuplat |
foetor ex ore 01.11.2008 16:04:51 | |
---|
-Kalsarit -Sukat -Paita -Housut -Takki -Kengät. |
Ginga 03.11.2008 11:34:25 | |
---|
varsilenkkarit vaaleet normi-farkut harmaa huppari Ramones-prätkä(nahka)takki wifebeater-tankkitoppi-hihaton t-paita |
Lateksu 05.11.2008 18:38:06 | |
---|
Tähän vuodenaikaan mennään näin: -Rottatakin tyylinen nahkatakki -Army-lippis -huppari tai pitkähihainen t-paita -farkut -mustat tai valkoiset Adidas superstarit Only way to feel the noise is when it's good and loud!! |
Sälski 06.11.2008 02:57:52 | |
---|
Q: Why does nobody know how to please a woman? - A: Because nobody has a dick made of chocolate which ejaculates money. |
Mr. Moonbeam 06.11.2008 12:53:31 | |
---|
Pukeudun ihan perseesti, koska ei ole varaa ostaa kunnon vaatteita. Kaikki rahat menee viinaan ja ruokaan. Ja vähän tupakkaankin joskus. Jos mulla ois 800 euroa kuukaudessa käyttörahaa, niin sitten vois ostaa ehkä jotain päälelpantavaakin, eikä pelkästään suuhunpantavaa. |
Horatius-87 07.11.2008 21:44:44 | |
---|
mitä ihmettä? Dataako jengi täällä oikeesti kengät ja rotsi päällä? Aika truuu meno kyllä.. Itselläni on kyllä aika perusrumat vaatteet ny. Farkut, musta iso paita, ja ehkä rumin musta huppari mitä voi olla. No kokoaisuuden pelastaa upea huulikiilto, mutta sitä ei varmaa lasketa. Joo ja sit o valkone niittivyö. Se on rakas. Ikinä en enää mustaa osta! "Anna vähän, anna harvoin ja - ennen kaikkea - anna vastahakoisesti." |
Mursukanta 08.11.2008 10:02:16 | |
---|
mitä ihmettä? Dataako jengi täällä oikeesti kengät ja rotsi päällä? Aika truuu meno kyllä.. Yhtenä iltana röpelsin tietokoneella maiharit jalassa. Oli uudenkarheat popottimet ja totuttelin niitä jalkoihin. |
palomaeki 10.11.2008 17:18:01 | |
---|
kitara on kiva. |
leksi-B 10.11.2008 19:35:17 (muokattu 10.11.2008 20:04:15) | |
---|
Jack & Jones:lta löytyy mulle sopivia kuteita. Kalliita kylläkin. E: Eli mun päältäni löytää yleensä kuluneen näköisiä kuteita, joko luonnostaan tai keinotekoisesti kulutettuja. Mun mielestäni ne on rock ja muutenkin pirun tyylikkäitä. Mitään punttisukkafruittishiphoppari kuteita mun päältäni ei löydä koskaan. "Vanitas Vanitatum" |
jarkkkk 21.11.2008 10:22:40 | |
---|
mustat pillihköt farkut niittivyö ku oon emo musta paita jonka päällä nintendo -aiheinen t-paita musta pipo miten ajetaan grungeparta? -haulikolla. "Neekerit, homopopparit ja muut hipit jamittelevat. hewy äjjät vaan mulkoilevat toisiaan ja virittävät kitaroita kilpaa alemmas." -Jawski "Haistakaa kaikki paska" -Bream |
Octa 23.11.2008 12:49:36 | |
---|
Päältä löytyy yleensä mustat reisitaskuhousut tai tavalliset mustat farkut, joskus roikkuu mukana jotain ketjun tapasta. Bändipaidat lähes päivittäisessä käytössä, ja jokin musta vetoketjullinen huppari. Jaloista löytyy maiharit tai kesäsin tennarit. Hiukset luonnollisesti auki. Mitä yhteistä on bassosoololla ja hirmumyrskyllä? -Molemmat ovat odotettavissa, mutta mitään ei ole tehtävissä. |