MetClubista tänään bongattua: As promised, or warned, depending on how you look at it, we've got a few more shows to tell you about for 2009 in some of our favorite cities |
Silkki 05.11.2008 12:35:40 | |
---|
Kiinnostaisko jotain vaihtaa päittäin sunnuntain kenttälippu maanantain vastaavaan? Minulla on sunnuntain lippu, mutta kaikilla kavereilla on maanantainpiletti joten sen takia haluaisin vaihtaa. Jos on kiinnostusta, niin laita pikaviestiä. "The Alcohol ...The Cause of and Solution to all of lifes problems!" -Homer |
Detox 09.11.2008 20:21:47 | |
---|
Kiinnostaisko jotain vaihtaa päittäin sunnuntain kenttälippu maanantain vastaavaan? Minulla on sunnuntain lippu, mutta kaikilla kavereilla on maanantainpiletti joten sen takia haluaisin vaihtaa. Jos on kiinnostusta, niin laita pikaviestiä. mä voin vaihtaa ton sun lipun käteiseen ;) Mesa 4 Life!
Check this Shit out!!! |
Silkki 10.11.2008 13:41:49 | |
---|
mä voin vaihtaa ton sun lipun käteiseen ;) Heh... Kiitos tarjouksesta, mutta ei kiitos. "The Alcohol ...The Cause of and Solution to all of lifes problems!" -Homer |
Stalkah 17.11.2008 09:25:04 (muokattu 17.11.2008 09:25:36) | |
---|
Aika munkki kävi tässä lippujen hommaamisessa. Serkkupoijjaan kanssa päätettiin lähteä kahteen pekkaan kattelemaan ens kesänä ja tietenkin kentälle matka jos vain mahdollista. Sitten kun lippuja myyty se 10 min niin kenttäliput menny, siitä meni vielä 10min enne ku olin Lpr:n Citymarketin lippuluukulla itse. Käteen sain sentään kaks piippuhyllypaikkaa sunnuntaille. Vitutti, mutta tiesin että on se tyhjää parempi (vaikka ensin päätettiinkin että ei edes oteta lippuja jos ei kentälle päästä, varsinkaan jos joudutaan jonnekkin takahörkkölään), onhan niissä se "vaihtovaltti" eli voi vaihtaa tarpeen pienen välirahan avulla parempiin. Näinhän siinä kävi. Aivan helvetinmoisella munkilla joku oli postannut seuraavana päivänä ilahduttavat asiat- ketjuun Torille Muut-sarjan ilmoituksena yhden lukuisista Metallican lippuvaihto-ilmoituksista. Silloin tajusin että perskele, siellähän voisi olla vaihtaja (tätä en siis ilman tätä postausta olisi älynnyt tarkistaa). Kun menin saman tien katsomaan Muut ilmoitukset- palstaa, ensimmäinen Metallican lippuja koskeva ilmoitus oli "Vaihdetaan 2 maanantain kenttälippua kahteen katsomolippuun sunnuntaille tai maanantaille". Arnold oli siunannut minua. Nyt on siis serkulla ja miulla kenttäliput. Vaihdossa annoin vain 10e väliä per lippu eli oikea hinta maksettiin lipuista. Vielä kiitän vaihtajaa kerran onnistuneesta vaihdosta. Innolla odotetaan keikkaa, kentällä nähdään! Toivottavasti se 3. keikka tulee, että vähän saa liputta jääneetkin vielä tsäänssiä. |
anto 05.03.2009 14:47:45 | |
---|
Oisko kenelläkään tarvista/halukkuutta vaihtaa sunnuntain ja maanantain lippuja päikseen? Itellä lippu maanantaille katsomoon 108, mutta mieluummin sunnuntaina kävisin. |
--jamppa-- 05.03.2009 21:16:24 (muokattu 11.03.2009 21:07:29) | |
---|
Oisko kellään vaihtaa sunnuntain kenttälippua maanantain lippuun? Itellä siis kenttä maanantaille mutta haluisin vaihtaa sunnuntaille ku kaverit menossa sillo. Ilmotelkaa jos on vaihtaa |