Aihe: Metallica Suomeen kahdelle keikalle 2009
1 2 3 4 5 6
Mika Kangas
21.10.2008 12:14:38
Onko ihmisillä kokemusta tuosta lippupalvelun systeemistä että heittääkö se nykyään aina jonon hännille/ulos vähän ennen kuin liput tulee myyntiin? Itsellä on ainakin pari tämmöistä kokemusta että joskus kasin maissa oon menny sinne päivittelemään ja sitten vähän ennen klo 9 ollaankin yhtäkkiä jonossa.. Aiemmin (pari vuotta sitten) ei näin käynyt.

Kun tilasin aikoinaan Rushin keikalle lipun niin katkasivat kirjautumisenkin.Tähän Metallicaan kirjauduin sillä sekunnilla kun tietokoneen kello näytti yhdeksää jolloin jouduin jonoon.
tamin
23.10.2008 00:33:57
Onko ihmisillä kokemusta tuosta lippupalvelun systeemistä että heittääkö se nykyään aina jonon hännille/ulos vähän ennen kuin liput tulee myyntiin? Itsellä on ainakin pari tämmöistä kokemusta että joskus kasin maissa oon menny sinne päivittelemään ja sitten vähän ennen klo 9 ollaankin yhtäkkiä jonossa.. Aiemmin (pari vuotta sitten) ei näin käynyt.

Taitaa olla jonon idea hakusessa. Oisit vaa antanu kaheksalta mennä sinne jonoo ni todennäköisesti oisit siinä kohta heti yheksän jälkee saanu vuoron ostaa lippus. Jatkuva päivittäminen nimenomaisesti estää ton jonoon siirtymisen eli kaikki jonossa olevat on joka tapauksessa edellä. Näin olen itse systeemin käsittänyt. Omat ongelmansahan noissa onlinejonoissa on vielä (johtuen nettiliikennepriorisoinnista jne), mutta periaatteessa näin.
anzabar
23.10.2008 10:22:03
Taitaa olla jonon idea hakusessa. Oisit vaa antanu kaheksalta mennä sinne jonoo ni todennäköisesti oisit siinä kohta heti yheksän jälkee saanu vuoron ostaa lippus. Jatkuva päivittäminen nimenomaisesti estää ton jonoon siirtymisen eli kaikki jonossa olevat on joka tapauksessa edellä. Näin olen itse systeemin käsittänyt. Omat ongelmansahan noissa onlinejonoissa on vielä (johtuen nettiliikennepriorisoinnista jne), mutta periaatteessa näin.

Hei, nyt tuli jotain mitä en ymmärrä. :) Mites se jonoon meno nyt sitten tapahtuu esim. klo 8 kun ollaan siellä sivulla missä näkyy katsomovaihtoehdot ja lippumäärä, mutta ostaminen ei ole vielä mahdollista? Päivittääkö se sivu itseään sitten jotenkin vai miten se homma toimii että se lipun osto tulee mahdolliseksi kun kello lyö 9? Ja miten välttää se ettei putoa muuten vaan pois sieltä sivulta kun ei päivitä eikä tee mitään muutakaan? Vai puhutaanko me eri asiasta?

Kun jotenkin mulla on semmonen kutina että jos meen klo 8 sinne lipunostosivulle (mistä ei tietenkään silloin voi vielä lippua ostaa) niin lipun ostaminen ei tule klo 9 mahdolliseksi ellen päivitä sitä sivua välillä. Vai käsitänkö mä nyt jotain pahasti väärin?
Turmis
23.10.2008 17:15:04

Kun jotenkin mulla on semmonen kutina että jos meen klo 8 sinne lipunostosivulle (mistä ei tietenkään silloin voi vielä lippua ostaa) niin lipun ostaminen ei tule klo 9 mahdolliseksi ellen päivitä sitä sivua välillä. Vai käsitänkö mä nyt jotain pahasti väärin?

Kuten aiemmin mainitsin, itse menin jonottamaan klo 08:10 aikoihin, ja annoin sivn jonottaa itsekseen, koska siellä luki suomen kielellä kutakuinkin seuraavasti: "Sivu päivittyy itsekseen, älä päivitä selaimesta" tjsp.
Taisi olla jotain 2 tai 3 minuuttia yli yhdeksän, kun pääsin sisälle.
Musiikki on vakava asia, se ei saa olla iloista.
Detox
23.10.2008 19:23:36

Kuten aiemmin mainitsin, itse menin jonottamaan klo 08:10 aikoihin, ja annoin sivn jonottaa itsekseen, koska siellä luki suomen kielellä kutakuinkin seuraavasti: "Sivu päivittyy itsekseen, älä päivitä selaimesta" tjsp.

Sulla oli hyvä tuuri, itse kirjauduin 8.25 sisään, ja vasta 9.30-9.40 välissä taisi kaatua koko järjestelmä. Heti kun kirjauduin uudestaan tuli muutaman minuutin jonotuksen jälkeen teksti että tapahtuma on loppuun varattu.
Mesa 4 Life!
Check this Shit out!!!
anzabar
25.10.2008 02:03:57

Siis lukiko toi sillä sivulla mistä sitten ysin jälkeen voi ne liput myös ostaa? Ettei tullu mitään pelkkää jonopalkkia minkä päällä esim. lukee että "olet jonossa, älä päivitä, sivu päivittyy itsekseen"?
sirdickyj
25.10.2008 23:18:52
Eikai se auta muu kuin kitkeä ne yks kerrrallaan pois sitten kun niitä tulee vastaan kesäkuussa siellä Areenan edustalla kaupittelemaan...

helvetin hyvä idea olis ihan kylmästi tarjota noista huuto.net lipuista hyvä summa ja sit jättää ostamatta ja vetää kylmästi turpaan jokaista myyjää

tissiposkia nörttejä ne obn, hinteliä vellipöksyjä joilta pitäis muutenkin repiä korvat päästä

vitun nuijat
Enemmän tissiä näkyviin
Mika Kangas
26.10.2008 12:06:11
helvetin hyvä idea olis ihan kylmästi tarjota noista huuto.net lipuista hyvä summa ja sit jättää ostamatta ja vetää kylmästi turpaan jokaista myyjää

tissiposkia nörttejä ne obn, hinteliä vellipöksyjä joilta pitäis muutenkin repiä korvat päästä

vitun nuijat

Jokuhan ton jo keksi.Yhelle lippupaketille oli laitettu tarjoukseksi 1 000 000,sekin sitten kyllä ylitettiin ja loppusummaksi tuli 99 999 999,99.
Ozzyneito
26.10.2008 12:10:01

Jokuhan ton jo keksi.Yhelle lippupaketille oli laitettu tarjoukseksi 1 000 000,sekin sitten kyllä ylitettiin ja loppusummaksi tuli 99 999 999,99.

Ja pääsi hesariin asti. Tolla tavalla kannattais sabotoida kaikki, missä hinta menee esim. satasen yli.
"Bach sävelsi musiikkinsa jumalalle. Jos me sävellämme, teemme sen saadaksemme pillua." -Erlend Loe
Mika Kangas
26.10.2008 12:22:04
Ja pääsi hesariin asti. Tolla tavalla kannattais sabotoida kaikki, missä hinta menee esim. satasen yli.

Eikös muuten huutonetissä ole kielletty laittoman tavaran kauppaaminen?Noitten lippujen takana lukee selvästi että jälleenmyynti on ilman lippupalvelun lupaa kielletty.
RNold
26.10.2008 19:04:09
En tiä onko enempää tietoa, mutta keikkajärjestäjä heitti äsken Arto Nybergin haastattelusta, että Metallica faneille mieluisaa tietoa tulossa viikolla....

Liekkö kolmas keikka vai sitten kesän iso ulkokonsertti tai sitte ei mitään
Niklodeus
26.10.2008 19:07:45

En tiä onko enempää tietoa, mutta keikkajärjestäjä heitti äsken Arto Nybergin haastattelusta, että Metallica faneille mieluisaa tietoa tulossa viikolla....

Liekkö kolmas keikka vai sitten kesän iso ulkokonsertti tai sitte ei mitään

*Rummun pärinää*
Wanna-be tr0lli.
Regalis Apertura
26.10.2008 19:23:41
Lyömmekö vetoa 3. Hartwall-keikan vai Jätkäsaaren puolesta?
Mika Kangas
26.10.2008 20:16:43
Lyömmekö vetoa 3. Hartwall-keikan vai Jätkäsaaren puolesta?

Veikkaan jätkäsaarta.Tosin turhan lähellä aikataulultaan noita Hartwallkeikkoja.Ehkä sittenkin Hartwall.Tai vois se kyllä olla jätkäsaarikin.Ei se kyllä ole...tai ei tiedä.
Mikke-poika
26.10.2008 21:24:59
Veikkaan jätkäsaarta.Tosin turhan lähellä aikataulultaan noita Hartwallkeikkoja.Ehkä sittenkin Hartwall.Tai vois se kyllä olla jätkäsaarikin.Ei se kyllä ole...tai ei tiedä.

Itse kyllä veikkaisin kolmatta keikkaa Hartwallille. Miksei Jätkäsäärikin kävisi mutta luulen että Metallica ei ensi vuonna ulkoilmakeikkoja tee Euroopassa.
tamin
27.10.2008 02:33:26
Eikös muuten huutonetissä ole kielletty laittoman tavaran kauppaaminen?Noitten lippujen takana lukee selvästi että jälleenmyynti on ilman lippupalvelun lupaa kielletty.

Saahan niihin lippuihin kirjoittaa ihan mitä haluaa, mutta ei se tuosta jälleenmyynnistä silti laitonta tee.
Flash
27.10.2008 09:00:06

Itse kyllä veikkaisin kolmatta keikkaa Hartwallille.

Samoin. Se on taloudellisesti järkevä vaihtoehto bändillekkin, kun kamat on jo valmiiksi pystyssä (ei tule bensa yms. matkustuskustannuksia). Ja kivaahan se on koko henkilökunnallekkin, kun saa olla useamman päivän samassa paikassa... Hallinkin luulisi olevan aika hyvin vapaa tuohon aikaan vuodesta.
Live Music Is Better!
Regalis Apertura
29.10.2008 12:48:26
Mihinköhän perustui tuo Tanskan 4 keikan buukkaus? Eniten Metallica-faneja koko Euroopassa;)? Lars lahjoi paikalliset promoottorit;)?
mrk
29.10.2008 13:04:12
Mihinköhän perustui tuo Tanskan 4 keikan buukkaus? Eniten Metallica-faneja koko Euroopassa;)? Lars lahjoi paikalliset promoottorit;)?

Köpiksessä ei ole kovin isoja sisähalleja. Tuo Forum vetää parhaimmillaan 10000 ja kun lava on keskellä varmasti vielä vähemmän, varsinaisia istumapaikkoja hallissa ei perinteiseen jäähallityyliin juurikaan ole.
"Short On Long Term Goals"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)