elais 23.10.2008 19:54:19 | |
---|
Bändiähän olisi itse asiassa suht helppo päästä katsomaan esim. Saksaan jos olisi vaan ylimääräistä rahaa. 38€ näytti olevan liput tuonne Berliinin tammikuun keikalle. Lennot ja majoitus sitten eri juttu. Ryanairilla on melko halpoja lentoja. Ensin hommais ittensä lentokentälle, halpislennolla keikkakaupunkiin, keikka, ja suoraan kotiin. Voisi olla hienoa, kyllä. "Nothing is impossible. The word itself says I'm possible." |
MV 26.10.2008 18:15:50 | |
---|
Veivaavat ensi kesänä kolme keikkaa Wembleyllä, mmm.... Are you madferit? |
Berliinin keikalle tammikuuksi tuli ostettua liput. Romanit tuntevat moraalista vain neljä ensimmäistä kirjainta. |
Lape 29.10.2008 19:53:44 | |
---|
Oasis Globenissa 28.1.09 Himottais! Tekis silti mieli odottaa sattusko tuleen Suomen keikkaa että säästäs rahaa mutta epäilen kyllä. Koskas nää on viimeks ollu Suomes? "You tried your best, and you failed miserably. The lesson is, never try."
"No matter what you do there's always someone who's better"
- Homer Simpson |
DJKaaos 29.10.2008 20:09:08 | |
---|
Oasis Globenissa 28.1.09 Himottais! Tekis silti mieli odottaa sattusko tuleen Suomen keikkaa että säästäs rahaa mutta epäilen kyllä. Koskas nää on viimeks ollu Suomes? Kerran ovat olleet. 2000 Ruisrockissa, ilman Noelia. Romanit tuntevat moraalista vain neljä ensimmäistä kirjainta. |
Lape 29.10.2008 20:26:16 | |
---|
Kerran ovat olleet. 2000 Ruisrockissa, ilman Noelia. Joten melko vaikee uskoo että nytkään tulis Suomeen.. "You tried your best, and you failed miserably. The lesson is, never try."
- Homer Simpson |
MV 29.10.2008 20:38:26 (muokattu 29.10.2008 20:41:06) | |
---|
Oasis Globenissa 28.1.09 Himottais! Tekis silti mieli odottaa sattusko tuleen Suomen keikkaa että säästäs rahaa mutta epäilen kyllä. Koskas nää on viimeks ollu Suomes? Ää! ää! Perkele, mistä saa lippuja? Yksityiskohtaiset ohjeet kiitos! ;) No joo, tuota on kyllä ihan pakko yrittää tosissaan. EDIT: Siinä on kyllä hyvin bändillä vapaapäiviä eli sen puolesta ois mahdollista saada ne tännekin. Jättäisivät nyt ainakin sen saatanan Oslon väliin ja tulisivat Suomeen. Are you madferit? |
Lape 29.10.2008 20:54:25 | |
---|
Ää! ää! Perkele, mistä saa lippuja? Yksityiskohtaiset ohjeet kiitos! ;) No joo, tuota on kyllä ihan pakko yrittää tosissaan. EDIT: Siinä on kyllä hyvin bändillä vapaapäiviä eli sen puolesta ois mahdollista saada ne tännekin. Jättäisivät nyt ainakin sen saatanan Oslon väliin ja tulisivat Suomeen. http://www.ticnet.se tuoltapa niitä, 50 euroo ei kyl paha. Matkoihin ja hotelliinhan (ja juomiin) menee sitten enemmänki rahaa eikä olis oikein seuraakaan tonne reissulle. Noh, ne on 21. päivä Amsterdamissa ja seuraava keikka onki 24. päivä Tanskassa. Eli siinä olis iha Suomen mentävä rako 22. tai 23. päivä? Tai sit pojat haluaa viihtyä Damissa.. "You tried your best, and you failed miserably. The lesson is, never try."
- Homer Simpson |
MV 29.10.2008 21:15:39 | |
---|
Tanskassakin? Mistä te noita päivämääriä revitte, Oasiksen kotisivuilla ei ole vielä mitään mainintaa. Are you madferit? |
Lape 29.10.2008 21:49:38 | |
---|
Tanskassakin? Mistä te noita päivämääriä revitte, Oasiksen kotisivuilla ei ole vielä mitään mainintaa. Ei vai? stoptheclocks.org ilmotti skandinavian päivät 24/01/2009 - Copenhagen - Fórum 25/01/2009 - Gothenburg - Scadinavium 27/01/2009 - Oslo - Spektrum 28/01/2009 - Stockholm - Globen Arena ja nää vissiin on ihan varmoja, eli ei oo varmaan jaksettu päivittää sivuja. "You tried your best, and you failed miserably. The lesson is, never try."
- Homer Simpson |
MV 29.10.2008 22:03:54 | |
---|
Ei vai? stoptheclocks.org ilmotti skandinavian päivät 24/01/2009 - Copenhagen - Fórum 25/01/2009 - Gothenburg - Scadinavium 27/01/2009 - Oslo - Spektrum 28/01/2009 - Stockholm - Globen Arena ja nää vissiin on ihan varmoja, eli ei oo varmaan jaksettu päivittää sivuja. Mä en vittu ymmärrä vieläkään miksei ne voi raahata niitä perseitään tänne. Sitten mennään jonnekin black-metallia kuuntelevaan turskavaltioon. Tietääkö ne edes mitä rock on? Suomi on paska maa. Are you madferit? |
Stain 30.10.2008 11:30:01 | |
---|
Oasis Globenissa 28.1.09 Himottais! Tekis silti mieli odottaa sattusko tuleen Suomen keikkaa että säästäs rahaa mutta epäilen kyllä. Koskas nää on viimeks ollu Suomes? Kyllä! Tuonne jos en saa kenttälippuja niin pää räjähtää. Olin itse asiassa varaamassa reissua Dusseldorfiin, mutta kyllähän tämä tulee halvemmaksi. Hienoa. "Ajatuskaava oli se, että pakko tehdä maailman paras keikka, jos natsit tappaa meidät keikan jälkeen... "
- Kristiina, The Micragirls - |
MV 30.10.2008 16:53:36 | |
---|
Kyllä! Tuonne jos en saa kenttälippuja niin pää räjähtää. Olin itse asiassa varaamassa reissua Dusseldorfiin, mutta kyllähän tämä tulee halvemmaksi. Hienoa. Jos vaan ne liput onnistuu saamaan. Kaveri lupas kysellä työkaveriltaan, pystyykö järkkäämään liput Ruotsissa asuvien kavereiden kautta. Jos ei niin sitten jotenkin netistä. Are you madferit? |
carlos 30.10.2008 17:29:47 | |
---|
Kyllä! Tuonne jos en saa kenttälippuja niin pää räjähtää. Olin itse asiassa varaamassa reissua Dusseldorfiin, mutta kyllähän tämä tulee halvemmaksi. Hienoa. Muna suuhun, miks ton pitää olla keskiviikko! äh... by the grace of God |
carlos 31.10.2008 17:53:26 | |
---|
Muna suuhun, miks ton pitää olla keskiviikko! äh... Todellaki muna suuhun ja Hampuriin! by the grace of God |
MV 02.11.2008 22:08:10 | |
---|
Kuinka monissa tapahtumissa on yleensä saatavilla noita tulostettavia e-tickettejä? Ruotsin lippupalvelun sivuilla ei ole mitään mainintaa asiasta tuon Globenin keikan suhteen:/ Are you madferit? |
elais 04.11.2008 16:54:34 | |
---|
Oasisinet is pleased to announce that Oasis will release their new single, "I'm Outta Time" on their Big Brother Recordings label on 1st December. The single, taken from the album "Dig Out Your Soul", comes in various formats, including two collectors edition 7 singles and remixes which feature an exclusive remix of "Im Outta Time" by Marilyn Manson bassist, Twiggy with Dave Sardy, as well as remixes of album tracks by Neon Neon and Jagz Kooner. Formats are as follows: CD Single: Im Outta Time (Album Version) ~ Im Outta Time (remix) (RKIDSCD55) The Shock Of The Lightning (Jagz Kooner remix) 7 (RKID55): Im Outta Time (Album Version) / To Be Where Theres Life (Neon Neon remix) 7 (RKID 55X): Im Outta Time (Remix) / The Shock Of The Lightning (Jagz Kooner remix) DIGITAL: 'Im Outta Time (Album Version) / Im Outta Time (Remix) Bundle Im Outta Time (Video) Remixiä remixin perään. Oisivat laittaneet B-puolelle edes "I Believe In All":in tai jonkun muun Dig Out Your Soulin ylijäämäbiisin. "Nothing is impossible. The word itself says I'm possible." |
MV 04.11.2008 17:36:23 | |
---|
Ei jumalauta. Lähetin tuonne Ruotsin lippupalveluun sähköpostia, ja kyselin, saako Oasis-lippuja netistä tulostettavina. Vastasivat toki, mutta kertoivat keikkapäivät ja lippujen hinnat??! Perkele, huomenna pitäisi jo toimia. Are you madferit? |
riimu 04.11.2008 18:22:17 | |
---|
Ei jumalauta. Lähetin tuonne Ruotsin lippupalveluun sähköpostia, ja kyselin, saako Oasis-lippuja netistä tulostettavina. Vastasivat toki, mutta kertoivat keikkapäivät ja lippujen hinnat??! Perkele, huomenna pitäisi jo toimia. Kerrohan miten homma onnistui yms. Ruotsiin kun kans olen menossa keikalle näillä näkymin. Voitas vaiks m.net lädiporukka koota matkalle jos useampia on lähdössä. Don't ask me about Grim Fandango. |
Lape 04.11.2008 18:41:09 | |
---|
Jepp mä olisin kans kyl lähös ruotsin keikalle, toivottavasti vaan ei ruuhkaudu sivut liikaa. Tuleekos nää ny sitten myyntiin Suomen aikaa klo 8 vai 10 öööh ei pysty ajatteleen kumpaan suuntaan toi aikaero menee. Ite oon kerran ollu Ruotsissa keikalla ja silloin pistin vaihtoehdoks lipun noudon areenalta ja hyvin saatiin liput silloin itse keikkapäivänä. Ajattelin sen sitten pistää sen nyt taas. "You tried your best, and you failed miserably. The lesson is, never try."
- Homer Simpson |