Dunga 28.10.2008 20:24:51 | |
---|
Eiköhän levy-yhtiö poimi sieltä finalisteista haluamansa artistit levyttämään, vaikka eivät voittaisikaan. Eihän se voittaja edellisinäkään vuosina ainoa menestystä saanut artisti ole ollut vrt. Antti Tuisku, Anna Abreu ym. Interstellar overdrive. |
trashjones 28.10.2008 21:49:09 | |
---|
Mite ihmeessä tuo Anna roikkuu aina vaan mukana. Aivan kamala ääni ja vielä yrittää olla jotenkin persoonallinen. Master of Puppets Im vetämällä your strings |
aivokuolio 28.10.2008 22:43:24 | |
---|
Aivan kamala ääni ja vielä yrittää olla jotenkin persoonallinen. Hälytys! Kilpailija yrittää olla personaallinen! Pois kisasta! Heti! |
Diablero 28.10.2008 22:45:51 (muokattu 28.10.2008 22:46:23) | |
---|
Hälytys! Kilpailija yrittää olla personaallinen! Pois kisasta! Heti! Mun mielestä se ei kuulosta tai näytä tai vaikuta yhtään persoonalliselta. Päin vastoin. En mä ainakaan siitä löydä mitään sellaista. Mun mielestä se on ihan karaoketasoa muutenkin. Mielipidehän tämä vain on, ei totuus. Mutta mua v*tuttaa kuunnella sitä |
nappero 29.10.2008 08:39:31 | |
---|
Paskin Idols ikinä. Perusteluja ei edes tarvita. Terve ja heipähei! |
Johnny Buzz 29.10.2008 08:45:30 (muokattu 29.10.2008 08:45:53) | |
---|
Mun mielestä se ei kuulosta tai näytä tai vaikuta yhtään persoonalliselta. Päin vastoin. En mä ainakaan siitä löydä mitään sellaista. Mun mielestä se on ihan karaoketasoa muutenkin. Mielipidehän tämä vain on, ei totuus. Mutta mua v*tuttaa kuunnella sitä Kyllä Annalla on mun mielestä persoonallinen ääni ja se on muutenkin aito persoona. Parhaiten se noista mimmeistä vetää. On ihan täysin oma itsensä noissa lähetyksissä. Lauloi nimittäin taustoja meidän levyllä neljässä biisissä ja samoin levyjulkkarikeikallamme. |
vanttera 29.10.2008 09:04:48 | |
---|
Kyllä Annalla on mun mielestä persoonallinen ääni ja se on muutenkin aito persoona. Parhaiten se noista mimmeistä vetää. On ihan täysin oma itsensä noissa lähetyksissä. Lauloi nimittäin taustoja meidän levyllä neljässä biisissä ja samoin levyjulkkarikeikallamme. Heh, oot jäävi! Oon kyllä samaa mieltä, silti. Parraan näköönenkin son. "No kuka siellä muka ois ollu joraamassa ja
kiinnittänyt niitten tyttöjen
huomion ellei meitsi." |
Johnny Buzz 29.10.2008 09:07:54 | |
---|
Heh, oot jäävi! Oon kyllä samaa mieltä, silti. Parraan näköönenkin son. Varmastikin oon vähän jäävi, mutta osaan toki katsoa tota tilannetta objektiivisestikin. |
Tällaset teemameiningit ovat kyllä persiistä. Mun mielestä laulajan pitää olla maailman paras omassa genressään, eikä osata vetää vähän kaikkea ihan kivasti. "Kun ihminen nukkuu, sille ei tapahdu mitään. Mutta kun se ei nuku, se voi saada vaikka kalan." |
Miuq 29.10.2008 11:13:53 | |
---|
Tällaset teemameiningit ovat kyllä persiistä. Mun mielestä laulajan pitää olla maailman paras omassa genressään, eikä osata vetää vähän kaikkea ihan kivasti. toivottavasti ei tule liian montaa teemajaksoa. edelleen iskee puklurefleksi ilkka jääskeläisen "sukkahousuhevi"-vetoa ajatellessa. pyörä pyörii mutta orava on kuollut. |
jazzmies 29.10.2008 21:52:24 | |
---|
Tällaset teemameiningit ovat kyllä persiistä. Mun mielestä laulajan pitää olla maailman paras omassa genressään, eikä osata vetää vähän kaikkea ihan kivasti. Täältä tulee täysin eriävä mielipide. Vaikka Idols on idolikilpailu, on sen työkalu laulu. Eli ei siinä mitään idolia etsitä, vaan parasta laulajaa. Kaikilla idoileilla tässä universumissa on jokin substanssi, ja Idols-formaatissa se on laulu. Parasta laulajaa voidaan etsiä parhaiten tehtävillä. Jos ei taitu, niin häpeä niskaan ja pois kilpailusta. Ja laulajien tärkein genre on musiikki, jossa on laulua. Se on sietätöntä kuunnella 17,6 kpl puoliheviä joltakin piipittäjältä, kuten viime kaudella jouduimme kärsimään. Ilman tehtäviä joku yrittää luoda brändiänsä valitsemalla samanlaisia kappaleita, mutta huonoista valinnoista joutuu kärsimään koko Suomi. Keskiverto Idols-semifinalisti osaa laulaa 7 kpl ohjelmiston, jonka jälkeen menöö sormi suuhun. Pakon edessä laulajat venyvät parempaan kuin itsetunnonsa huipulla mikkihiiriäänellään tulkitessaan Black hole sunia. Mul tällanen kikotusmusa aiheuttaa aina valtavaa sisäistä raivoa. Sama merenque-hommat, verenpaine nousoo. -Roberto - |
Rauzku 29.10.2008 21:54:19 | |
---|
Annan hehkutus tosiaan ihan turhaa, ohut ääni, yrittää viehättää yleisöä pikkutyttömäisellä enkeliäänellä. Jos yrittäis oikeen laulaa ääneen niin voi olla ettei ois nannaa korville. |
kk80 29.10.2008 22:47:15 | |
---|
Eikö tuo Bonhamin kommentti tähän jo aiemmin ollut aika osuva? Eiköhän levy-yhtiö halua idoliksi juuri sen joka kotiuttaa suurimmat rahamäärät, niin äänestyksistä kuin levymyynnistä. Ei kai ole mitään tarvetta peukaloida tuloksia. Äkkiseltään näin voisi luulla. Tosin on aina olemassa näitä ilkkajääskeläisiä, joiden ura lähtee laskuun heti Idols-finaalin jälkeen. Ehkä Idols äänestyksessä kaveri pystyy kokoamaan taakseen tietyn henkiset ihmiset, jotka eivät kuitenkaan osta levyjä tarpeeksi. Levy-yhtiöllä on varmasti oma vankka visionsa siitä kumman finalistin ura olisi todennäköisemmin tuottoisampi tai sopivampi yhtiön linjaan. Miksei siis fuskattasi ja nostettaisi omaa suosikkia voittoon? Jos nyt Kallen äänestämisestä tulisi jokin rickrollauksen tapainen netti-ilmiö ja äijä pääsisi finaaliin asti, niin veikkaisin, että jotain vipuja käännettäisiin ja varmistettaisiin ettei ihan perseilyksi mene touhu. Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010! |
Hannu H. 29.10.2008 23:40:13 | |
---|
Jos nyt Kallen äänestämisestä tulisi jokin rickrollauksen tapainen netti-ilmiö ja äijä pääsisi finaaliin asti, niin veikkaisin, että jotain vipuja käännettäisiin ja varmistettaisiin ettei ihan perseilyksi mene touhu. Jos ei muuta niin vipu nimeltä automaattipuhelin :) Pieni hinta siitä että ei tarttee alkaa vääntämään hampaat irvessä paskasta konvehtia jos on parempaakin tarjolla.. Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. |
Booligan 30.10.2008 11:18:08 | |
---|
Pete Parkkonen Suomi-ilmiö Vesa Suonto Nyt reppu jupiset riimisi rupiset Kalle Löfström En saa mielestä sinua Koop Arponen Vuonna '85 hyviä biisejä illan jaksossa. sääli vain että Petelle tuli Suomi-ilmiö, en usko että pystyy tekemään siitä hyvää. alkuperäinen on liian kova. Vesa olisi varmasti onnistunut em. biisin kanssa. lyriikat=ajanhukkaa kitarasoolojen välissä |
Ozzyneito 30.10.2008 11:19:00 | |
---|
Tänään laittaisin rahani Koopin puolesta. "Bach sävelsi musiikkinsa jumalalle.
Jos me sävellämme, teemme sen saadaksemme pillua."
-Erlend Loe |
aivokuolio 30.10.2008 11:42:25 | |
---|
|
J-PPP 30.10.2008 11:42:34 | |
---|
Kalle Löfström En saa mielestä sinua Miksi lähdit pois-uaah? Nyt liikaa juon-aahmm. Selviänkö koskaan yli tuon-uuaahhm. Krapulassako makaisin-uaaahm? Ajatusta siedä en-uaah. Entä tuletko takaisin-uaaaaah? Sitä tiedä en-uaahm. Toivottovasti ei näin. |
Jormaz 30.10.2008 12:02:29 | |
---|
Miksi lähdit pois-uaah? Nyt liikaa juon-aahmm. Selviänkö koskaan yli tuon-uuaahhm. Krapulassako makaisin-uaaahm? Ajatusta siedä en-uaah. Entä tuletko takaisin-uaaaaah? Sitä tiedä en-uaahm. Toivottovasti ei näin. Lovexia suomeksi? No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Hannu H. 30.10.2008 13:08:44 | |
---|
Suomi-ilmiön riffi banjolla... uujeah! Kuulen sen jo sieluni korvin. Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. |