BassLass 08.10.2008 21:18:53 | |
---|
Ämm...haluttas kovasti vääntää loksit naamaan...pelko kuitenkin kalvaa ettei toimi/hiukset lyhenee liikaa. Olis paljo helpompaa jos ne vois halunsa mukaan aukaista pois. |
Stoghra 09.10.2008 09:46:51 | |
---|
Voiku kasvas hiukset nopsaan, ja ois vähän paksummat. Sais taas takut päähän. Parhaat on Look onto the rays of the new stoner sun rising |
Ze Kink 12.10.2008 03:22:03 | |
---|
"If by noise you mean uncomfortable sound, then pop music is noise to me" -Masami Akita | Aberrant Vascular |
Milkop 12.10.2008 12:59:35 | |
---|
Puolet pötkylöistä lähti, nyt näytän tältä Asennetukka. Itse en kyllä moista kehtaisi pitää :) "I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide |
Dutteri 12.10.2008 20:28:36 | |
---|
|
koiralauri 13.10.2008 16:05:06 | |
---|
Tänään tulee minustakin takkutukka |
Krigg 26.10.2008 19:47:19 | |
---|
Väkersinpäs tuossa pari yötä sitten tekemisen puutteen takia itselle lockist päähän solmimalla ja ihan hyvin on näyttänyt tähän asti pysyvän ilman mitään muita värkkäilyjä. Tosin jotkut takut lähtenyt hieman purkautumaan ja suihkussa en ole viellä käynyt saapas nähdä mitä takut tykkäävät vedestä ja tervashampoosta. Takki -> |
BassLass 26.10.2008 20:22:21 | |
---|
Tässä nyt on pakko alkaa kyselemään ku hiostaan ihan sanperisti. Varmasti on kyselty vaikka kuinka monta kertaa nämäkin asiat täällä mutta en jaksa alkaa lukemaan koko ketjua läpi. Kuinka paljon hiukset lyhenee kun rastottaa? (onko tää jotenki henkilökohtasta kun jotku sanovat että ihan älyttömästi ja jotku ettei juuri ollenkaan?) Itellä on vähäsen reilusti yli olkapäiden. Entä kun on ihanat luonnonkiharat? (Tai kuten jotku sanoo slash-tukka) Erottaako rastoista että onko normisti suorat vaiko kiharat hiukset? Siis tuppaako olemaan erityyppiset? Tyhmiä täällä kysellään, juum. Ihan mielipidekysymys: kannattaako? |
vaakku2 26.10.2008 22:29:12 | |
---|
Oon nyt antanu hiusten olla pari kuukautta etten oo tehny niille mitään, ja takkuja on ilmestyny aika monta. Pari isompaakin. Kunhan nämä hiukset tästä kasvaa niin eiköhän ne ihan hyvin takkuunnu. ps. eka postaus :() |
Milkop 26.10.2008 23:09:12 | |
---|
Kuinka paljon hiukset lyhenee kun rastottaa? En tiedä juuri mistään mitään, mutta kannattaa varautua että voivat puolellakin lyhentyä. Näin ainakin itsellä kävi. Jospa jo kohta alkaisivat kasvaakin taas, vuoden verran nyt ollut tukka kampaamatta. "I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide |
Lasitten 28.10.2008 21:29:34 | |
---|
Suunnilleen puolet ne voi lyhentyä normaalisti semmosen 1/3 normipituudesta, mitä paksummat rastat tulee sitä enemmän ne lyhentyy. Ja ero suoran tukan ja luonnokiharoitten välillä on se, että kiharat rastottuvat huomattavasti helpommin. Muunlaisesta erosta en ole koskaan kuullut puhuttavan. Jos komodo ampuu pihevin 300km/h kohti 2kg siikaa niin jääkö hammetti ilmaan tiluttamaan wahilla? |
Misse 28.10.2008 22:04:48 | |
---|
Mulla on nyt muutama kuiturasta roikkumassa korvantakaa. Käväisin suihkussa ja totesin kohta että eihän noita penteleitä saa millään kuivaksi. Hyviä kikkoja kuuman föönin lisäksi? Allekirjoitus ja nimen selvennys |
Mursukanta 29.10.2008 10:39:22 | |
---|
Mulla on nyt muutama kuiturasta roikkumassa korvantakaa. Käväisin suihkussa ja totesin kohta että eihän noita penteleitä saa millään kuivaksi. Hyviä kikkoja kuuman föönin lisäksi? Laita ne uuniin |
Hyviä kikkoja kuuman föönin lisäksi? ei kananta pitää mitään "kuiturastoja"...rumiakin kun ovat. Corruption, war and pain is god. |
Ze Kink 29.10.2008 11:04:51 (muokattu 29.10.2008 11:06:58) | |
---|
ei kananta pitää mitään "kuiturastoja"...rumiakin kun ovat. Tyttöystävällä on nyt tokat kuidut päässä, enkä ole kyllä samaa mieltä. Villat näyttää kyllä yleensä aika hölmöiltä. Hyvin tehtyjä kuituja ei välttämättä edes erota normihiuksista. "If by noise you mean uncomfortable sound, then pop music is noise to me" -Masami Akita | Aberrant Vascular |
Misse 29.10.2008 17:15:56 | |
---|
ei kananta pitää mitään "kuiturastoja"...rumiakin kun ovat. No ei noi kyllä oikeilta näytä, mutta toisaalta ei välttämäti oo tarkotuskaan. Onpahan tommoset killuttimet tossa. Ihan kivat musta kun ovat kahdella värillä käärityt. Allekirjoitus ja nimen selvennys |
vantage 03.11.2008 17:08:32 | |
---|
nähdä mitä takut tykkäävät vedestä ja tervashampoosta. Takki -> Suosittelen knotty boyn tuotteita Ruotsista suht halvalla tilattuna. Lähdetäänkö meille kuuntelemaan Peter Toshia? |
Milkop 03.11.2008 17:35:10 | |
---|
Mitä ihmettä te oikein hifistelette? Erittäin hienoa suomalaista käytän itse ja hyvin on toiminut. Tuntuu vähän siltä että moni käyttää enemmän massia loksien pesuun/hoitoon ym. kuin suoraan tukkaan, vaikka minusta pötköjen idea on täysin päinvastainen. Ihme hommaa, vaikka ei siinä, saahan sitä panostaa jos on vähän daiju :) "I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide |
pehko 04.11.2008 15:42:00 | |
---|
Mitä ihmettä te oikein hifistelette? Erittäin hienoa suomalaista käytän itse ja hyvin on toiminut. Tuntuu vähän siltä että moni käyttää enemmän massia loksien pesuun/hoitoon ym. kuin suoraan tukkaan, vaikka minusta pötköjen idea on täysin päinvastainen. Ihme hommaa, vaikka ei siinä, saahan sitä panostaa jos on vähän daiju :) linna shamppoo on toinen, varmasti tulee halvemmaks kun tilata mömmöt ruotsista. "Nyky-yhteiskunta on omiaan tappamaan kaiken kiinnostuksen elämää kohtaan." - minä |
Karlsson 11.11.2008 14:16:47 | |
---|
Mitä ihmettä te oikein hifistelette? Erittäin hienoa suomalaista käytän itse ja hyvin on toiminut. Tuntuu vähän siltä että moni käyttää enemmän massia loksien pesuun/hoitoon ym. kuin suoraan tukkaan, vaikka minusta pötköjen idea on täysin päinvastainen. Ihme hommaa, vaikka ei siinä, saahan sitä panostaa jos on vähän daiju :) Tarttuu kuin tippuri toi käsitys, että pötköjen kanssa pitää nussiskella pieteetillä. Oli se sitten vahaa, erikoisshampoota tai pitkät pesuvälit. Ja eka ja vika yhdistettynä sitten ihmetellään kun pää kutisee niin, että taju lähtee. Laskeskelin, että tässä on ollut takut päässä yli kymmenen vuotta, koko sen ajan pesten ihan normaalisti (=päivittäin) ja, oh, tossahan noi roikkuu edelleen. Ainut toimenpide pre-lockseiluun verrattuna on se, että olen hävittänyt kamman. Ja aikaisemmin tässä ketjussa taisinkin nillittää siitä, että näistä ei ole takutettuja kuin ehkä yksi (elämässä on utuisia hetkiä, ei kaikkea muista), loput itsestään syntyneitä ja kertaakaan ei ole auottu näitä vai mitä ihme kauhukuvia hoidosta nyt maalaillaankaan aina. Avainsana: helppohoitoisuus Tonnin jenkkipeli. |