Aihe: Epiphone Violabass
1
Tele van Caster
09.09.2008 02:30:39
Bassoa oon tässä hommailemassa ja lähinnä vaan omaan hengailu-soitto käyttöön. Eli halpista kehihin! Oon tässä ihaillut helkkarin edullista Epin Viulubassoa thomannilta. Onko kellään mitään kokemuksia? Ja mitä soundiin tulee niin tiedän, että noissa on lyhyt sustain mutta niin sen pitää ollakin.

http://www.thomann.de/fi/epiphone_viola_bass.htm
Nazareth
09.09.2008 07:49:09
Off-topic mutta mulla on Harley Bentonin vastaava malli. Kyllä sillä soittelee ihan ilokseen. Saundi on, hmm, tumppuinen, mutta oikein mukava basso on.
"Helman alta tupsu vilkkuu, go-go-rytmi soi." - Irwin Goodman
pekezu
28.10.2008 20:16:01

Suosittelen miettimään hetken mikäli Thomannilta tilaat -- mulla on nyt ollut about 3kk tilaus, maksettuna sisässä ja edelleen ihmetellään että missä viipyy. Uusin arvaus oli (jo kolmannen kerran) - ensi kuun vaihteessa. Peruisin koko jutun mutta mukana tilatun laukun ne kyllä toimitti välittömästi :) En siis jaksa alkaa sitä palauttelemaan.

Yleisesti kandee kattoa, että tuote on ns. "vihreällä" nettikaupassa. Itse olen tilannut kymmenisen kertaa thomannilta, eikä kertaakaan ole ollut ongelmia toimituksen kanssa. Useimmiten puuttuneet tuotteet on lähetetty sitten jälkitoimituksella.
"Ei mielipiteit välttämättä tarvii perustella, riittää kun on vaan jotain mieltä!!!1!" -Tuntematon teini IRC-Galleriasta
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)