tupac 26.10.2008 12:13:54 | |
---|
|
UncleFester 26.10.2008 13:25:37 | |
---|
Kokemuksia löytyy tuosta GK:sta ja voin suositella. Hyvä saundi, potkii yllättävän paljon vaikka onkin 2x10 ja mökää lähtee aivan kiitettävästi. Enpä ole pahemmin pahaa sanaa tuosta kombosta kuullut. Clippivalo tuossa laitteessa ei heti lähde palamaan, mutta elementit alkavat vähän pieremään jos oikein kovaa luukutat... mutta saa olla jo lujalla silloin. Saahan siitä lisäkaapin kanssa kaikki tehot irti jos on tarvis laajentaa myöhemmin. |
Pallisti 26.10.2008 14:07:23 | |
---|
GK on kova valmistaja! Mutta mites tämä, onko liian iso? http://www.thomann.de/fi/ashdown_magc410t300.htm Noi ashdownin vehkeet on mielestäni tosi hyviä ja suht "edullisia". Mun elämäni suurin virhe oli, että möin mun pikku asdownin pois :( |
tupac 26.10.2008 17:52:03 | |
---|
GK on kova valmistaja! Mutta mites tämä, onko liian iso? http://www.thomann.de/fi/ashdown_magc410t300.htm Noi ashdownin vehkeet on mielestäni tosi hyviä ja suht "edullisia". Mun elämäni suurin virhe oli, että möin mun pikku asdownin pois :( Mulla on nyt erillis systeeminä 4x10+nuppi ja olen jotenki mieltynyt 2x10:iin sen kuljettamisen kannalta Toi ashdown on kyllä mielenkiintoinen noin niinku ulkoisesti ja sitäki näyttää löytyvän 2x10 tuumaisena. Onko ashdownista kellään kokemuksia......ei muuta ku ajatuksia kehiin.. |
Pallisti 26.10.2008 19:19:59 (muokattu 26.10.2008 19:23:59) | |
---|
|
Hullu basisti 27.10.2008 18:49:21 | |
---|
Eiks Soundstore myy Ashdowneja. Ittelläkin kuumotellu Ashdownin vempeleet ja jahka kun pääkaupunkiseudulle seuraavaksi ajaudun niin täytyy käydä ihmettelemässä moisia vempeleitä oikein livenä. "I have taken more out of alcohol than alcohol has taken out of me" Winston Churchill |
Onkohan muita tuommoisia GK Backline 210 II:n kaltaisia comboja, jotka maksavat noin maksimissaan 500e ja jälkeenpäin - säästöjen hiukan kasvettua - voisi liittää toisen kaapin. Silleisti, että ilman lisäkaappia riittäisi treenikselle ja lisäkaapin kanssa vaikka omalle keikalle/tjv. Tuo GK:n Backline vaikuttaapi ihan kivalta kyllä. |
Pallisti 29.10.2008 11:22:39 | |
---|
Onkohan muita tuommoisia GK Backline 210 II:n kaltaisia comboja, jotka maksavat noin maksimissaan 500e ja jälkeenpäin - säästöjen hiukan kasvettua - voisi liittää toisen kaapin. Silleisti, että ilman lisäkaappia riittäisi treenikselle ja lisäkaapin kanssa vaikka omalle keikalle/tjv. Tuo GK:n Backline vaikuttaapi ihan kivalta kyllä. Eikös se yleensä mene niin, että keikalla selviää pienemmillä vehkeillä, kuin treeniksellä? Mulla ainakin oli ennen semmosia huolia... Livetilanteessa kaikki ajetaan pa:n kautta ja lavamöykkää pyritään pitämään mahd pienenä. Lisäksi lavalla on monitorointi. |
Stechenderecht 29.10.2008 16:26:49 | |
---|
Eikös se yleensä mene niin, että keikalla selviää pienemmillä vehkeillä, kuin treeniksellä? Mulla ainakin oli ennen semmosia huolia... Livetilanteessa kaikki ajetaan pa:n kautta ja lavamöykkää pyritään pitämään mahd pienenä. Lisäksi lavalla on monitorointi. Juum, siis mietin lähinnä jotain kummallista ulmoilmakeikkaa, jossa ei ole mitään kovinkaan kunnollista pa-laitteistoa. Joo, ton keikkajutun voi unohtaa. Mutta olis kiva tietää ylipäätään tuommoisia comboja, joihin saa kivasti lisätehoa kaapeilla. Varmaan ite kyllä ostan jonkun nupin ja 4x10 kaapin. |
lukeman 29.10.2008 17:16:01 | |
---|
Jos kontrolliksi tulee niin varmasti riittää ja toimii. Itelle riittää 2x10 combo vallan hyvin sekä on kätevä roudattava. Myin 2x10 lisäkaapin pois tarpeettomana. Ostan EMG PJ-mikkisetin potikoineen, piuhoineen sekä patteriklipsin kera. |