Sweet leaf 28.10.2008 18:03:45 | |
---|
Muuten valmis mut yks soittaja niiltä puuttuu, en oo koskaan tavannu niitä ees. Entä jos ne ei oo tyytyväisii muhun? |
Rohkeasti vaan ja avoimin mielin :) Isojussi on se puu, se iso puu. |
Nazareth 28.10.2008 18:09:37 | |
---|
Niitä saattaa jännittää iha yhtä paljon. Reilusti vaan. Lisää pituutta heti, muuten ei aukene naisen peti. |
Sergei Fallinen 28.10.2008 18:49:16 | |
---|
Ne on todennäköisesti ylimielisiä mulkkuja ja rupeaa nauraan sulle heti kun näkee sut. Tai mistä minä tiedän, voi ne olla myös ihan kivoja kavereita, kai se kokeilemalla selviää. |
Kailis 28.10.2008 19:03:08 | |
---|
Ihan normaali ilmiö. enemmän olisin huolissani jos ei yhtään jännittäisi. Menet paikalle , olet oma itsesi ja annat parastasi. Enempää ei voi vaatia. Ihmisiä nekin on. |
Horatius-87 28.10.2008 21:21:42 | |
---|
Enemmän sua vituttaa jos et mene. "Pala seinää lennähti helvettiin,
ja ennenkuin me se korjattiin,
me johtajaa reijästä pilkattiin." |
BassLass 28.10.2008 21:57:43 | |
---|
Komppaan kaikkia ylläolevia. Huomenna kaikissa uusissa bändimiiteissa huudetaan tulokkaalle "Ei vittyyh, sääkö et meinannu uskaltaa tulla meijä kanssa skulaa, lolzzzzz" tai jotain. |
sahkuifk 28.10.2008 22:23:16 | |
---|
Mee vaan. Muaki jänskättää sun takii... Meidän treenikämpän ikkunasta näkyy route 66, onhan sekin jo jotain matkalla menestykseen. |
Väinämöinen 28.10.2008 23:21:18 | |
---|
Hehheh, pitäähän tuon vähän jännittääkin. Hyvä homma, että olet pääsemässä bändiin. |
teukka 29.10.2008 08:31:23 | |
---|
Se on aikamoinen tilaisuus mennä koesoittoon. Ei ehkä vain sillä että riittääkö soittotaidot vaan että mites ne kemiat natsaa. Ehkä jopa aluksi tärkeämpikin asia. Mä kun menin tuon nykyisen bändin koesoittoon niin en hirveesti jännittänyt kun ei mahottomia vaadittu ja bändi oli kuullut jo erään tekemäni biisin pohjille.Paskahko mutta silti. Ja sitten se että eihän siinä mitään häviä jos menee käymään vaan siinä jos ei mene.... There´s only one rule of metal...PLAY IT FUCKING LOUD!!! |
Johnson D 29.10.2008 09:38:53 | |
---|
Meillon muuten valmis bändi, mut yks soittaja puuttuu. Se on tulossa tapaamaan meitä. Entä jos se ei oo tyytyväinen meihin? :) Se, kellä on kuollessaan eniten romua, on voittaja! |
kenonen 29.10.2008 09:46:14 | |
---|
Entä jos ne ei oo tyytyväisii muhun? Ne ottaa seuraavan ja sä haet sitte johki muuhun bändiin. Ei siinä sen kummempaa. Menet paikalle, soittelet omat jutut niin ku pystyt ja siinä kaikki. Jännittää varmasti, mutta entä sitte. Niin oli itelläkin joskus ja vielä satojen keikkojen ja soittojen ja uusien soittokaverien jälkeen, joskus kihelmöi. Ajattele vaan, että mun juttu on tää ja teen sen näin ja sillä siisti. Ellei riitä, niin reenataan lisää. Voihan se olla myös toisinpäinkin. Toteet, et ei jumalauta mä näiden turapaavojen kanssa ala tekeen mitään. Niinkin on käynyt. |
Ristihuuli 29.10.2008 10:36:26 | |
---|
ei kannata, yrittäminen on aina ensimmäinen askel epäonnistumiseen. jos satutkin mokaamaan niin siinä on sitten elämä pilalla kun tiedät näiden henkilöiden muistavan ikuisesti sinut turapaavona! |
hyllevi 29.10.2008 11:33:02 | |
---|
15 bissee tekee ihmeitä. Ite en oo oikeestaan ajatellu asiaa, hyvin ne tapaamiset ja koesoitontapaset on menny kun en oo stressannu asiasta, vaikka en yleensä jaksa ees treenata biisejä tai osaa soittaa muutenkaan. Kannattaa olla basisti. http://myspace.com/fuckedwithaguitar |
Nidhöggr 29.10.2008 22:35:35 | |
---|
Vedät vaan vitusti viinaa, kaadat rummut ja vedät basistia/kitaristia turpaan. Tällä tavalla ovat monet tunnetut muusikot aloittaneet uransa. "Komodo on saari, komodovaraani on pääosin japanilaisten tyttöjen antamilla pihvillä elävä eläin" -Jokapaikanapina |
Kailis 30.10.2008 00:13:53 | |
---|
Vedät vaan vitusti viinaa, kaadat rummut ja vedät basistia/kitaristia turpaan. Tällä tavalla ovat monet tunnetut muusikot aloittaneet uransa. Näin varmaan teki hyvin tunnettu mr. Jawskikin? |
Lennu 30.10.2008 09:34:05 | |
---|
Näin varmaan teki hyvin tunnettu mr. Jawskikin? Thehee :D Jätkällä kyllä välillä lohkee nasevia. Isojussi on se puu, se iso puu. |
Nidhöggr 30.10.2008 17:29:20 | |
---|
Näin varmaan teki hyvin tunnettu mr. Jawskikin? Ja katsos kuinka pitkälle olen päässyt: Minulla on KÄYTTÄJÄTUNNUS Suomalaisella MUSIIKINHARRASTAJIEN SIVUSTOLLA! "Komodo on saari, komodovaraani on pääosin japanilaisten tyttöjen antamilla pihvillä elävä eläin" -Jokapaikanapina |
Kailis 30.10.2008 17:36:16 | |
---|
Ja katsos kuinka pitkälle olen päässyt: Minulla on KÄYTTÄJÄTUNNUS Suomalaisella MUSIIKINHARRASTAJIEN SIVUSTOLLA! Hell yeah =D Mä olin sitten niiiiiin sekaisin etten edes muista tehneeni samoin, koska mullakin on kaikki isolla kirjoitettu. Ja pari jäähyä. Ja vihamiehiä. Alemmuuskompleksi. |
puusormi 30.10.2008 20:18:44 (muokattu 30.10.2008 20:22:55) | |
---|
Muuten valmis mut yks soittaja niiltä puuttuu, en oo koskaan tavannu niitä ees. Entä jos ne ei oo tyytyväisii muhun? Ne kuitenkin vihaa sua. Mua ainakin vihaa kaikki ja ihan vaan siksi että olen vainoharhainen. Eiko meet sinne ja soitat sen mitä lähtee. Jos ei natsaa niin ei natsaa eihän siinä mitä. Ja jos natsaa niin ei siinäkään mitään, paitsi että rok ja maailmankartalle. edit: Huomasitteko muuten, ketjun aloittaja ei ole kirjautunut sisään tuon viestinsä jälkeen. Kenties kutsu bändiin olikin valkoisten orjakauppiaiden juoni? Olkaa varuillanne! Saapiko lähettää terveisiä? |