Kisma 28.10.2008 16:02:27 | |
---|
Kerro edes minkä tilasit. |
tilupelle 28.10.2008 16:21:20 | |
---|
Kerro edes minkä tilasit. SG standard täytti vaatimukset aika hyvin :smoke: |
SG standard täytti vaatimukset aika hyvin :smoke: Oikein! Erittäin oikein. |
Mandarax 28.10.2008 18:22:46 | |
---|
SG standard täytti vaatimukset aika hyvin :smoke: Way to go! Sillä ei vaan voi mennä metsään. I don't care to belong to a club that accepts people like me as members. -Groucho Marx- |
Detox 28.10.2008 18:24:52 | |
---|
SG standard täytti vaatimukset aika hyvin :smoke: Ilmeisesti kaula ei sitten ollut liian paksu? Onko tuossa se 60s slim? Mesa 4 Life!
Check this Shit out!!! |
doppelgänger 28.10.2008 19:07:33 | |
---|
En kehtaa tälle aloittaa uutta ketjua joten spämmätään tätä: Minäkin etsin kitaraa monipuoliseen menoon mutta pienemmällä budjetilla (max 500-600). Kitaran pitäisi soveltua bluesiin, rauhallisempaan rokkiin (esim. Pink Floyd) ja vähän raskaampaankin musiikkiin. Grass Rootsin SG miellyttää silmää, on sopivan hintainen ja vaikutti ihan hyvältä kun testasin. Mietin vain että soveltuuko joku muu suunnilleen saman hintainen kitara käyttötarkoituksiini paremmin kuin SG? Olen katsellut myös Fenderin Stratocastereita mutta niillä ei kai niin hyvin raskaampia soundeja irtoa kuin SG:llä. http://www.musamaailma.fi/epages/mu … tPath=/Shops/musa/Products/11093068"Never argue with a fool,they only lower you down to their level and beat you with experience" -J.R.R Tolkien |
Krice 28.10.2008 22:42:20 | |
---|
Minäkin etsin kitaraa monipuoliseen menoon mutta pienemmällä budjetilla (max 500-600). Kitaran pitäisi soveltua bluesiin, rauhallisempaan rokkiin (esim. Pink Floyd) ja vähän raskaampaankin musiikkiin. http://www.thomann.de/fi/godin_sd22_leaftop_am_mn.htm Monipuolinen, laadukas, saa myös ruusupuuotelaudalla ja eri värisenä. Vintage-talla pitää vireen jopa tyydyttävän hyvin. |
marjastaja 31.10.2008 12:34:41 | |
---|
Mietin vain että soveltuuko joku muu suunnilleen saman hintainen kitara käyttötarkoituksiini paremmin kuin SG? Olen katsellut myös Fenderin Stratocastereita mutta niillä ei kai niin hyvin raskaampia soundeja irtoa kuin SG:llä. Kyllähän se on niin että humppareilla lähtee enemmän säröä ja "ala potkua". mutta jos et oo sg:stä varma nin kokeile jotain fat stratoa tai muuta humpparillista stratoa tai teleä. |
MillionMilesAway 31.10.2008 14:53:11 | |
---|
Kysympä tässä aiheessa, kun uuden ketjun aloittaminen olisi turhaa. Olisiko Squierin Classic Vibe Stratosta mihinkään tai Meksikossa valmistetusta Fenderin Classic Stratosta? Kakkoskitaraksi tulisi tuon Charvelin rinnalle. Hieman kevyempään menoon siis. |
Dunga 31.10.2008 20:15:55 | |
---|
Kysympä tässä aiheessa, kun uuden ketjun aloittaminen olisi turhaa. Olisiko Squierin Classic Vibe Stratosta mihinkään tai Meksikossa valmistetusta Fenderin Classic Stratosta? Kakkoskitaraksi tulisi tuon Charvelin rinnalle. Hieman kevyempään menoon siis. Omien kokemusten mukaan molemmat ovat hintaisikseen varsin hyviä pelejä. Tietysti kannattaa oma yksilö testata ennen ostoa, ettei kaulaprofiili ym. tule yllätyksenä. Interstellar overdrive. |
MillionMilesAway 31.10.2008 21:21:49 (muokattu 31.10.2008 21:40:46) | |
---|
Omien kokemusten mukaan molemmat ovat hintaisikseen varsin hyviä pelejä. Tietysti kannattaa oma yksilö testata ennen ostoa, ettei kaulaprofiili ym. tule yllätyksenä. Kumman puoleen sitten kannattaisi kääntyä? Kiperä kysymys, johon en itse osaa oikein vastata. Joku asiaa tuntevampi varmaan osaisi, tästä asiasta kun ei löydy haullakaan oikein vastakkainasettelua. Kiitän. : ) Mitenkäs tuollainen Squierin Deluxe Stratocaster, kun valkoisena olisi tai sitten Vintage mod. SSS? Vaikuttaisivat ihan hyviltä. |
McNulty 31.10.2008 21:36:58 | |
---|
Mie valitsisin Classic-sarjaisen mehikon jos nuiden kahden välillä pitäisi valita. Classic-sarjaiset ovat varsin asiallisia kepukoita. Oh, but you can't expect to wield supreme executive power just because some watery tart threw a sword at you. |
Dunga 31.10.2008 22:08:41 | |
---|
Kumman puoleen sitten kannattaisi kääntyä? Kiperä kysymys, johon en itse osaa oikein vastata. Joku asiaa tuntevampi varmaan osaisi, tästä asiasta kun ei löydy haullakaan oikein vastakkainasettelua. Kiitän. : ) Mitenkäs tuollainen Squierin Deluxe Stratocaster, kun valkoisena olisi tai sitten Vintage mod. SSS? Vaikuttaisivat ihan hyviltä. Sanoisin, että riippuu ihan budjetistasi. Jos sulla on 4-600e käytössä, suosittelen bonen tapaan classiccia. Mikäli budjetti jää tuon alle niin sitten CV:tä. Classiceissakin on toki monta mallia, 50s, 60s, 70s ja classic playerit päälle. Interstellar overdrive. |
MillionMilesAway 31.10.2008 22:51:51 | |
---|
Sanoisin, että riippuu ihan budjetistasi. Jos sulla on 4-600e käytössä, suosittelen bonen tapaan classiccia. Mikäli budjetti jää tuon alle niin sitten CV:tä. Classiceissakin on toki monta mallia, 50s, 60s, 70s ja classic playerit päälle. Nooh, pitänee tuohon Classic:in säästellä, oikeastaan budjetti on kiinni ihan siitä miten pitkään säästää. Kakkoskitaraksihan se tulee, mutta tuo Classic olisi tosiaan on SE juttu, surfin vihreänä kun saa. Eipä muuta. Kiitän. |
Pluto 11.02.2009 21:52:12 | |
---|
Hei, mäpä nostan tästä ketjun niin ei tarvii kenenkään närkästyä. Nimittäin uutta soitinta olen hankkimassa, ja ahkeraan kiertänyt tarjontaa katsomassa. Tavoitteena on melko perus Les Paul -mallinen soundi, ja siksipä ihan Gibsonin Studio, uutena täi käytettynä on listassa korkealla. Asian tekee hieman ongelmalliseksi se, että vaikka Les Paul on varma ja hyvä valinta, se on minun käsiini tuntumaltaan hieman kömpelö. Siis vain hieman. Lähinnä kyse on ylimmille nauhoille pääsystä. Lisäksi omiin kouriin sopivin kaulaprofiili on Fendereistä tuttu modern C-Shape. Olisikin loistavaa löytää se soitin, joka sekä tuntuu ja soundaa just tasan itselle sopivalta. Ihan mahdollistahan on, että sitä ei ikinä löydä, ja olen kyllä tietoinen siitä että vain Les Paul kuulostaa tasan Les Paulilta. Niinpä kysynkin asiantuntijoilta, osaisiko joku vinkata tuohon 1000 euron pintaan kustantavia kitaroita, joissa olisi Les Paul-tyyppinen soundi, mutta double cut ja ehkä hieman ohuempi kaula? Hyvä sustain olisi tärkeää. Kaksi humbuckeria siis tietysti, eikä tremoloa. Ulkonäöstä sen verran, että tykkään aika perinteisestä, eli ei heavysuunnikkaita. SG on myös ollut tarkastelussa, ja se voidaan minun osaltani sulkea pois, ei vain tuntuma sylissä ollut oikea. Dillon, you son of a bitch! |
-K- 11.02.2009 22:12:14 | |
---|
Yllättäen Ibanezia ehdottelisin, SZ sarjan 1000 ja 2000 sarjalaisia torilla on pyörinyt aika tiuhaan. Enemmänhän tuo on toki PRS tyylinen mutta kuitenkin ehkä isompi soundi. Itselläni olisi tuollainen myynnissä : http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=297057 kaula on toki pulttiliitoksella että mennään liian lähelle PRSää jo. Mutta Iban SZ sarjan japanissa tehdyt kepit kannattaa katsastaa. Uutena nuo taitaa olla jo SZR sarjaa mitkä on tehty kaikki kiinassa. Ibanez ja Framus, muuta ei tarvita. |
Pluto 11.02.2009 23:42:08 | |
---|
Kiitti ehdotuksesta, pitää noi Ibanezeihin yrittää tutustua... irtoaisiko muilta jotain? Dillon, you son of a bitch! |
Jucciz 12.02.2009 00:06:42 | |
---|
:smoke: ? (ohuempi kuin gibsoneissa riittää) Jaa missä? Gibsonilla on helposti kymmentä eri kaulaprofiilia. Ohuempi kuin uudessa R8:ssa vai ohuempi kuin perus-SG:ssä? Mun kitaroista kaikista paksuin kaula löytyy Fenderin Nocasterista: se on paksumpi kuin yhdenkään mun Gibsonin kaula. |