hepadizio 28.10.2008 08:16:22 (muokattu 28.10.2008 08:16:39) | |
---|
Mistähän muuten saa hankittua messinkistä tai muuta soveltuvaa verkkoa mikrofoniprojekteihin? Mihin tuollaisia käytetään "oikeasti", eli minka alan liikkeistä noita voi etsiä? |
Itse väsäsin ikkunaan ritilät ettei kissa karkaa sen ollessa auki. K-raudasta sitä verkkoa saa. Mitenköhän keksinkin käydä sieltä kysymässä ekana?! :P "Time's never wasted when you're wasted all the time!" |
samipa 28.10.2008 19:34:11 | |
---|
Itse löysin tattarisuon romuttamolta melko suuren kasan moista ja nyt se odottelee jatkokäsittelyä (siis että saan sorvattua messingistä konkkamikin kapseliaihion). Kuinka paljon tarvitset? Itselläni on paljon ylimääräistä.. -Sami |
hepadizio 29.10.2008 07:09:08 | |
---|
Itse löysin tattarisuon romuttamolta melko suuren kasan moista ja nyt se odottelee jatkokäsittelyä (siis että saan sorvattua messingistä konkkamikin kapseliaihion). Kuinka paljon tarvitset? Itselläni on paljon ylimääräistä.. -Sami Moi, en varmaan hirveitä määriä sanotaanko ettö esim. 400mm x 200mm pala varmaan riittää harjoitteluun ja pariin mikkiin hyvin :) Millaista mikkiä viännät muuten? Itse haaveilen kirahvin G7:n rakentelusta, kunhan saan muutaman rojektina vielä nurkista valmiiksi. |
hepadizio 29.10.2008 07:11:52 (muokattu 29.10.2008 07:12:05) | |
---|
Itse väsäsin ikkunaan ritilät ettei kissa karkaa sen ollessa auki. K-raudasta sitä verkkoa saa. Mitenköhän keksinkin käydä sieltä kysymässä ekana?! :P Ok, :) Pitää varmaa vilikasta tuolta K-raudasta sitten myös. Töissä mulla on jotain teräksistä, tarkka materiaali ei ihana varma, mutta varmaan aika vaikeaa juottaa kasaan... |
samipa 29.10.2008 21:45:07 | |
---|
Mulla oli vähän noita klassikko Neumannin piirrustuksia ja muutamia muitakin. Suurikalvoisia konkkia siis mietin.. Projekti on ollut jäissä nyt reilun vuoden metallisorvin puutteessa. Nyt löysin yhden paikan jossa on valtava sorvi, josko sitä saisi vain luvan käyttää.. Mä voisin kaivaa kellarista sulle pienen paketin noita erilaisia verkkoja ja lähetellä postissa. Laita vaikka osoite yksityisenä viestinä. Muuta rahaa en tarvitse, mutta postit voisit laittaa tililleni. -Sami |