tmmy 27.10.2008 22:39:14 | |
---|
Kellään kokemuksia ko. bassomikkien toimivuudesta? Erityisesti kiinnostaa tietää presarimikkien SPB-1 ja SPB-3 eroista ja saundeista. www.monovisio.com |
absqua 27.10.2008 23:18:49 | |
---|
Kellään kokemuksia ko. bassomikkien toimivuudesta? Erityisesti kiinnostaa tietää presarimikkien SPB-1 ja SPB-3 eroista ja saundeista. Oletko tutkinut duncanin kotisivuilta ko.mikkien tone chartit? Ne antavat hyvää osviittaa asiasta. Ja henk.koht suosituksena voin sanoa että unohda spb-3, se ei ole hyvä. Ellet sitten diggaa middle scoop-meiningeistä ja kolisevasta yläpäästä. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Kiitoksia vinkistä. Itse asiassa tuota SPB-1:stä kattelinkin. Mikä merkitys tuolla resistanssilla ja resonanssipiikillä on? www.monovisio.com |
absqua 27.10.2008 23:43:25 | |
---|
Kiitoksia vinkistä. Itse asiassa tuota SPB-1:stä kattelinkin. Sitä voin todella suositella, hyvä mikki on se. Mikä merkitys tuolla resistanssilla ja resonanssipiikillä on? Tähän en osaa vastata. Mulla on vain empiiristä kokemusta aiheesta. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
okabass 28.10.2008 00:37:09 | |
---|
Itse asiassa tuota SPB-1:stä kattelinkin. MOI Samoin minusta hyvä P-mikki. Tykkään. |
PasiB 28.10.2008 01:04:44 | |
---|
Ja henk.koht suosituksena voin sanoa että unohda spb-3, se ei ole hyvä. Ellet sitten diggaa middle scoop-meiningeistä ja kolisevasta yläpäästä. Samat suositukset tulee myös täältä, en tykännyt. |
J.Hollström 28.10.2008 10:22:35 | |
---|
Mikä merkitys tuolla resistanssilla ja resonanssipiikillä on? Näin ei-sähköopin tuntijana oletan että se dc-resistanssi kertoo jotain mikrofonin kuumuudesta (ts. kuinka paljon se antaa outputtia), ja resonssipiikki siitä millä taajuudella se soi kovinpaan. Sähkömiehet voinee korjata olettamuksen. |
Antti K. 28.10.2008 16:08:23 | |
---|
MOI Samoin minusta hyvä P-mikki. Tykkään. Mulla on ollut ne kaikki. Kylläkin eri bassoissa, mutta kuitenkin. SPB-1 on todellakin vintage, -2 hot todellakin ja QuarterPounder outo lintu. Ehkä SPB-2 oli noista mieleisin. Tällä hetkellä on jassossa Duncanin Antiquityt kiinni, ja ainakin olohuonesoittelun perusteella "ihan hyvät". Vähän hurisee, mutta... Bändi kokoontuu nyt loppuviikosta, sitten tiedän enämpi aiheesta. Grassrootsissa on vanha DiMarzion PAF p-mikki (ja CTS:n potikat), ja se on kyllä tooosi hyvä. Puritanisteille kauhisteltavaa :-) : Meinaan vaihtaa Antiquityt 18v EMG-J-systeemiin: volumet tuplapotikalla, ja sitten BQC-control kahdella tuplapotikalla, joista toinen säätää middlejä ja toinen trebleä ja bassoa. Kun ei oo vintagebasso, niin antaa palaa! |
Hullu basisti 29.10.2008 09:48:59 | |
---|
Mulla ei kokemuksia vintage eikä tosta hotti mallista, mutta varttipauna (QP) on ja pysyy passossa kii. Sopii mulle. Tanakka ja kiinteä saundi. Siinä on keskialue hieman vaimeempi kuin basso ja treble, mutta suurimman osan aikaa olen soitellu fläteillä ja sopii kuin nenä päähän. Nyt on roundwoundit pitkästä aikaa kokeilussa ja hyvin näköjään Quarter Pounder pelittää hiomattomienkin kielien kaa. "I have taken more out of alcohol than alcohol has taken out of me" Winston Churchill |
pekezu 29.10.2008 12:12:56 | |
---|
Osaisikos joku kertoa millälailla DiMarzion UltraJazzit eroavat SD:n SJB-2 mikeistä? Kumpi olisi parempi hankinta, musa on lähinnä raskaampaa jyystöä, tosin itse diggaan soitella aika middlepainotteisella saundilla, joten mitään scooppimikkiä en halua. Muistaakseni "Dimmut" on halvemmat t-kaupassa kuin nuo Duncanit. "Ei mielipiteit välttämättä tarvii perustella, riittää kun on vaan jotain mieltä!!!1!" -Tuntematon teini IRC-Galleriasta |
ChiliTikka 01.12.2008 12:00:49 | |
---|
"Free your mind and your ass will follow" G.Clinton. |
jars 01.12.2008 15:14:01 | |
---|
Ruumis päättyy kenkiin.
- Anders 5v. |
ubik 01.12.2008 15:18:07 | |
---|
Osaisikos joku kertoa millälailla DiMarzion UltraJazzit eroavat SD:n SJB-2 mikeistä? Kumpi olisi parempi hankinta, musa on lähinnä raskaampaa jyystöä, tosin itse diggaan soitella aika middlepainotteisella saundilla, joten mitään scooppimikkiä en halua. Muistaakseni "Dimmut" on halvemmat t-kaupassa kuin nuo Duncanit. ite laitoin ton ultrajazzin ja saman firman split P:N samaa bassoo kiinni ni toi ultrajazzi oli ainakin itellä omituisen hiljanen/ohut tarkka tosin mut enpä ainakaan toiste laittais. |