Aihe: GUNS`N ROSESin uusi albumi
1 2 3 4 581 82 83 84 85122 123 124 125 126
Geffen
26.10.2008 16:26:42

Pitää kyllä muistaa, että levyjen myynti ei suoraan kuvaa bändin suosiota, kunnioitusta ja yms. Niin ja pidetäänhän Hendrixia yhä yhtenä parhaimpana - ellei parhaimpana - kitaristina. Niin ja joo ku on tää pirtaismi, ei suosiota voi kattoo levymynnistä. Monet ihan kunnon fanit imuttavat tuollaisten bändien levyjä, eivätkä ne näy miissään tilastossa.
Nice boys don't play rock n' roll
ode47
26.10.2008 16:51:56
Ja levyhän tulee olemaan ihan täyttä schaibaa, kuuntelipa sitä mitkä fanilasit päässä. Väkinäiseltä, pakolliselta ja turhaan koitettu saada konesaundeilla uutta inspistä peliin. Jo tänä vuonna olen kuullut monta hyvää uutta rokkilevyä, miksei Axl ole tehnyt niitä?

No niinhän se on, jos sitä katsoo sieltä suunnasta. Sun asentees näyttää oikeesti siltä, että istut kädet puuskassa kotona, suu visusti supussa ja puistelet päätäs kun joku mainitseeki Guns N' Rosesin nimen. Oletko oikeasti kokeillu kuunnella sitä biisinä, ei "Axlin ja muiden 'siipeilijöiden' tuotoksena"? Mun mielestä uus sinkku on iha loistava, parhaimpia niistä mitä olen tähän mennessä uudelta levyltä kuullut. Se on loppuun asti hiottu, toisaalta olisin jotain asioita tehnyt eri tavalla, mutta sitten se ei taas kuulostais samalta. Toivottavasti levyn muut biisit onnistuu yhtä hyvin.

Nyt meni vähä provoksi, mutta eipä ollut ihan neutraali toi edellinenkään posti..

ja okei, toi levyn kansi ei mitenkään säväytä, varsinkaan kääntöpuoli.. Siihen olis voinu vähän enemmän panostaa tosiaan. niinkun sanottu.

Se on myös jännä että miten ihmiset jakautuu kahteen ihan "ääriryhmään". Toiset ylistää, toiset tuomitsee, HETI kun kuulevat ekan alkuriffin, "eieieieieiei ssääh mitä _shaibaa_!"
cruel_destiny
26.10.2008 17:20:53
No niinhän se on, jos sitä katsoo sieltä suunnasta. Sun asentees näyttää oikeesti siltä, että istut kädet puuskassa kotona, suu visusti supussa ja puistelet päätäs kun joku mainitseeki Guns N' Rosesin nimen. Oletko oikeasti kokeillu kuunnella sitä biisinä, ei "Axlin ja muiden 'siipeilijöiden' tuotoksena"? Mun mielestä uus sinkku on iha loistava, parhaimpia niistä mitä olen tähän mennessä uudelta levyltä kuullut. Se on loppuun asti hiottu, toisaalta olisin jotain asioita tehnyt eri tavalla, mutta sitten se ei taas kuulostais samalta. Toivottavasti levyn muut biisit onnistuu yhtä hyvin.

Nyt meni vähä provoksi, mutta eipä ollut ihan neutraali toi edellinenkään posti..

Tottahan tuokin että istun kotona odotellen tapahtumia, mutta tosiasiassa ei nykyään enää kauheasti kiinnosta itse bändi. Muutama vuosi sitten olisin ollut hyvinkin paljon kiinostuneempi heidän tekemisistään. Koitin vain viestilläni jakaa mielipiteen siitä, mitä olen sivusilmällä seurannut. Enkä missään nimessä vähättele axlin tovereiden soittotaitoja tai persoonia, mutta tosiasiahan on että he tuntuvat olevan enemmänkin vain maksettuja muusikkoja joilla ei ole sananvaltaa siihen mitä soittavat. Eivät osallistu säveltämiseen tai miksaamiseen.

Ja mielestäni ihminenhän on vapaa tekemään ihan mitä haluaa, vaikka sitten 15 vuotta albumia palkaten ja erottaen koko ajan ihmisiä.
Ikinä en ole Marshallin comboja testannut, mutta voin sanoa, että niissä on kyllä parhaimmat efektit omiin tarpeisiin surreal
Wradlin
26.10.2008 20:34:42
Älä Pelkää Nimeä
BassLass
26.10.2008 20:38:34 (muokattu 26.10.2008 20:38:42)
http://elisa.net/uutiset/viihde/?id=32791

Heh, Slashille plussa.

Punastuin jälleen kerran ku kuulin termin "alkuperäinen Guns N' Roses"!
Geffen
26.10.2008 20:45:09

Jokapaikanapina
26.10.2008 21:18:01
Tossa: http://www.wbcn.com/pages/3191449

Joo tää oli hyvä haastattelu. Toi haastattelija vaan oli joku mäntti siinä vaiheessa ku se rupes dissaa uutta bändiä. Vaikken ite tykkää niin en kyllä menis tollai julkisesti :D
Stradlin
26.10.2008 23:28:45
Tossa: http://www.wbcn.com/pages/3191449

Melko rasittavia noi toimittajat kyllä, hirveetä perseennuolemista.
"There are many dying children out there whose last wish is to meet me." - David Hasselhoff
janimarj
27.10.2008 10:32:22
Kyllä Axlin palkeista edelleen lähtee: http://www.youtube.com/watch?v=973YLrlrNwM

Tässä samalta keikalta IRS-biisi, joka ei muuten hirveästi kolahda, mutta tässä Akseli vetää sen vaan niin törkeän hyvin, että meikä oli ainakin myyty: http://www.youtube.com/watch?v=wP8MzbtgYxI
inkognito
27.10.2008 10:36:50
Kuulinpas tänään koulumatkalla autoradiosta tämän uuden sinkkubiisin ja itse ainakin jollain tapaa yllätyin positiivisesti. Olin nyt ihan varma, että sieltä tulee jotain armotonta skeidaa, mutta biisihän oli melko monipuolisenkin kuuloinen kokonaisuus.
Peoplez
27.10.2008 14:24:12
Kyllä Axlin palkeista edelleen lähtee: http://www.youtube.com/watch?v=973YLrlrNwM

Tässä samalta keikalta IRS-biisi, joka ei muuten hirveästi kolahda, mutta tässä Akseli vetää sen vaan niin törkeän hyvin, että meikä oli ainakin myyty: http://www.youtube.com/watch?v=wP8MzbtgYxI

Joo 2006 vuonna kun Axl & boys kävi Helsingissäkin niin Axl laulo kyllä helvetin hyvin. Mulla ei ollut keikasta mitään odotuksia mutta herra Rose oli tosi kova. Muu bändi ei vakuuttanut mutta ketä ne edes kiinnostaa?
Wradlin
27.10.2008 19:11:36
Kyllä Axlin laulu on minustakin edelleen loistavaa. Ainoa huono hetki oli silloin 01-02, jolloin ääni kuullosti lähinnä pikkutytöltä.

Tiesittehän muuten että tuolla linkitetyssä Chinese Democracyssä kuuluvat naisen sanomat "Music on Demand" -lausahdukset ei kuulu biisiin?
Älä Pelkää Nimeä
Geffen
27.10.2008 19:52:59

Tiesittehän muuten että tuolla linkitetyssä Chinese Democracyssä kuuluvat naisen sanomat "Music on Demand" -lausahdukset ei kuulu biisiin?

Ne on siinä siks et tiedetään mistä pöllitty.
Pikku-Henry
27.10.2008 20:10:15
Pistäisköhän sitä nyt levyn tilaukseen joko Äxältä tai cdonilta, vai luottaisko siihen, että plattaa sais sit sunnuntaina esim citymarketista tai vastaavasta? :D kun kerta julkastaan suomessakin poikkeuksellisesti sunnuntaina. Ainaki cdonilta sais vasta maanantaille
I will resign, resign from life
mazer
27.10.2008 20:19:18 (muokattu 27.10.2008 20:27:21)
Ainaki cdonilta sais vasta maanantaille

Cdon.com:illahan lukee julkasu pvm vasta 26. marraskuuta?

Edit: Eipäs luekaan enään, itelleni tuli ainaki cdonilta joku sähköposti missä luki että pvm olisi 26. pvä, mutta nyt ainakin sivustolla lukee 24. pvä. Tuleekohan tuo levy sitten maanantaina heti postiluukusta vai lähetetäänkö se vasta silloin?
BassLass
27.10.2008 21:16:18
Kuinka moni minut lahtaa jos sanon että tuolla ylempänä linkissä Gunnarit veti paremman nightrainin mitä koskaan alkuperäiset on vetäny?
Pikku-Henry
27.10.2008 22:01:44
Kuinka moni minut lahtaa jos sanon että tuolla ylempänä linkissä Gunnarit veti paremman nightrainin mitä koskaan alkuperäiset on vetäny?

No ainaki munakkaammin :P
I will resign, resign from life
janimarj
27.10.2008 23:16:29

Olen aivan samaa mieltä. Niin paljon kuin alkuperäistä kokoonpanoa kunnioitankin, niin kyllä uudetkin äijät osaa!
Jzci
28.10.2008 01:24:40

Näen vieläkin painajaisia siitä eräästä bucketheadin aikaisesta nightrainin livevedosta, kyllä tuo siihen nähden ainakin oli varsin kova. Ainoa mikä jäi suuremmin häiritsemään oli tuo bumblefootin sekoilu tuossa outrosoolossa. Vaatii jo jonkinlaista taitoa soittaa parin minuutin kitarasoolo johon ei onnistu sisällyttämään yhtään järkevää ideaa. Vaikka bumblefootia kitaristina olen pitänyt varsin mielenkiintoisena tyyppinä niin tuo oli jotain niin ihmeellistä päämäärätöntä sekoilua että ihan hämmennyin.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)