Diablero 26.10.2008 23:06:53 | |
---|
Mikähän siinä on että teatteriviikonloppuun asti noiden laulu kuulosti hyvältä, mutta semit kuulostaa enemmänkin lähiöbaarin karaokelta? Täytyy muistaa, että harvemmalla noista on mitään bändikokemusta niin paljoa, että voisi puhua kokeneesta tyypistä. Niistähän on nuorimmat jotain 16 vuotiaita. Veikkaan, että vois monella tännekin kirjoittelevalla olla kova paikka hypätä tuollaisiin tilanteisiin ihan tyhjästä. Lisäksi kun miettii, että kovimmat ja kokeneimmatkin laulajat on usein aika hukassa kun taustabändi vaihtuu. Ei oo mikään helppo nakki. Se on helppo täältä kotisohvalta dumailla |
Hannu H. 27.10.2008 00:15:47 | |
---|
Täytyy muistaa, että harvemmalla noista on mitään bändikokemusta niin paljoa, että voisi puhua kokeneesta tyypistä. Niistähän on nuorimmat jotain 16 vuotiaita. Veikkaan, että vois monella tännekin kirjoittelevalla olla kova paikka hypätä tuollaisiin tilanteisiin ihan tyhjästä. Lisäksi kun miettii, että kovimmat ja kokeneimmatkin laulajat on usein aika hukassa kun taustabändi vaihtuu. Ei oo mikään helppo nakki. Se on helppo täältä kotisohvalta dumailla Ja suora TV-lähetys luo vielä ne omat lisäpaineensa. Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. |
|
jtpennane 27.10.2008 09:25:30 (muokattu 27.10.2008 09:25:47) | |
---|
Ei oo mikään helppo nakki. Se on helppo täältä kotisohvalta dumailla Totta, niin totta. Vesalla tiedän olevan kokemusta bändin kanssa esiitymisestä enemmänkin, samoin Saanalla. Muista en osaa sanoa. Mä tiedän missä sä asut! |
Ozzyneito 27.10.2008 12:41:22 | |
---|
Kun missasin eilisen ohjelman, niin tsekkailinpas nämä läpi mp3:sina. Anna oli ihan okei. Vähän ärsyttää äänen ohuus, parani loppua kohti. Jaana lauloi tankeroenglanniksi ja muutenkin tosi tylsästi. Tai sitten Winehousen originaali on niin kova. Anna-Kaisa on edelleen mun suosikki tytöistä. Persoonallinen ääni ja jopa ihan hyvä veto. Harvinaista tällä kaudella. Jannike oli sanalla sanoen mitäänsanomaton. Hyvä että putosi. Marikan veto oli aivan käsittämätön. En ymmärrä miksi tämmöinen biisi tämmöiseen ohjelmaan. Nyt jotain pelisilmää. Ääni on edelleen hyvä. Saanan ääni toimii, mutta joku jätti kylmäksi tässäkin. Kokonaisuutena Anna-Kaisa on ainoa, josta voin oikeasti sanoa diggaavani. Tulipas analysoitua. Pitäisi keksiä jotain oikeaa tekemistä vapaapäiviksi. "Bach sävelsi musiikkinsa jumalalle.
Jos me sävellämme, teemme sen saadaksemme pillua."
-Erlend Loe |
Chips 27.10.2008 17:06:40 | |
---|
Sais heittää ton banjon hiiteen. Oli se sen kerran ihan hauska redneck-läppä mutta nyt alkaa ärsyttään. |
JCM 27.10.2008 18:24:30 | |
---|
Siellä on hyvä bändi ja kourallinen karaokelaulajia. Näin niinku kärjistetysti sanottuna. Suomen Idols on vähänku karaokekilpailu, jenkkilän tasoon ei voi edes verrata. |
Lesko 27.10.2008 22:32:52 | |
---|
Suomen Idols on vähänku karaokekilpailu, jenkkilän tasoon ei voi edes verrata. Eikä pidäkään!
|
Hannu H. 27.10.2008 22:59:19 | |
---|
Eikä pidäkään! Niin. On tuolla uudella mantereella sitä massaakin vähän enemmän mistä sitä porukkaa kaivaa esiin. Ehkäpä kisan arvostus myös on eri maata niin siellä oikeasti hyvät kanssa lähtee kilpaan mukaan? Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. |
dipshit 27.10.2008 23:41:25 | |
---|
Mun mielestä ton Annan Death Cab-veto oli ihan hiton hyvä. Hieno sovitus vielä biisistäkin. "olin niin vedettynä siihen juttuun, siihen hetkeen, niihin silmiin. Syltty sai harkitsemaan seksuaalista suuntaustani." -konnamatti |
JCM 28.10.2008 06:18:29 | |
---|
Eikä pidäkään! Ehkäpä ei, mutta kyllä tää suurimmaksi osaksi karaokelaulantaa tänä vuonna on ollut. Tässä kilpailussa kuitenkin kun käsittääkseni haetaan muuta. Ja jos joku tuolla vetää heikommin, niin täällä on jengi puolustelemassa omaa suosikkiaan sillä, että se on livetilanne ja jänskättää kun on kamerat ja kaikki. Kai sitä nyt livetilanteessakin vois vetää hyvin jos osaa? |
Bonham 28.10.2008 07:47:23 | |
---|
Ehkäpä ei, mutta kyllä tää suurimmaksi osaksi karaokelaulantaa tänä vuonna on ollut. Tässä kilpailussa kuitenkin kun käsittääkseni haetaan muuta. Ja jos joku tuolla vetää heikommin, niin täällä on jengi puolustelemassa omaa suosikkiaan sillä, että se on livetilanne ja jänskättää kun on kamerat ja kaikki. Kai sitä nyt livetilanteessakin vois vetää hyvin jos osaa? No mitä tässä sun mielstä haetaan??? Mun mielestä tässä on valjastettu parin kuukauden tv-ohjelma pönkittämään tulevaa levymyyntiä... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
JCM 28.10.2008 07:57:01 (muokattu 28.10.2008 07:57:40) | |
---|
No mitä tässä sun mielstä haetaan??? Hyvää laulajaa joka menee kaupaksi. Mun mielestä tässä on valjastettu parin kuukauden tv-ohjelma pönkittämään tulevaa levymyyntiä... No sitähän se on, mutta ohjelman viihdearvo olisi näissä semifinaaleissa ja finaaleissa paljon suurempi jos tämä ei menisi suurelta osin karaokelaulamiseksi. Sen Hyvää yötä ja huomenta sinkunhan nämä on jo levyttäneet, kuulosti aika kamalalta suurimmaksi osaksi laulun osalta. Aika raa'asti on jouduttu tunettamaan. Saapa nähdä kuka voittaa, mutta veikkaisin Annaa tähän mennessä nähdyn perusteella. Jengi selvästi diggaa siitä, ja ihan hyvinhän se on vetänyt mitä itsekin olen kuullut. |
this1sux 28.10.2008 10:19:01 | |
---|
Saapa nähdä kuka voittaa, mutta veikkaisin Annaa tähän mennessä nähdyn perusteella. Jengi selvästi diggaa siitä, ja ihan hyvinhän se on vetänyt mitä itsekin olen kuullut. Samaa veikkaisin tällä hetkellä, ja vaikka täällä onkin lukenut päinvastaista niin mun mielestä toisilla noista tytöistä on vielä toivoa mutta nuo pojat ovat ihankaikki huonoja, jos tuota laulupuolta mietitään. Tai Vesa laulaa ihan ok mutta hänen katseensa kyllä sulattaa meikän aivot. Esim. hehkutettu Pete ei oo vielä kauheasti laulanut, ainoastaan huutanut läpi jokaisen kappaleen, mutta ei näytä ilmeisesti yleisöä häiritsevän. lalalaa |
Hannu H. 28.10.2008 10:21:43 | |
---|
Esim. hehkutettu Pete ei oo vielä kauheasti laulanut, ainoastaan huutanut läpi jokaisen kappaleen, mutta ei näytä ilmeisesti yleisöä häiritsevän. Pitäiskö kaikkien laulaa tuolla virsiä syvällä kanttoriäänellä polvihousuissa? Rockmusaan kun nyt vaan kuuluu vähän karkeampi vokalisointi.. Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. |
this1sux 28.10.2008 10:29:33 | |
---|
Pitäiskö kaikkien laulaa tuolla virsiä syvällä kanttoriäänellä polvihousuissa? Rockmusaan kun nyt vaan kuuluu vähän karkeampi vokalisointi.. Itsehän pitäisin toki kisasta vielä enemmän, jos laulut rajoitettaisiin ainoastaan virsiin. Eikö tässä kisassa ennen kaikkea etsitä pop-tähteä ja jos rock-hemmot otetaan mukaan niin ihmetyttää miksi muutamia todella hyvän kuuloisia laulajia jätettiin jo esikarsinnoissa pois sen takia, että he olivat liian jazz. Jatketaan nyt vielä, musiikkityylistä viis, en vain satu pitämään Peten äänestä eikä ääni ole musta sopinut niihin biiseihin kovin hyvin. Saattavat toimia toisella lailla sitten kun on sähkökitarat ym. kehissä mukana, mutta oishan se ollut kiva kuulla hyviä versioita myös akustisella bändillä. lalalaa |
Anonymous-jazz 28.10.2008 10:43:55 | |
---|
En oo katsonut jaksoakaan tänä kautena ja tuskin olen mitään siinä menettänyt. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
jtpennane 28.10.2008 10:46:04 | |
---|
En oo katsonut jaksoakaan tänä kautena ja tuskin olen mitään siinä menettänyt. Kiva kun kerroit. Ketä oletit tämän asian kiinnostavan? Mä tiedän missä sä asut! |
Booligan 28.10.2008 11:25:05 | |
---|
Ensi jaksoissa vedetään pelkkää Eppu Normaalia, kuulostaa mielenkiintoiselta. Vihdoinkin tulossa hyviä biisejä semeihin. lyriikat=ajanhukkaa kitarasoolojen välissä |
leka 28.10.2008 11:50:43 | |
---|
Ensi jaksoissa vedetään pelkkää Eppu Normaalia, kuulostaa mielenkiintoiselta. Vihdoinkin tulossa hyviä biisejä semeihin. Arpovat biisit... eli niitä hyviä ja hauskoja punk-biisejä ei kuulla |