Diablero 26.10.2008 19:43:01 | |
---|
Toi Saana ois ihan hyvä, mut sen soundissa on joku luotaantyöntävyys, en tiedä mikä mut ei mulle toimi |
zekeode 26.10.2008 19:43:15 | |
---|
Ei hitto että repesin Jonen selityksille tosta Marikan biisistä: "...ku ufomiehet löytää tän maapallon raunioista vuonna vittu miljoona!" Ja löytyy huomenna iltasanomista ja lehdestä... |
Guitaristi 26.10.2008 19:44:25 | |
---|
Toi Saana ois ihan hyvä, mut sen soundissa on joku luotaantyöntävyys, en tiedä mikä mut ei mulle toimi Täysin samat fiilikset täälläpäin. Eikä sitä jostain syystä pysty katsomaankaan kun tulee aina Anita Hirvonen mieleen = ei niinkään hyvä asia. Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli? |
KooAa 26.10.2008 19:46:12 | |
---|
Parasta oli kun Ellenin ääni tuli etuajassa naamanliikkeisiin verrattuna! Hyvinhän nuo vetää, ei siinä mittään. Amatöörejä kaikki kuitenkin. |
Diablero 26.10.2008 19:47:42 | |
---|
Täysin samat fiilikset täälläpäin. Eikä sitä jostain syystä pysty katsomaankaan kun tulee aina Anita Hirvonen mieleen = ei niinkään hyvä asia. Meinasin sanoa tuonkin asian, mutta en kehdannut. Nyt kun sanoit niin voin kompata :D |
Chips 26.10.2008 19:49:52 | |
---|
|
Deep Shadow 26.10.2008 19:52:13 | |
---|
Vähän kävi nyt ärsyttämään tuo tuomariston suitsutus Anna Puustjärveä kohtaan. Joo, se on ehkä näistä tytöistä jollain tapaa minunkin suosikki, mutta ei tuo tämän päiväinen veto minun korviini kovin kummoiselta kuulostanut. Vähän epävireistä ja esiintyminenkin oli aika nihkeää... Tuomareista se oli "lähes täydellinen" ja "voisin mä sun kans levyn tehdä" ja blaa blaa... Ja kaikki muut esiintyjät saivat pääasiassa kuraa niskaansa. Joskus mietin, että onko se niin eri asia olla tuolla paikan päällä, että tv vaan antaa täysin vääristyneen kuvan esityksestä, mutta tänään olivat aika lattean tuntuisia koko sakki. Leuka maassa kohti uusia murheita |
Diablero 26.10.2008 19:53:17 | |
---|
Jannike sais kyllä pudota. Ja sitten joko Anna tai Marika. |
Diablero 26.10.2008 19:54:14 | |
---|
Vähän kävi nyt ärsyttämään tuo tuomariston suitsutus Anna Puustjärveä kohtaan. Joo, se on ehkä näistä tytöistä jollain tapaa minunkin suosikki, mutta ei tuo tämän päiväinen veto minun korviini kovin kummoiselta kuulostanut. Vähän epävireistä ja esiintyminenkin oli aika nihkeää... Tuomareista se oli "lähes täydellinen" ja "voisin mä sun kans levyn tehdä" ja blaa blaa... Ja kaikki muut esiintyjät saivat pääasiassa kuraa niskaansa. Joskus mietin, että onko se niin eri asia olla tuolla paikan päällä, että tv vaan antaa täysin vääristyneen kuvan esityksestä, mutta tänään olivat aika lattean tuntuisia koko sakki. Tuota mäkin ihmettelin. Vai oliko se taas se ekan esiintyjän juttu. Nehän saa usein enemmän anteeksi, kun tuomareilla ei vielä ole referenssiä |
Kimmo72 26.10.2008 20:02:32 | |
---|
Käsittämätöntä paskaa. Eiks joku sanonu tän olevan kovatasosin idols ikinä. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
sepisti 26.10.2008 20:02:45 | |
---|
Oli selkeesti tuomaristolla "pudotetaas nää tänää maan pinnalle" -päivä... Mäntä-Seppo JYRÄÄ!!! |
this1sux 26.10.2008 20:20:55 | |
---|
Mitaaa.. Perkele luulin et tää alkaa kasilta. Viddu joo iha paskaa, meni iteltä kans ohi. Ottiko kukaan taltee niin vois laittaa nettiin? lalalaa |
Tikru. 26.10.2008 20:24:34 | |
---|
joo iha paskaa, meni iteltä kans ohi. Ottiko kukaan taltee niin vois laittaa nettiin? Huomenna tulee uusintana. "Meikä lähtee vittuun täältä. Noir voi pitää hemmon kannssa ne juhlansa ja panna sitä vaikka perseeseen Tai vitun idioottinautaliisaa vitun tissien väliin. ei vittu, miten tollaisia on etes olemassa." |
jazzmies 26.10.2008 20:25:34 | |
---|
Jaanalla ja Anna-Kaisalla oli pelisilmää biisien suhteen. Jatkoon. Anna Puustjärvi valitsi oudon biisin, mitä ei edes vetänyt suvereenisti. En osta. Marikan Rajattomat -veto oli käsittämätön valinta: biisi joka ei liiku mihinkään, ihme modaalista pikkusieväilyä. Saana oli ihan OK ja diggaan hänen saundistaan todella paljon, mutta liikaa ohensi falsetoksi varmistellen, joten hän ei päässyt vetäämään palkeet auki. Janniken kappale oli hieno valinta, mutta laulaja ei. Kotiin! Mul tällanen kikotusmusa aiheuttaa aina valtavaa sisäistä raivoa. Sama merenque-hommat, verenpaine nousoo. -Roberto - |
stigcarpelan 26.10.2008 20:26:26 (muokattu 26.10.2008 20:26:57) | |
---|
joo iha paskaa, meni iteltä kans ohi. Ottiko kukaan taltee niin vois laittaa nettiin? Uusinta huomena klo 16.35. E. Hidas. Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio. |
Ossi 26.10.2008 21:07:14 (muokattu 26.10.2008 21:08:38) | |
---|
Mun mielestä se on kyl tavallaan aika siistiä. Paljastaa aika paljon laulajasta. Munkin mielestä tuollaisella kattauksella itse laulaja tulee paremmin esille. Halusi tai ei! Ja kukaties bändi vetää tarkoituksella soitannollisesti matalalla profiililla jotta valokeilassa ja luupin alla olevalla vokalistilla on korostetusti mahdollisuus puhaltaa valitsemaansa biisiin henki. Jos siihen on rahkeita. P.S. Tää oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun katson Idolsia. Ei o mun ohjelma- eikä muukaan formaatti. Liian paljon negaatiota. Ossi |
Diablero 26.10.2008 21:55:58 | |
---|
Ai ai veikkailin aikalailla oikein |
JPQ 26.10.2008 22:32:13 | |
---|
Käsittämätöntä paskaa. Eiks joku sanonu tän olevan kovatasosin idols ikinä. Ehkä kovatasoisinta paskaa. ps. pojissa hyviä tytöissä ei niinkään. |
Ehkä kovatasoisinta paskaa. ps. pojissa hyviä tytöissä ei niinkään. Nyt on pakko todeta,että kaikki tytöt voisi pudottaa. Epävireistä laulua joka toisella ja duende puuttuu jokaiselta. Ketään en menisi konserttiin katsomaan. |
Chips 26.10.2008 22:58:21 (muokattu 26.10.2008 22:58:42) | |
---|
Mikähän siinä on että teatteriviikonloppuun asti noiden laulu kuulosti hyvältä, mutta semit kuulostaa enemmänkin lähiöbaarin karaokelta? |