Sälski 28.09.2008 20:25:32 | |
---|
Ole mies, ole alasti. Mielummin kaunis nainen ja alasti. Näin niinkun mun nakökulmasta. Joku viisas sanoikin että älyllinen keskustelu kreationistin kanssa on kuin shakin pelaaminen pulun kanssa. Se kaataa nappulat, paskoo laudalle ja luulee vielä voittaneensa ja lentää kertomaan parvelleen. :D |
Foe mounier 04.10.2008 01:33:49 | |
---|
Jos tykkää melkee kaikesta musasta, pitääkö joka vaatekappaleen edustaa eri musiikkityyliä? Mitä jos ei kuuntele musiikkia? |
sub zero 04.10.2008 14:44:08 | |
---|
mites fuusiojazzin tai saksalaisen romantiikan ystävä pukeutuisi? huile alimentaire et la nudité est la paix mondiale ....
he kutsuvat sitä myrskyiseksi maantaiksi, mutta tiistai on aivan yhtä paha. keskiviikko on huonompi ja torstai on myös surullinen. |
Diego 04.10.2008 14:45:57 | |
---|
mites fuusiojazzin tai saksalaisen romantiikan ystävä pukeutuisi? Entä jos yhdistäisi nämä kaksi. Mmmm... "Etkä ikinä pysty soittaa niinku minä laiho ja ynkkä." - Ushimir @ Suomi24.fi |
black-dog 04.10.2008 14:51:22 | |
---|
mites fuusiojazzin tai saksalaisen romantiikan ystävä pukeutuisi? progejätkien pitäs pukeutua nii että paidanhihojen ja housunlahkeiden pituus olisi raajan pituuden kultainen leikkaus ja materiaalien resonanssitaajuus olisi täsmälleen skaalassa Watch my back sano kyttyräselkä |
BassLass 04.10.2008 15:38:54 (muokattu 04.10.2008 15:39:08) | |
---|
Mua sanottiin eile emoksi ku mulla oli musta kaulahuivi =( Tein sitten pirteästi ja kävin vaihtamassa sen väriin keltavioletti. |
south_of_heaven 04.10.2008 16:10:58 | |
---|
Mua sanottiin eile emoksi ku mulla oli musta kaulahuivi =( Tein sitten pirteästi ja kävin vaihtamassa sen väriin keltavioletti. Niin sä tykkäät pukeutua niinkuin muut haluaa vai? Guitars are like assholes; Everybody has one. |
BassLass 04.10.2008 21:00:38 | |
---|
Niin sä tykkäät pukeutua niinkuin muut haluaa vai? Nosiis tottakai. Tai siis...mää pukeudun siksi ko muut haluaa, muuten kulkisin alasti. Tässä tilanteessa otti vain pattiin tuo emostelu että kävin vaihtaan, pojat tosiaan nauro vielä enemmän tuolle huiville. |
Siouxsie 11.10.2008 17:59:09 | |
---|
Ei tietenkään pidä, jos siltä tuntuu. Toisaalta, massapukeutuminen ja emous aiheuttaa pelkkää myötähäpeää. Itse pukeudun vähän mihin sattuu mutta kai siinä on aina aavistus sitä punkmeininkiä. Satun vaan tykkäämään revityistä vaatteista ja korkokengistä. |
Mun mielestä ei oo pakko pukeutuu muusiikki tyylin mukaan, mutta kyllä se on vähän outoa jos vaikka joku, joka kuuntelee rappia, käyttää pillifarkkuja. Itse kuuntelen punkkia ja käytän punk/skeitti-vaattetita. En tosin skeittaa, enään, mutta pidän tyylistä. |
hullu_ukko 26.10.2008 19:22:39 | |
---|
Mun mielestä ei oo pakko pukeutuu muusiikki tyylin mukaan, mutta kyllä se on vähän outoa jos vaikka joku, joka kuuntelee rappia, käyttää pillifarkkuja. Itse kuuntelen punkkia ja käytän punk/skeitti-vaattetita. En tosin skeittaa, enään, mutta pidän tyylistä. No aijjaa! Vittu mä katoin niinku pitkään ku Watainin keikalle tuli nummes normaalisti pukeutuneita tyyppei. Ite olin teurastanu aiemmin päivällä sian ja nylkeny sen. Sit vedin tyhjentämäni siankallon päähäni, tein siannahasta lannevaatteen ja roiskin verta päälleni. Siis vittu pitää olla tyhmä poser jos menee vaikka bläkkiskeikalle jossain tavallisis vaatteis. Tai siis se on mun mielestä aika outoo. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |
Jop1 26.10.2008 21:08:59 | |
---|
Mun mielestä ei oo pakko pukeutuu muusiikki tyylin mukaan, mutta kyllä se on vähän outoa jos vaikka joku, joka kuuntelee rappia, käyttää pillifarkkuja. Itse kuuntelen punkkia ja käytän punk/skeitti-vaattetita. En tosin skeittaa, enään, mutta pidän tyylistä. Heh. Mul on pillifarkut ja kuuntelen mm. räppii. Oonx huono ihminen? jos korollalla ajjaa kolomeasattaa sääh ja suppari tippuu hele vetti irti, ni se ossuu yheksääsattaa lukio hinttejä ohtaan.
kilijut käy muuten noppeemmin vittu ku ajjaa maa palloa myötä päivään häätänääh, ku aika kuluu noppeemmin! - Pelsi |
JPQ 26.10.2008 21:23:36 | |
---|
Heh. Mul on pillifarkut ja kuuntelen mm. räppii. Oonx huono ihminen? Et varmaan tosissasi kysy mutta kaikki jotka kyselee toisilta voiko jotenkin pukeutua jos ei ole tiettyjen tilaisuuksien etiketti säännöistä kyse on vähän huonoja nimittäin omaltatunnoltaan.:) |
black-dog 27.10.2008 14:27:48 | |
---|
en tietoisesti pukeudu, mutta huomasimpa tässä vastikää kuinka kauluspaidat on vaihtunu t-paitoihin ja kengät vaihtunut converseihin sen jälkeen kun rokimpaa tavaraa alkanu kuuntelemaan. Mutta ne vaan on niin mukava yhdistelmä!:D Watch my back sano kyttyräselkä |
Dushead 28.10.2008 11:05:47 | |
---|
Kaikki puketuu niinkuin haluaa.... ihan sama mitä kuuntele. Näin se vaan on! Keep On Rocking! |
Nasty_Suicide 28.10.2008 19:37:09 | |
---|
Kuuntelen ylivoimaisesti eniten hard/glamrokkii ja pukeudun ku skeittari/fruide :D If you worry, you die. If you don't worry, you die. So why worry? |
hullu_ukko 29.10.2008 18:11:32 (muokattu 29.10.2008 18:12:04) | |
---|
Kuuntelen ylivoimaisesti eniten hard/glamrokkii ja pukeudun ku skeittari/fruide :D Poser. Varastaisit siskosi tai äitisi sukkahousut ja liimaisit niihin kiiltäviä muovinpaloja. Hiuksesi saat glämkuntoon työntämällä haarukan pistorasiaan (omalla vastuulla tosin). M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |
foetor ex ore 29.10.2008 19:49:03 | |
---|
Jos kuuntelee, siis joku mun kaveri tai siis esim. 90's (euro)dancea ja välil TuMu89:ii niin miten pukeudun.? |
Mursukanta 29.10.2008 22:33:22 | |
---|
Jos kuuntelee, siis joku mun kaveri tai siis esim. 90's (euro)dancea ja välil TuMu89:ii niin miten pukeudun.? Jätesäkkiin |
Nidhöggr 29.10.2008 22:39:56 | |
---|
Jos kuuntelee, siis joku mun kaveri tai siis esim. 90's (euro)dancea ja välil TuMu89:ii niin miten pukeudun.? Hernekeittoon. "Komodo on saari, komodovaraani on pääosin japanilaisten tyttöjen antamilla pihvillä elävä eläin" -Jokapaikanapina |