Muusikonrenttu 25.10.2008 16:10:48 | |
---|
Aika vintage.. |
Seba 25.10.2008 16:19:00 | |
---|
Ei kato kondis kestä tehä työkseen tätä soittohommaa, kun joutuis soittaan niin pitkiä vetoja. Ei se soittaminen, mutta se roudaaminen.. |
J.Hollström 25.10.2008 16:24:00 | |
---|
Ei se soittaminen, mutta se roudaaminen.. Mut onneks on noi kirppusirkuskamat, niitä jaksaa vielä roudata. |
Pallisti 25.10.2008 17:05:26 | |
---|
Olipa vitun hölmön näköistä riekkumista ja paskaa musaakin kaupan päälle. Hahaa! Meigä komppaa! |
sukeltaja-ankka 25.10.2008 18:42:29 | |
---|
Sillee et jos ei bassoo ois ni hakkaisin plektral palleja.:D Siihe päälle kunnon haara-asento ja tukka pyörimää. Toimii! LTD Viper-104 |
pehko 26.10.2008 12:42:07 | |
---|
kun pidän bassoa vaakasuorassa, pystyisin kusemaan sen alta. Yläreunassa taas napa on juuri bodyn yläpuolella. tämähän tietysti riippuu paljolti bodyn mallistakin...saa nähä miten käy kun saa jazzin soittokuntoon. jokseenkin eri sortin body kun tässä Yammussa. Corruption, war and pain is god. |
Laskin niin alas että oikea käsi on soittaessa melkein suorassa, hihnaa ei pidemmäksi enää saanutkaan. Ja dissataanko täällä Soundgardenia? Prrkle, sellainen ei käy! |
M-Juhana 26.10.2008 13:46:33 | |
---|
Meitin harrastusproggiksen basisti pitää bassoa lattialla. "Akaan Saabisti" -Veikko |
santeriha1990 26.10.2008 18:03:55 | |
---|
Mä soitan yleensä alasti ni mä pidän sitä bassoo siinä pikkukallen korkeudella että ei joudu häpeemään pientä kokoa. |
JussiKoo 26.10.2008 20:48:27 | |
---|
Mä soitan yleensä alasti ni mä pidän sitä bassoo siinä pikkukallen korkeudella että ei joudu häpeemään pientä kokoa. Äässi näkyy, joten joutuu soittamaan selin yleisöön, ettei rumpali nää. |
L.Ruoska 26.10.2008 21:33:03 | |
---|
Aloitellessa tuli roikoteltua reisillä, nykyää silleen mukavasti tuossa alavatsan kohdalla jotta soitto käy mukavammin ja tietysti kaikenlaisia otteita mistä en sillon mitään tiennytkään. Musiikki puhuu kyllä puolestaan, ei se siitä raskasta tee vaikka soittais miten matalalla. Soitinkalusto lähti vaihtoon, vielä myynnissä Ibanez SR800-beissi Duncanin mikeillä ja preampilla. Katso mun Tori-ilmoitukset. |
J.Nikkanen 26.10.2008 21:38:12 | |
---|
Huomasin tuossa että soundgearia pidän alempana kuin ATKoota. (Siis ibanezin bassoja molemmat) Liekö sitten vaikutusta tuolla kaulan profiililla. SDGR kun on varustettu sillä ohuen ohuella kaulalla, ATKoossa presarimainen jomppa. Kuitenkin molemmat soittimet on kutakuinkin tuossa vatsan/lantion seutuvilla. Periaatteena se, että niin kauan lasketaan alas, että vasen ranne ilmoittaa vihlonnalla että ei enään. Siitä sitten piirun verran ylöspäin, ja se on siinä. |
Joonas 27.10.2008 20:08:39 | |
---|
Mä pidän bassoa suht ylhäällä, sillain, että oikean käden nakit sohottaa tossa about navan korkeudella n. 15 cm navan oikealla puolella ja vasen käsi vilisee n.10 cm. hartioiden alapuolella (tosin beissi on n. 45 asteen kulmassa mun vartaloon nähden, siis vertikaalisen akselin ympärillä, eli vasen käsi on selkeästi oikeaa edempänä, n. 30 cm hartiasta eteenpäin). Emmää muuten pysty ollenkaan tiluttaan tolla oikealla kädellä, ja vasemman käden rannekin ois ihan mutkalla. Mun esikuvia onkin noi 60-l. sällit. Joonas. Sataa sataa ropisee, pili pili pom! |