juikkipuikki 15.10.2008 22:43:34 | |
---|
No siis eihän tuo mennyt mitenkään täydellisesti, mutta kyllä minun mielestäni sen verta oikein kuitenkin, että kehtaa linkkiä heittää. Toki toki, reeniä reeniä lisää vaan, niin hyvä tulee ;) Lesbo-ul on kaiken A ja O, joiden välissä L ja K. |
KurtCobain 16.10.2008 10:15:52 | |
---|
No siis eihän tuo mennyt mitenkään täydellisesti, mutta kyllä minun mielestäni sen verta oikein kuitenkin, että kehtaa linkkiä heittää. Toki toki, reeniä reeniä lisää vaan, niin hyvä tulee ;) Joo on ihan samaa mieltä että ei lähelläkään täydellistä, meina jokkut nopeet kohat menee hammer oneilla ja silleite mutta treeniä vaan :D |
Kasperi Tervonen 16.10.2008 12:48:43 | |
---|
Joo on ihan samaa mieltä että ei lähelläkään täydellistä, meina jokkut nopeet kohat menee hammer oneilla ja silleite mutta treeniä vaan :D Tota vibraa kanssa voisit koittaa saada vähän laajemmaksi ja ärhäkämmäksi, nyt kuulostaa vielä semisti hyttyseltä. :D Mut ihan jees, reenii vaan ja sitä rataa.. "the MG sounds totally SLAMMING-the overdrive is CRUSHING" -Zakk Wylde |
wrshredder 16.10.2008 15:55:17 | |
---|
Ihan kivasti meni Far Beyond the Sun.. mutta.. FUSKASIT yhdessä kohtaa!1 :D Ei siinä mitään bendiä tule vaan tilu-lilua. Mjoo. Vielä kun opit videon kuvaamisen/editoinnin jalon taidon niin hyvää tulee. TÖ MOUST SÄTISFAIN FIILIN JUU KÄN KET IN TÖ TSIM IS TÖ PAMP!!!1 |
KurtCobain 16.10.2008 15:58:39 | |
---|
Ihan kivasti meni Far Beyond the Sun.. mutta.. FUSKASIT yhdessä kohtaa!1 :D Ei siinä mitään bendiä tule vaan tilu-lilua. Mjoo. Vielä kun opit videon kuvaamisen/editoinnin jalon taidon niin hyvää tulee. jooooo tiiän siin yhessä kohtaa :DDD meinaa kaameeta swweeeppi 18 nuottia sekunnissa ei pysty :) |
Sam Hotman 16.10.2008 23:09:36 (muokattu 16.10.2008 23:20:31) | |
---|
jooooo tiiän siin yhessä kohtaa :DDD meinaa kaameeta swweeeppi 18 nuottia sekunnissa ei pysty :) Ihan hyvin kyllä vedit tosiaan. Lisää treeniä vaan. Pisti korvaan tuo 0.17 alkava licki, joka tulee muutamaan otteeseen, niin taitadat soittaa siinä vääriä nuotteja. En tosin ole varma :D E. Pitäis itekkin laittaa varmaan jotain soittonäytettä, muttaku en osaa tiluttaa :( Löytyykö kiinostusta mnetin junnumiittiin? Lähetäppä huoneanomusta jäsen Hohhoijaa:lle http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=766 |
Krice 17.10.2008 14:46:55 | |
---|
Ihan hyvin kyllä vedit tosiaan. Minusta hyvin vetäminen on sitä, että osaa soittaa sen mitä pitääkin. Tuossahan ei käynyt niin eli liian vaikeaa materiaalia soittotaitoon nähden. Youtube on täynnä näitä videoita, joissa apinoidaan jotain teknisesti nopeaa kitaristia ja tehdään se huonosti. Mitä ideaa siinä on? |
Räkkipeli 17.10.2008 17:35:45 (muokattu 17.10.2008 17:35:59) | |
---|
Minusta hyvin vetäminen on sitä, että osaa soittaa sen mitä pitääkin. Tuossahan ei käynyt niin eli liian vaikeaa materiaalia soittotaitoon nähden. Youtube on täynnä näitä videoita, joissa apinoidaan jotain teknisesti nopeaa kitaristia ja tehdään se huonosti. Mitä ideaa siinä on? Komppia. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
Rapido 17.10.2008 18:16:41 | |
---|
Minusta hyvin vetäminen on sitä, että osaa soittaa sen mitä pitääkin. Tuossahan ei käynyt niin eli liian vaikeaa materiaalia soittotaitoon nähden. Youtube on täynnä näitä videoita, joissa apinoidaan jotain teknisesti nopeaa kitaristia ja tehdään se huonosti. Mitä ideaa siinä on? Komppia #2. Puolivalmiiden tai aika usein itse asiassa 1/4 valmiiden pätkien esillelaitossa ei ole mitään ideaa. Ketä nyt kiinnostais nähdä kun joku 13-vuotias räpeltää esim. Gilbertiä tai Ynkkää aivan päin honkia, itse en ainakaan anna "ikälisäpisteitä" joita tavallisesti jaellaan melkoisella avokädellä jokaiselle vähänkin nuoremmalle. "Jee jee, paskasti soitettu, mutta ku oot niin nuori ni en kehtaa sanoo"(mikä yleensä lisäisi näiden soittajien kehittymistäkin paljon enemmän). M.netissä ei tunnetusti voi sanoa mielipidettään ilman ristiinnaulitsemista |
Räkkipeli 17.10.2008 18:29:05 | |
---|
Tuntuu et monille on epäselvä myös käsite "osata soittaa" jokin asia. Monet sanoo että osaa jonkin jutun jos ne tietää miten se menee, mutta ei osaa oikeasti soittaa sitä oikealla tavalla. On eri asia opetella ja osata. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
ooidort 24.10.2008 17:35:08 | |
---|
"Sex is like math; Add the bed, subtract the clothes, seperate the legs and hope the hell you don't multiply!" |
Räkkipeli 24.10.2008 17:57:55 (muokattu 24.10.2008 18:00:33) | |
---|
Sehän meni oikein nätisti. Taimingista erityis plussa. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
--Tomppa-- 25.10.2008 15:31:53 | |
---|
Thässä soittelin Silent Night Bodom Nightia CoBilta. Soittokokemusta on parisen vuotta, eli varsinaisesti ei voi puhua mistään soittotaidon riemujuhlasta. Kommenttia saa heittää raakaakin, tietää sitten että mitä kehittää.
http://www.esnips.com/doc/7d1bc025- … -4570-a958-c020258be1d2/Jotai-tilua Aika kivasti se mun mielestä menee, joskin jotkut kohdat kuulostavat vähän epävireisiltä ja hosutuilta. Mutta se pääsi hyvään kotiin, hyvään kotiin se pääsi.. ihan varmasti se on hyvä koti mihin se pääsi, hyviä tyyppejä, mukavia poikia olivat.. hyvään kotiin, hyvään kotiin pääsi Marshall. - JCM |
Askorbiinihappo 25.10.2008 19:17:56 | |
---|
Aika kivasti se mun mielestä menee, joskin jotkut kohdat kuulostavat vähän epävireisiltä ja hosutuilta. Paskat. Toihan meni ihan loistavasti. Jätkä veti mun korvaan ihan nuotilleen ja melkeen kokoajan tahdissa. "There are some beautiful fucking people in Sweden! Unfortunately, none of them are here tonight." |
Aika kivasti se mun mielestä menee, joskin jotkut kohdat kuulostavat vähän epävireisiltä ja hosutuilta. Munkin korvaan kyllä paistoi hetkittäin tuo epävireisyys, mutta muuten mainiosti soitettu. Behold bastard son, I am the evil one! |
ooidort 25.10.2008 20:04:22 | |
---|
Munkin korvaan kyllä paistoi hetkittäin tuo epävireisyys, mutta muuten mainiosti soitettu. Meinaatko että bendit oli epävireisen kuuloisia, vai että oli ylilyötyä vibratoa? Kitaran vireestä ei ainakaan kiinni ole. "Sex is like math; Add the bed, subtract the clothes, seperate the legs and hope the hell you don't multiply!" |
Ottoko 25.10.2008 20:08:10 | |
---|
Meinaatko että bendit oli epävireisen kuuloisia, vai että oli ylilyötyä vibratoa? Kitaran vireestä ei ainakaan kiinni ole. Tarkoitan sitä että välillä tuli vääriä säveliä, mutta hieman hienosäätämällä niistä kyllä pääsee eroon. Behold bastard son, I am the evil one! |
ooidort 25.10.2008 20:11:10 (muokattu 25.10.2008 20:17:40) | |
---|
Tarkoitan sitä että välillä tuli vääriä säveliä, mutta hieman hienosäätämällä niistä kyllä pääsee eroon. Joo, oisha sitä voinu enemmänki jankata hitaasti, ettei sitä sitä hosumista olisi niin paljoa, ei vaan oikein riitä kiinnostus opetella muiden kappaleita. =D Edit. Niin ja ne väärät nuotit siellä soolossa osittain johtuvat siitä että minun kitarassa on vain 22 nauhaa, eli pitää bendata 24 joka onkin sitten mahdotonta nopean juoksutuksen aikana. "Sex is like math; Add the bed, subtract the clothes, seperate the legs and hope the hell you don't multiply!" |
--Tomppa-- 25.10.2008 21:54:05 | |
---|
Meinaatko että bendit oli epävireisen kuuloisia, vai että oli ylilyötyä vibratoa? Kitaran vireestä ei ainakaan kiinni ole. Esim. toi n. 1:07 kohan paikkeilla tuleva tilulilu kuulostaa vähäsen häröltä mun korvaan. Mutta se pääsi hyvään kotiin, hyvään kotiin se pääsi.. ihan varmasti se on hyvä koti mihin se pääsi, hyviä tyyppejä, mukavia poikia olivat.. hyvään kotiin, hyvään kotiin pääsi Marshall. - JCM |
Diego 29.10.2008 17:38:17 | |
---|
"Etkä ikinä pysty soittaa niinku minä laiho ja ynkkä." - Ushimir @ Suomi24.fi |