vanhami 22.09.2008 20:33:59 | |
---|
Mua tuo juttu ei naurata vieläkään. Kaikenlaisiin toosiin sitä pitikin aikoinaan mm. kielensä työntää. Et taida olla ainoa, joka on jonkinasteisen "flunssan" tuolla keinolla saanut aikaseksi |
tanjuli 22.09.2008 23:39:05 | |
---|
Monella alallahan ei edes saa mennä sairaana työhön, mutta niinkun nähdään muusikon työ on tässäkin asiassa poikkeus! Tuplaperseenä olalla, jos toimii päivisin kouluttajana, iltapäivisin opettajana ja iltaisin muusikkona. Voipi yhdestä pahemmasta taudista sopivana viikonloppuna mennä useampi raha ohi suun. Ei auta kun öisin heittää rommia naamaan (mieluiten ilman totia). Nimim. EiKÖH tää varmaanKÖH mitään vakavaa oKÖHo. [i hear voices but at least they're on tune] |
vanhami 25.10.2008 16:32:43 (muokattu 25.10.2008 16:32:56) | |
---|
Taas pitäis lähtä kuumeessa keikalle. Burana huuleen ja menoksi. Onneksi omassa kaupungissa. PItää ottaa pallijakkara mukaan, että ei tarvii seisoskella. Ei o helppoo silti. |
Taas pitäis lähtä kuumeessa keikalle. Älä mene. Anteeksi ny, mut minust tuntuu siltä, että sulla on kaipuu keikalle, tai etenkin keikkatuloihin helvetisti suurempi mitä normijärki sallisi. Jäitä hattuun ja äkkiä. One kind of music only - the good kind |
baron 25.10.2008 19:52:06 | |
---|
Älä mene. Anteeksi ny, mut minust tuntuu siltä, että sulla on kaipuu keikalle, tai etenkin keikkatuloihin helvetisti suurempi mitä normijärki sallisi. Jäitä hattuun ja äkkiä. Ei sillä sen kuumeen kannalta sen kummempaa merkitystä ole, jos on siinä kunnossa että pystyy duunin tekemään. Taikauskoa, että kuumeessa pitäisi sängyssä löhötä. |
jon lord 25.10.2008 20:01:19 | |
---|
Ei sillä sen kuumeen kannalta sen kummempaa merkitystä ole, jos on siinä kunnossa että pystyy duunin tekemään. Taikauskoa, että kuumeessa pitäisi sängyssä löhötä. Mä vedin kerran keikan 40 asteen kuumeessa ja vieläkin olen elossa. Muutaman kerran olen ollut kovassa mahataudissa keikalla. Kerran oli ämpäri koskettimien vieressä. Kerran alkoi mahatauti yöllä ja aamulla piti lähteä 7:ltä ajelemaan keikalle. Oli kaksi lastennäytöstä ja olo oli aika vetämätön. COVS jäsen N.o 3 |
half 25.10.2008 20:06:31 | |
---|
Vedin keikan vesirokossa joskus 80-luvulla, kun sain tämän lastentaudin n. 26-vuotiaana. Kuumeesta en tiedä, kun en uskaltanut mitata, mutta päästä varpaisiin olin vesikelloilla. Naamaa ehostettiin jollain tyttöystävän peitemönjällä ja eikun täysillä päin. COVS jäsen N:o 5 |
Ukko 25.10.2008 20:07:38 | |
---|
Mä vedin kerran keikan 40 asteen kuumeessa ja vieläkin olen elossa. Muutaman kerran olen ollut kovassa mahataudissa keikalla. Kerran oli ämpäri koskettimien vieressä. Kerran alkoi mahatauti yöllä ja aamulla piti lähteä 7:ltä ajelemaan keikalle. Oli kaksi lastennäytöstä ja olo oli aika vetämätön. Kuten olen aiemmin maininnut, tein kerran viikon fyysistä duunia kuumeen vaihdellessa 38 ja 39,5 välillä. Sitten oli pakko mennä hakeen tohtorilta lääkettä kun eukko alkoi osoittamaan huolestumisen merkkejä. COVS jäsen nro 6 |
baron 25.10.2008 20:08:46 | |
---|
Vedin keikan vesirokossa joskus 80-luvulla, kun sain tämän lastentaudin n. 26-vuotiaana. Kuumeesta en tiedä, kun en uskaltanut mitata, mutta päästä varpaisiin olin vesikelloilla. Naamaa ehostettiin jollain tyttöystävän peitemönjällä ja eikun täysillä päin. Vesirokko on viaton lastentauti, jossa aikuisiässä sairastettuna on enkefaliittiriski. Miten sitä vähennetään, siitä ei oo tietoa. |
Ukko 25.10.2008 20:09:31 | |
---|
Vesirokko on viaton lastentauti, jossa aikuisiässä sairastettuna on enkefaliittiriski. Miten sitä vähennetään, siitä ei oo tietoa. Kyl mää tierän mutten kerro muille. COVS jäsen nro 6 |
half 25.10.2008 20:10:38 (muokattu 25.10.2008 20:12:07) | |
---|
Vesirokko on viaton lastentauti, jossa aikuisiässä sairastettuna on enkefaliittiriski. Miten sitä vähennetään, siitä ei oo tietoa. Suamex se enkefaliittiriski, kiitos. COVS jäsen N:o 5 |
jeppeq 25.10.2008 20:12:27 | |
---|
Väliin joutuu olemaan, ovat olleet aika "teolliset keikat" -typpisiä. Päivätöistä voi olla sen sijaan pois ilman omantunnon tuskia. Jonkun täytyy kuitenkin hoitaa tuuraaja (tai kokonaan toinen ryhmä/esiintyjä) paikalle. Kukaan ei ole korvaamaton. Kannattaa muistaa perusasiat. Perusbändeihin aina löytyy tuuraajia, joskus parempia, joskus huonompia - miten milloinkin. Jos on yksi tai muutama keikka vuodessa, onhan se toki silloin katastrofi, jos "kantava voima tms." on poissa Painava, mutta kevytmielinen. |
baron 25.10.2008 20:13:28 (muokattu 25.10.2008 20:24:55) | |
---|
Suamex se enkefaliitiriski, kiitos. Latinaksi encephalitis, lainasana kreikasta enkefalon = aivot -itis = yhdysliite joka tarkoittaa tulehdusta. enkefaliitti: suomalaista lääkärislangia Edit: Sorry, luulin että vittuilit mun oikeinkirjoituksesta: Aivotulehdus |
jeppeq 25.10.2008 20:14:20 | |
---|
Suamex se enkefaliittiriski, kiitos. voi menettää loputkin aivoista, kai.. ;) Painava, mutta kevytmielinen. |
half 25.10.2008 20:15:02 | |
---|
Latinaksi encephalitis, lainasana kreikasta enkefalon = aivot -itis = yhdysliite joka tarkoittaa tulehdusta. enkefaliitti: suomalaista lääkärislangia Ja mä luulin tämän johtuvan ryyppäämisestä. COVS jäsen N:o 5 |
vanhami 25.10.2008 20:16:00 | |
---|
eka setin alku meni ihan jees. Otin buranaa ja tuntui että täähän menee ihan seisoenkin. Viimeisen kolmen biisin aikana oli lähtee jalat alta. Otin buranan ja hain pallin. Kyllä se tästä |
walttoni 25.10.2008 20:21:59 | |
---|
Mä olen nyt niin kipeä, että en pystyis olemaan edes kotona, saatikka keikalla. Ei siis tarvii arpoa olisko töissä sairaana vai ei., COVS2. |