Aihe: EBS-klubi
1 2 3 4 513 14 15 16 1728 29 30 31 32
balzary
24.10.2007 09:08:07

Mä veikkaisin myös GL:n mikkiä syypääksi. Toi pedaali on mun (ja rijopun) vanha, omassa käytössä en huomannut mitään ongelmia.
Keny
24.10.2007 10:19:53
Missäköhän mun vanha on....tarttis takas.
Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits
T.Nick
24.10.2007 10:32:23
Oon laskenu noita mikkejä jo aikana ennen bass IQ:ta aika rajusti.. Olen sittemmin puuttunut ongelmaan laskemalla bassosta volaa arviolta reilun kolmanneksen. Silloin alkaa toimimaan.. Kun ilmeisesti muilla ongelmaa ei ollut, niin luulenpa, että kyseessä on soittotatsi. Mulla ei ole kun kaks G&L:llää, joten ei ole niin hyviä vertailukohtia. Toinen niistä, eli SB-2, aiheuttaa lievempää ruvettumista, tosin sormet punaisena kun vetää, niin alkaa taas tapahtua. Kyllä mä taidan olla melkoinen idiootti. Sellainen, joka rikkoo tahallaan :D

Ja sanottakoon vielä sen verran, että ruvettumista ei ole muuten ilmennyt. En kyllä käytäkään kun säröpedaalia ja sitten seuraa nuppi. Kumpikaan niistä ei ole protestoinut.

Kiitos kaikille jeesistä. Nyt on taas vähän viisaampi.
Tosimies ei välitä
Van Hannes
22.01.2008 10:38:23
Onko kokemuksia EBS Classic 450:stä? Aika makeen näkönen ainakin
"There Can Be Only One Hannes"
Keny
22.01.2008 12:18:21
Onko kokemuksia EBS Classic 450:stä? Aika makeen näkönen ainakin

Suht uus peli ja ei visiin oo viel suomessa yhtään.

Bass IQ:sta viellä sen verran että on hyvin herkkä spedu säätöjen suhteen.Parin millin liike potikoissa tekee aika paljon.Sisältä löytyy myös trimmipotikat mutta jos ei niistä ole kokemusta niin ei kandee ite säätää tai sen voi tehdä että nollaa ne niin menee tehdas asetuksiin.

Käytettynä kun noita EBS speduja ostaa niin voi olla että joku niitä trimmejä on käännelly...esim minä.Trimmejä löytyy myös muista malleista mutta ei kaikista.
Muhwi
22.10.2008 19:28:07
Haa ostinpa EBSää, 410 kaapin. Ilmeisesti wanha sellainen kun ei ole vielä speakoneja mutta hyvin tuntuu pöhisevän. Mitenkäs tälläinen threadi on näin syvälle päässyt hautatumaan, tsk tsk.
"In the early days all I hoped was to make a living out of what I did best. But, since there's no real market for masturbation, I had to fall back on my bass playing abilities."- Les Claypool
Seba
22.10.2008 19:33:14

Tää on vähän hautautunut kun ebs huone on olemassa.
Tosi sielläkin on aika hiljaista.

Voisin luopua multicompista kun se on käynyt tarpeettomaksi nykyään.
Vaihtakaa wah oneen se, maksan vähän väliä :)

Kukaan kuitenkaan tuollaisella wahilla jaksa kauaa leikkiä :)
Muhwi
22.10.2008 19:37:36
Jaa niin huoneet, missannu koko instituution kiitos inaktiivisuuteni. Pitää perehtyä.
"In the early days all I hoped was to make a living out of what I did best. But, since there's no real market for masturbation, I had to fall back on my bass playing abilities."- Les Claypool
Teijo K.
23.10.2008 13:01:50

Onko kukaan päässyt testaamaan EBS Drome Classikkia? Jos on niin mitkä on mietteet?
Keny
23.10.2008 13:10:15
Tää on vähän hautautunut kun ebs huone on olemassa.
Tosi sielläkin on aika hiljaista.

Voisin luopua multicompista kun se on käynyt tarpeettomaksi nykyään.
Vaihtakaa wah oneen se, maksan vähän väliä :)

Kukaan kuitenkaan tuollaisella wahilla jaksa kauaa leikkiä :)

Se on hyvä peli se wahi......usko pois.Ei pidä vaan sekotta Bass iq: kanssa koska ihan eri pelejä.

Teyjo:piti kesällä käydä toi testaa mut sekin jäin niinkun moni muukin asia tänä kesänä.
Seba
24.10.2008 02:13:37

Joo tuota wahhia mielelläni kokeilisin, mutta ei raaski ostaa kun on niin kallis.. Siksi yritänkin jos joku olisi jo kyllästynyt ja vaihtaisi kompuraan ja rahaan :)
Keny
24.10.2008 12:44:54
Joo tuota wahhia mielelläni kokeilisin, mutta ei raaski ostaa kun on niin kallis.. Siksi yritänkin jos joku olisi jo kyllästynyt ja vaihtaisi kompuraan ja rahaan :)

Omani möin just rahapulan takia mut saahan noit uudestaan sitte ku rikastuu.

Nythän tulee kohta markkinoille uus wahi mikä kantaa nimeä Stanley Clarke.Hmmm...ööö....:)

Eroja en tiedä muutakun ulkonäkö ja jotain snadia siel sisällä.
rijopu
24.10.2008 12:54:27

Multa saisit lainaan sen wahin, jos vaan kiinnostaa.
Yksi kaikkien puolesta! Ja se riittää... kalamies#14 >-)))> Haista basso!: Antitrendi Cityman
_teemu_
25.10.2008 13:51:14

Liityn klubiin : EBS Drome 15
Seba
25.10.2008 14:21:21

Multa saisit lainaan sen wahin, jos vaan kiinnostaa.

Joo sehän olisi kiva jos pääsisi vähän testailemaan jos et vaihtareita tee :)
Hirsimäki
26.10.2008 12:06:25
En muista oonko jo kirjottanu, mut menköö sit uudestaa: MultiDrive ja DynaVerb käytössä. Metallia soitan ja molemmat on melkein koko ajan päällä riippuen biiseistä. Saundit ovat omasta ja myös kavereiden mielestä todella hyvät, vaikka melko kalliitahan nuo on.
Tana
27.10.2008 09:52:13

En muista oonko jo kirjottanu, mut menköö sit uudestaa: MultiDrive ja DynaVerb käytössä. Metallia soitan ja molemmat on melkein koko ajan päällä riippuen biiseistä. Saundit ovat omasta ja myös kavereiden mielestä todella hyvät, vaikka melko kalliitahan nuo on.

Ohhoh, kaiku koko ajan päällä? Onko paljonkin? Onko bändillänne tallenteita tms. netissä, heräsi mielenkiinto. :)
Hirsimäki
27.10.2008 14:50:17
Ohhoh, kaiku koko ajan päällä? Onko paljonkin? Onko bändillänne tallenteita tms. netissä, heräsi mielenkiinto. :)

Siis suurimmaksi osaksi soittelen kotona, koska ei oikein ole vielä kunnolista bändiä ja nauhotuksia ei ole senkään vertaa.

Ja vain pikkusen auki sitä kaikua, ei paljoa. Riippuu kyllä tilanteesta.
Tana
28.10.2008 10:52:50

Siis suurimmaksi osaksi soittelen kotona, koska ei oikein ole vielä kunnolista bändiä ja nauhotuksia ei ole senkään vertaa.

Ja vain pikkusen auki sitä kaikua, ei paljoa. Riippuu kyllä tilanteesta.

Jeppistä. Itse en vain ole usein kaikuun bassossa törmännyt tuollaisessa "koko-ajan-päällä" - käytössä, niin kiinnitti huomion, heh.

Kaiut, chorukset, flangerit, phaserit yms. onkin bassolla aliarvostettuja, joten mukavan tuoreen kuuloinen soundi-idea sulla. :)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)