Jamz 25.10.2008 07:44:16 | |
---|
Tenkasen Maijahan se siellä oli. Raja se on raittiudellakin. |
Tami 25.10.2008 11:08:53 | |
---|
Bändilläkin oli sävelarpajaiset, valoa ikkunassa biisissä. Nauratti heitä ittiäänki. No jaa, ei siellä minun korvaan mitään arvontaa osunut?? No onneksi tällä palstalla oppii aina jotain uutta... Laulajien puolesta oli minusta huono jakso. Jotenkin tuntuu ettei vaan oikein "lähtenyt". Itse olen ns.sahalaita-Vikirosti-HannaEkola-vibran inhoaja, ja näppylöitä tulee aina kun se väpätys sieltä lauseen lopusta alkaa..Uuh... Muutaman kerran vanhemman tädin väpätys pääsi kohilleen.. Tosin tätä palstaa lukiessa tulee mieleen, että noita jaksoja pitäisi tehdä ns. "Maalliikkojaksot" sekä sitten oma "Muusikoiden.netin ammattilaiset" spesiaali. Siellä sitten me telkkarista virheitä bongaavat saisimme näyttää ne taitomme.. Jotenkin tuntuu välillä sille,että Suomen musiikkirintamaa hallitsevat amatöörit, koska ne todelliset ammattilaiset tuntuvat löytyvän täältä palstalta.. Heh!! En ole gynekologi, mutta voinhan minä katsoa... |
jape2 25.10.2008 11:46:14 | |
---|
Tältä palstalta löytyy lähinnä ne joilla ei oo töitä, tai on lopettaneet/lopettamassa. Tai sairaana tai sairasmielisiä. Itse aloitin kun kaaduin motskarilla. |
baron 25.10.2008 12:04:04 | |
---|
Tältä palstalta löytyy lähinnä ne joilla ei oo töitä, tai on lopettaneet/lopettamassa. Aloittamassa? |
Johannes kurkunkastaja 25.10.2008 12:05:49 | |
---|
Tältä palstalta löytyy lähinnä ne joilla ei oo töitä, tai on lopettaneet/lopettamassa. Tai sairaana tai sairasmielisiä. Itse aloitin kun kaaduin motskarilla. Minä lopetin, ennen kuin sairastun lopullisesti (mm.vitutukseen) Oireita oli jo aiemmin. |
EP 25.10.2008 13:21:07 (muokattu 25.10.2008 13:22:32) | |
---|
No jaa, ei siellä minun korvaan mitään arvontaa osunut?? No onneksi tällä palstalla oppii aina jotain uutta... Biisi taisi olla "Yksi ainoa ikkuna" ..olin aistivinani normi humppakeikan aineksia tuossa HAHAHAA!! :D ..mutta mitä väliä, hauskaa :) Raittis Jussi veti komeesti pätkän Metsämökintonttua! |
EP 25.10.2008 13:22:13 (muokattu 25.10.2008 13:22:49) | |
---|
---------------------- |
Tosin tätä palstaa lukiessa tulee mieleen, että noita jaksoja pitäisi tehdä ns. "Maalliikkojaksot" sekä sitten oma "Muusikoiden.netin ammattilaiset" spesiaali. Siellä sitten me telkkarista virheitä bongaavat saisimme näyttää ne taitomme.. Jotenkin tuntuu välillä sille,että Suomen musiikkirintamaa hallitsevat amatöörit, koska ne todelliset ammattilaiset tuntuvat löytyvän täältä palstalta.. Heh!! Tuota nuin. Tähän on minusta sanottava semmonen aspekti että kun näissä ohjelmissa pyörivät nämä niin sanotut tähdet (eiliset tai tämänpäiväset, tulevat tai niin luulevat), niin kyllä pitäisi edes sen verran taittua ettei virheitä tarvitse täällä sitten ihmetellä. Kyse ei olekaan siitä tekisikö asian itse paremmin, vaan siitä että miten ihmeessä nämä jotkut "artistit" eivät osaa tuon kummemmin. Tai näin ainakin minusta. Viinaa voi olla ilman hauskaakin. |
Tami 25.10.2008 17:09:31 | |
---|
Tuota nuin. Tähän on minusta sanottava semmonen aspekti että kun näissä ohjelmissa pyörivät nämä niin sanotut tähdet (eiliset tai tämänpäiväset, tulevat tai niin luulevat), niin kyllä pitäisi edes sen verran taittua ettei virheitä tarvitse täällä sitten ihmetellä. Kyse ei olekaan siitä tekisikö asian itse paremmin, vaan siitä että miten ihmeessä nämä jotkut "artistit" eivät osaa tuon kummemmin. Jes! Vaan jos ei taitu tuon kummemmin niin eikös ne silloin ole taidottomia, amatöörejä, puuhastelijoita jne jne. Vai onko tuo telkusta nähtävä sitten se Suomen eturivin "artistien" taso, mäne ja tiedä. Toisaalta just sen takia olisi kiva kokeilla tuota mikkiin tarttumista tuolla. Jokuhan siinä pitää "mättää" jos jaksosta toiseen toiset vetää virheillä. Liekö sitten kuuntelussa, jännityksessä (ei kai), oudoissa biiseissä, huonoissa laulajissa, bändissä vai missä. Varsinkin nuo duetot on aika mielenkiintoisia, koska ei kai ne ( kuulemma) ihan yllärinä laulajille tule. Juurikin sen takia mä haluaisin semmoisia "tavallisten turakaisten" versioita, joissa esiintyvät semmoiset ihmiset, jotka kuuluvat ns. pinnan alla elävien ryhmään. He keikkailevat bändeissä, joissa ei ole nimeä vielä julkisuuskynnyksen yli mutta joilla keikkaa piisaa => he pärjäävät ilmeisesti musiikillisten avujen ansiosta. No sehän tarkoittaa että silloin heiltä tarttee taittua, sillä muutenhan ei keikkaa piisaa. Huomioitakoon vielä, notta mä olen siis harrastelija ja oikeissa töissä. Ja silti minunkin korvaan noissa esityksissä on semmosia lähikaraoke-tyyppisiä kuoppia, jotka kuvittelisin oman lähipiirin laulajienkin "osuvan" En ole gynekologi, mutta voinhan minä katsoa... |
Jamz 25.10.2008 18:58:01 | |
---|
Biisi taisi olla "Yksi ainoa ikkuna" ..olin aistivinani normi humppakeikan aineksia tuossa HAHAHAA!! :D ..mutta mitä väliä, hauskaa :) Raittis Jussi veti komeesti pätkän Metsämökintonttua! Niin tais muuten olla tuo biisi. Mulla menee aina sekaisin nuo. Hauskaahan tuo oli ja kuuluu livemeininkiin. Raja se on raittiudellakin. |
jeppeq 25.10.2008 19:01:26 | |
---|
Tenkasen Maijahan se siellä oli. Maija on näemmä nainen paikallaan, miellyttävä olemus ja mukava matala saundi, kuulaskin. Tuo naisten duetto oli kuitenkin aika karu. No livenähän tuota fibaa ei kukaan huomaisi nauhakaikujen joukosta, mutta olkkarissa on hieman paremmat tarkkailuasemat. ShitJetters veti yllättävänkin hyvin. Jussi se on vaan hieno legenda! Painava, mutta kevytmielinen. |
HenkkaK 25.10.2008 21:09:50 | |
---|
-:Trying is the first step towards failure:-
Homer Simpson |
half 25.10.2008 21:31:12 (muokattu 25.10.2008 21:35:50) | |
---|
Mulla on Periferian levy. Ihan jees. Mitä " vanhaan " rouvaan alias Raili Eroseen tulee, niin olen ollut tykästynyt vasta parikymmentä vuotta. COVS jäsen N:o 5 |
jeppeq 25.10.2008 21:37:51 (muokattu 25.10.2008 22:29:54) | |
---|
Periferian neidit ovat kaikki taitavia oman gendrensä muusikoita ja jostain syystä heidän keikoillaan lavanedusta on aina täynnä kuolaavia äijiä :-) Ohessa parit linkit.. Kuvia Periferia nastolassa: http://www.box.net/shared/2q7tu37486 Kuvia Periferia tubeparkissa: http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/288h3+surffisune-tubepark-2008.html Meidän hauska yhteiskeikka nyt syksyllä; Ironwire, Periferia ja The NightCreepers http://www.guitarparty.info http://www.myspace.com/periferiayhtye http://www.periferia.info/ Maikille vaan terveisii että sä olit ehdottomasti paras mikkiintarttuja tällä kertaa! HK http://www.ironwire.info AHA. tämä olikin siis tyttökitarabändi! Nimen olin kuullut, mutta en näemmä tallettanut tietoa, että tyttöbändi kokonaisuudessaan. Hyvä hyvä! Tarvii tarkkailla, jos osuu levyhyllyissä kohilleen, taidan investoida tallenteen. EDIT: vilkaistuani linkkejä, taidan muuten ostaa nyt sen jazz passon ja ampin ja siirtyä twist puolelle. Ai niin, vasta henäkuun jälkeen arvaa, tulee omalla ryhmällä 30v humbuugia täyteen. Se on enste täytetettävä, sitten vasta alkaa "muu"... Painava, mutta kevytmielinen. |
EP 25.10.2008 22:06:02 | |
---|
|
mack the knife 26.10.2008 09:39:52 | |
---|
Tältä palstalta löytyy lähinnä ne joilla ei oo töitä, tai on lopettaneet/lopettamassa. Tai sairaana tai sairasmielisiä. Itse aloitin kun kaaduin motskarilla. Mitä vittua? Nyt en ymmärrä. COVS n:o 1. |
isojussi 26.10.2008 11:36:14 | |
---|
Jussi se on vaan hieno legenda! Niin on - siitä ei voi olla pitämättä. Raittinen on hieno mies ja muusikko. "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
isojussi 26.10.2008 11:37:51 | |
---|
Tältä palstalta löytyy lähinnä ne joilla ei oo töitä, tai on lopettaneet/lopettamassa. Tai sairaana tai sairasmielisiä. Itse aloitin kun kaaduin motskarilla. Niin joo aivan kyllä ihan varmasti toki epäilemättä "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
jape2 26.10.2008 13:23:13 | |
---|
Mitä vittua? Nyt en ymmärrä. Sorry! Näin ton yhden naaman mielessäni! Kirjoittaahan tänne myös muutama kova keikkailija! |
isojussi 26.10.2008 14:14:49 | |
---|
Vasta kattelen tota.... Onhan tossa nuorisolla konkariin matkaa.... "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |